Dzień Dobry!
Zwracam się z prośbą o realną wycenę mojego niegdyś oczka w głowie, gdyż zamierzam go sprzedać.
Najpierw jednak opowiem krótką historię tegoż roweru. Nabyłem go w 2012 r i niemal od razu złapałem bakcyla odchudzania roweru,sukcesywnie wymieniałem osprzęt standardowy na lżejszy. Wymieniałem tak zajadle że z fabrycznego Neosa została tylko rama, przednia przerzutka, zaciski kół i dwie linki hamulcowe. Waga roweru pod koniec kuracji odchudzającej wynosiła niecałe 10kg. Z czasem jednak mój zapał osłabł na tyle że coraz rzadziej ruszałem na niedzielne wypady a kiedy podczas jednej z takich przejażdżek tylne koło z scentrowało się na tyle że uniemożliwiło dalszą jazdę, coś we mnie pękło i "rzuciłem" rowerem w kąt na strychu. Tam przeleżał 5 lat.
Rower ma przebieg między 1000 a 1500 km, jest obecnie na fabrycznych kołach i fabrycznym ogumieniu.
Oto lista tego na co wymieniłem fabryczny osprzęt:
Koło przednie piasta Dati na łożyskach maszynowych, obręcz alu 20 szprych- waga bez opony 550g
Koło tylne ta sama piasta i obręcz(24 szprychy) koło jest jednak rozplecione, trzeba dokupić szprychy i zapleść na nowo- waga bez opony 750g
Siodełko Selle Italia SLR
Amortyzator RST Vogue Air z manetką blokady skoku
Pedały VP-337
Kaseta Sram XX 11-36
Łańcuch KMC
Korba Shimano XTR FC-M985 42-30
Manetki Shimano XTR M-980
Klamiki Shimano XTR M-970
Przerzutka tylna Shimano XTR RD-M981
Kierownica PRO XCR Carbon
Wspornik kierownicy PRO XCR Carbon
Sztyca Ritchey Carbon Superogic
Rogi Accent Carbon
Chwyty KCNC
Do tego chciałbym dołożyć fabryczny osprzęt który został wymieniony+ dwie opony Maxxis raze 700x33c (zwijane)+dwie opony Continental cyclocross speed(zwijane) i dwie opony szosowe.
Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję.
Pozdrawiam