Skocz do zawartości

maracz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

131 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika maracz

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Fakt rower ma siedem lat, ale jest w stanie idealnym. No cóż, może lepiej będzie porozbierać na części i posprzedawać z osobna. Nie zarzekam się ale do jazdy raczej nie wrócę, zawsze był ze mnie tylko niedzielny rowerzysta, nie zapuszczałem się zbyt daleko od domu, nigdy nawet nie złapał mnie deszcz bo zawsze wybierałem się na przejażdżkę kiedy pogoda była wyklarowana.
  2. Aż tak? To już sam nie wiem. Jak miałbym go sprzedać 1000zł , gdzie sam amortyzator kosztował 1100 zł to chyba zrezygnuje ze sprzedaży, niech leży i łapie kurz.
  3. Chodziło mi o to żeby ustalić jakąś realną cenę sprzedaży. Co prawda wiem ile włożyłem w ten rower ale i wiem też, że tego już nie odzyskam. Z Twoim powyższym stwierdzenie się zgadzam i dlatego wystawiłem rower już na sprzedaż. Zobaczymy co z tego wyniknie.
  4. Dzień Dobry! Zwracam się z prośbą o realną wycenę mojego niegdyś oczka w głowie, gdyż zamierzam go sprzedać. Najpierw jednak opowiem krótką historię tegoż roweru. Nabyłem go w 2012 r i niemal od razu złapałem bakcyla odchudzania roweru,sukcesywnie wymieniałem osprzęt standardowy na lżejszy. Wymieniałem tak zajadle że z fabrycznego Neosa została tylko rama, przednia przerzutka, zaciski kół i dwie linki hamulcowe. Waga roweru pod koniec kuracji odchudzającej wynosiła niecałe 10kg. Z czasem jednak mój zapał osłabł na tyle że coraz rzadziej ruszałem na niedzielne wypady a kiedy podczas jednej z takich przejażdżek tylne koło z scentrowało się na tyle że uniemożliwiło dalszą jazdę, coś we mnie pękło i "rzuciłem" rowerem w kąt na strychu. Tam przeleżał 5 lat. Rower ma przebieg między 1000 a 1500 km, jest obecnie na fabrycznych kołach i fabrycznym ogumieniu. Oto lista tego na co wymieniłem fabryczny osprzęt: Koło przednie piasta Dati na łożyskach maszynowych, obręcz alu 20 szprych- waga bez opony 550g Koło tylne ta sama piasta i obręcz(24 szprychy) koło jest jednak rozplecione, trzeba dokupić szprychy i zapleść na nowo- waga bez opony 750g Siodełko Selle Italia SLR Amortyzator RST Vogue Air z manetką blokady skoku Pedały VP-337 Kaseta Sram XX 11-36 Łańcuch KMC Korba Shimano XTR FC-M985 42-30 Manetki Shimano XTR M-980 Klamiki Shimano XTR M-970 Przerzutka tylna Shimano XTR RD-M981 Kierownica PRO XCR Carbon Wspornik kierownicy PRO XCR Carbon Sztyca Ritchey Carbon Superogic Rogi Accent Carbon Chwyty KCNC Do tego chciałbym dołożyć fabryczny osprzęt który został wymieniony+ dwie opony Maxxis raze 700x33c (zwijane)+dwie opony Continental cyclocross speed(zwijane) i dwie opony szosowe. Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...