Skocz do zawartości

timex550

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    609
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana timex550 w dniu 24 Lutego 2016

Użytkownicy przyznają timex550 punkty reputacji!

Reputacja

68 Dobra

O timex550

  • Tytuł
    Maniak

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Skąd
    Katowice

Ostatnie wizyty

557 wyświetleń profilu
  1. Always keep going!

  2. @@montell81, Właśnie się trochę obawiam tak wylajtownych dętek. Co prawda na Ultralightach Maxxisa przejechałem już ponad 1k km bez żadnych problemów, ale wolę ostatecznie oszczędzić na innych rzeczach (sztyca, kiera, mostek, tarcze, siodło).
  3. Mała aktualizacja z okazji nowych pedałów. "Standardowe" M520 zastąpiły XT PD-M780. Zysk wagowy na poziomie 39g. A poprzednie SPDy jeszcze się przydadzą, bo powędrują do szosy, którą mam w planach kupić jeszcze przed wakacjami W każdym razie - do rzeczy. Nowe zdjęcie wkrótce. Bar plugs: (Korki do kierownicy) ESI - 6g Bottom bracket: (Suport) Accent BB-EX1 - 102g Brakes: (Hamulce) Shimano Deore XT BR-M785 - 593g Brake adapters: (Adaptery hamulcowe) Shimano PM 160 - 50g Brake levers: (Klamki hamulcowe) Shimano Deore XT BL-M785 Cables: (Pancerze i linki) Shimano/Accent/Cla
  4. Trochę tego dzisiaj było - neoprenowa osłona BBB BBP-12M - łańcuch Shimano CN-HG53 9s - 2 linki hamulcowe i 2 przerzutkowe - 2 klamki Avid FR-5 - nożyce Bike Hand YC-768 do cięcia linek i pancerzy
  5. @@barbapapa11, Z tego co liczyłem, to najwięcej do zbicia (patrząc dodatkowo na koszty) jest na kierze, siodle, sztycy i kasecie. Jak obecna kaseta polegnie pod ciężarem kilometrów, to kupię już coś lekkiego na pająku (celuję w CS-M770, żeby pasowało do reszty grupy). No a takie rzeczy jak kokpit (chciałbym kierę Easton EC90 Flat Wide), sztyca i siodło są w planach na następne wymiany (może na węglowe wersje serii Execute od Accenta). Może kiedyś wpadną też lżejsze tarcze lub nawet całe koła. Jak to się mówi - pożyjemy, zobaczymy. Na razie jestem usatysfakcjonowany wagą całości (przy takiej ma
  6. @@Adnnn, Z zakładaniem opon nie ma najmniejszego problemu. Nie próbowałem z drutowymi, ale zwijki wchodzą gładko (bez konieczności poprawiania). Nie próbowałem jeszcze zakładać szerszych opon, ale obecne Larseny TT mają dość duży balon (jak na oponki 1.9"), także nawet gumy 2.2 powinny układać się bez problemu (szerokość wew. obręczy - 18mm). Zwłaszcza, że obręcz nie jest specjalnie wysoka (18mm). A co do sztywności - nie zauważyłem (ani tym bardziej nie poczułem) żadnych związanych z nią kłopotów. Obecnie ważę ~67kg i koła spokojnie dają radę w górach. Co prawda Accent nie podaje do tego mod
  7. Również nigdy nie miałem problemów z przednią XT 180mm IceTech. Prawie trzy lata działały z hamulcami Avid BB7 na metalicznych klockach i nigdy nic podobnego się nie działo.
  8. Bo w Święto Pracy pracowałem nogami... i zaniosło mnie do Wisły PS. Tak, to jest ciąg dalszy testu Accent'a. Niedługo będzie temat w "Strefie testów".
  9. Bo to tylko taki mały teaser. "Pełna wersja" będzie jutro (w końcu mój limit zdjęć na dzień dzisiejszy się wyczerpał ) jak zrobię dłuższą trasę (150+ km)
  10. Bo dostałem przełajówkę do testów na majówkę PS. Uprzedzając pytania - pies nie jest mój
  11. Przerzutki SLX na tył i przód do poprzedniego roweru. A konkretnie to FC-M661 i FC-M662 do Treka 3700.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...