Skocz do zawartości

Adrianox360

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    267
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Adrianox360 w dniu 27 Kwietnia 2012

Użytkownicy przyznają Adrianox360 punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Adrian
  • Skąd
    Lubin

Osiągnięcia użytkownika Adrianox360

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. Ok serwis dokonany, oleje wymieniane. MC tylko wyjęty nie rozbierany. Po złożeniu nie działa blokada. Sciągam manetke pop locka, kręcę ręczęnie tym szarym zaworem - to samo. Zmieniam pozcyje flootgate - nie nie daje. Co to może byc? Edit: Sprawdzam dzisiaj stan oleju w MC. Było go mniej niż zalewałem wczoraj czyli 123ml zgodnie z manualem. Wylewam wszystko, wlewam odmierzoną ilość. Składam. Sprawdzam ugięcie. - Ugina się na 4cm, potem opór i ani drgnie. Ręcznie zaciągam szarą blokadę i działa. Oringi nowe wymienione. Chłopaki nie mam pomysłów. Edit 2. Przy spuszczonym powietrzu z obu komór ugina się tylko o połowę. W MC 120ml oleju, w powietrznej od góry(+) 5ml, na dole po 15ml. Czyżby jedyną możliwą było przelanie się oleju na dół? Tylko jakim cudem...
  2. detonataro - simeringi( te uszczelki zewnętrzne szare), gdzieś na stronie fox'a wyczytałem że trzeba je wymieniać raz na sezon bo jak się nie wymieni, to zdzierają teflon z goleni. Sprawdzam u siebie palcami i są giętkie. Kiedy powinienem je wymienić bo już sam nie wiem? (chodzi o rebe)
  3. Naprawiacz, moja ówczesna reba jest z 2010r. Czy wymiary oringów od nowego modelu reby czyli od 2009r się zmieniły? Jeśli tak to proszę o aktualne wymiary. Na razie sugeruję się starymi, które pasowały do mojej z 2008r LEWA (dual air): 25x2.5 (korek, uszczelka) 20x3.5 dwie sztuki (sprężyna dual air, moim zdaniem 21x3.5) mierzyłem i dałem takie, działa bez zarzutu) 10x3 PRAWA - Mt. Control bez manetki (chodź to w tym wypadku chyba pies jeden) 25x2.5 (korek, uszczelka) 22x2.5 24x2.5 12x3.5
  4. Jak robiłem serwis reby, to na wszystkie oringi dałem po troszkę samru stałego. Zamierzam zrobić kolejny serwis i pytanie: Czy na wszystkie oringi dawać olej czy smar? Jest jakaś różnica?
  5. O to może podpowiem: 72kg wagi Full- cztero-zawias Reba- najlepsze ciśnienia po wielu, wielu próbach, gdzie wykorzystywane jest 90% skoku, a w porządnej dziurze 99%(wiadomo jest ochrona przed dobiciem), to 75- / 85+. Amortyzator świetnie wybiera małe jak i duże nie równości. Wiadomo, mnóstwo kamieni na drodze, typowe wartepy - będzie czuć to na dłoniach ale inaczej być nie może, chyba, że ktoś lubi pluszaki z większym ciśnieniem w negatywnej i pracą pasująca dojazdowi po bułki do sklepu... Jestem bardzo zadowolony. Niewielkie ale jednak ma znaczenie ciśnienie w oponie przedniej. Warto, żeby nie była kamieniem, zwłaszcza, że to na tyle jest większa cześć nacisku. Pompuje różnie od terenu: od 2.5 do 3.2 bara. Tłumienie powrotu: każdy ma inny typ ustawienia. U mnie najlepiej to wygląda, gdy jest 60% na króliczka . Gdy było więcej amor odbijał się od dziur, a nie wybierał. Zbyt wolno, gdy rękoma uginałeś amora czuć, że wraca powoli (w stronę żółwia 70%). Doszedłem do optymalnego ustawienia i polecam reszcie: dajcie nieco wolniejszy powrót, a gdy praca nie odpowiada, to obracać w stronę królika o pół obrotu i tak do skutku. Tył: Fox RP23 Sag 25% Ciśnienie 110PSI Tłumienie- 4 obroty Wszystko ładnie współgra. Jeżdżę na 1open i 2PP. Na zjazdach 1Open, na podjeździe klik na 2 i utwardzony. Jak trasa w większości asfalt to 2open i 3PP.
  6. Reba sl 2011 - najlepsze ustawienie dla mnie to: 75+ i 65- czyli różnica 10psi. Jeżeli chodzi o ciężki teren jak góry, to skok będzie ustawiony na 115mm. Teraz tak: skoro komora zwiększa swą objętość przez zdjęcie podkładki, to czy ciśnienia powinny być na tym samym poziomie/zwiększone/zmniejszone? Wydaję mi się, że dopompowanie kierując się sagiem ?
  7. Meszrum pompowanie więcej do - powoduje większy sag z tego co zauważyłem. Praca amortyzatora jest wtedy bardziej komfortowa do podjechania po bułki ale na pewno nie odpowiada mi w terenie. Co ciekawe przy stosunki ciśnień 75+, 60- (73kg), sag 25% mam to samą z progresywnością: Dziś sprawdzę 75+, 65- a następnie spróbuje zwiększać po 5psi do - aż do wyrównania. Zobaczymy...
  8. To się robi irytujące jak widzę posty tj. wyżej. Kolego po 1. czytaj, 2. masz instrukcje, 3. po prostu spuść powietrza z komór. Do tabelki nie ma co się odwoływać za bardzo...
  9. Właściwie nic nowego. W skrócie najpierw ciśnienia tyle samo, siadasz, sprawdzasz i odpowiednio spuszczasz/dopompowujesz powietrze do komór. Potem każdy według własnych preferencji wali więcej do + lub -. U mnie najbardziej sprawdza się z postu Andrew. Po lasach w terenie MTB/XC walę po 85+ u 70-. W góry dodaje po 15psi do obu komór. Najbardziej odpowiada mi to, aby w negatywnej było zawsze mniej niż w pozytywnej o te 15psi. Gdy jest na odwrót tj. napisał Andrew jest fałszywy SAG. Niby jest bardziej progresywnie, ale za sztywno ma początku. Nie odpowiada mi takie ustawienie.
  10. sprzedałem sl 08 - za bardzo działała mi na nerwy. Cały czas były problemy. Kupiłem używaną Sl 2010. Zrobiłem serwis, wszystko ok oprócz tego, że z pod regulatora tłumienia powrotu(królik-żółwik) puszcza olej. Powoli bo powoli ale jednak. Można coś z tym zrobić, bo 80zł na gówniane same pokrętełko nie mam. Może wystarczy nowa śrubka\podkładka co przylega do śruby przy goleni? Dzięki
  11. Chcę FULL'A do 11KG :D

  12. to prawda z tą termoaktywną - kupiłem i w lato nie da się jeździć. Nadaję się tylko na zime...
  13. Wymienić muszę, przynajmniej po złożeniu dowiem się czy to wina przelania oleju z góry MC na dół przez oring. Dual air - robiłem serwis dwa dni temu, MC nie ruszałem bo po co (1800km). Okazuje się, że wina na pewno siedzi gdzieś w prawej goleni więc zabawę będzie trzeba zacząć od nowa
  14. Myślę, że nie mogę wykorzystać skoku właśnie przez puszczający olej z MC na dół, który blokuje mi te 2.6cm skoku. Dziwne, przebieg reby to 1800km a tu serwis MC, który robi się po dużo, dużo większym dystansie. Może to jakiś przetarty oring puszcza olej? Ma ktoś pomysły. W poprzednich postach starałem się jak dokładnie opisać na czym polega problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...