Skocz do zawartości

michaljg

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana michaljg w dniu 19 Lipca 2015

Użytkownicy przyznają michaljg punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia użytkownika michaljg

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

9

Reputacja

  1. Ja do czyszczenia łańcucha i zębatek używam nawilżonych ściereczek do czyszczenia łazienki z biedry. Tanio, czysto, szybko.
  2. Używałem 8 miesięcy. Sama dętka, jeśli chodzi o odporność na przebicia? U mnie zero kapci. Jedno, co ją dyskwalifikuje to ten plastikowy zaworek. Jest po prostu nieszczelny. Powietrze ucieka między tą plastikową rureczką a wkładem zaworka. W jednej z dwóch moich dętek problem ten występował praktycznie od początku, nie pomagało dokręcanie zaworka, a na jakiś czas pomogło wkręcenie go na kleju do gwintów. Ostatnio ten sam problem pojawił się w drugiej mojej dętce, tutaj dokręcenie zaworka też nic nie daje. Już więcej nie kombinuję, tylko oddaję na gwarancji. Gdyby te zaworki były aluminiowe, problem by moim zdaniem nie istniał. Szkoda. Więc jeśli musicie je dopompowywać nadzwyczaj często, sprawdźcie sobie szczelność zaworków.
  3. Podawany przez Rock Shox skok, to skok efektywny czy odległość od uszczelki do korony?
  4. To chyba pozostaje się z nimi rozstać. Nic mnie tak nie wkurza podczas jazdy jak jakieś dziwne dźwięki wydobywające się z roweru
  5. Witam! Jaka odległość klocków od tarczy mają u Was te hamulce? U mnie tak minimalną, że praktycznie nie ma możliwości ustawić zacisku tak, żeby klocki nie ocierały o tarczę... Aż mam ochotę kupić szczelinomierz i zmierzyć, ale obstawiam, że dobrze będzie, jeśli 0,1mm wyjdzie. Kiedy już uda mi się za 50 razem ustawić zacisk, to po kilku mocniejszych hamowaniach z powrotem zaczynają gdzieś ocierać. No już mnie ch... strzela. Miałem kiedyś Avid Elixir R, o których też ludzie pisali, że mają niewielki luz na tarczę, że trudno ustawić zacisk, ale to była bajka, w porównaniu do R1. Chyba, że z moimi coś jest nie tak.
  6. Pacjent: Formula R1, najprawdopodobniej rocznik 2011. Kupione jako używane, więc nie wiem czy były kombinowane. Problem: Tłoczek od strony nakrętki wystaje z zacisku około 1mm i w tej pozycji się klinuje, nie chce wejść głębiej a podczas pompowania klamką rusza się jedynie drugi tłoczek. Przy zblokowaniu drugiego tłoczka potrzeba użyć nieco siły, żeby ten sklinowany ruszył, jednak kiedy już ruszy działa ładnie. Cały zacisk rozbierałem, wyczyściłem, nasmarowałem pastą ATE Bremszylinter, złożyłem z powrotem, jednak nic to nie dało. Objawy te same. Tłoczki, gumki cylinderki w dobrym stanie, nie widać żadnych mechanicznych uszkodzeń. Moje podejrzenie jest takie, że być może tłoczek włożony jest z innego modelu, stąd moje pytanie do osób, które serwisowały niejedną R1, czy we wszystkich rocznikach były takie same? Moje wyglądają tak:
  7. Instrukcja jest przetłumaczona źle, ale obrazki wskazują na wstępne napompowanie dętki przed montażem. U mnie w jednej dętce była nieszczelność na gwincie zaworku, musiałem dodać od siebie taśmy teflonowej.
  8. Kupiłem. Bubel w polskojęzycznej instrukcji, napisali, żeby nie używać z hamulcami tarczowymi
  9. Teoretycznie powinno być 71°, ale tej ramy nie potrafię znaleźć w katalogach superiora. Kilka rzeczy mam w planie zmienić, między innymi wspomnianą korbę
  10. Jeśli można się pochwalić.. Myślę, że jest poniżej 10kg, ale muszę go zważyć
  11. michaljg

    [rama] Accent Peak29

    Będę zamawiał czarno-żółtego Peaka29 XL, zastanawiam się jednak czy może nie lepiej L? Mam dość długie nogi w stosunku do tułowia. Ktoś poradzi w wyborze? Wzrost 190cm, przekrok 91cm
  12. michaljg

    [śruba odpowietrzająca] jak

    Bzdura. Zaopatrzyć się w wykrętak. To narzędzie ze spiralą przypominającą lewy gwint. Wkręcasz w zerwaną śrubę jednocześnie wykręcając ją.
  13. Szerokość kierownicy to 600mm. Na razie służy, a jadąc stresu nie odczuwam. Jeśli nie będzie poważniejszej gleby, powinna bez problemu wytrzymać. Teoretycznie. Tak, koła są z Bikestacji. Do tej pory nie mam z nimi problemów, oprócz pewnego serwisu. Panowie chyba pierwszy raz widzieli płaskie szprychy i centrując koła zrobili ze szprych świderki. Po własnoręcznej poprawce do dzisiaj koła (i szprychy ) są proste.
  14. Rower zważony na wadze podwieszanej. w tej konfiguracji, ale na oponach Rubena Zefyros (443g oraz 448g), owijce szosowej, z uchwytem na pompkę i bez rogów wyszło 10,98kg Ze zmian - jedzie do mnie siodło Max SLR Gel Flow, założyłem chwyty ESI Extra Chunky, mostek New Ultimate 100mm, aluminiowe śruby w korbie i szukam Reby w dobrym stanie i dobrej cenie. Na tym byłoby koniec zmian, do czasu, aż napęd wyzionie ducha
×
×
  • Dodaj nową pozycję...