Skocz do zawartości

menxtr

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia użytkownika menxtr

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. Przedmiotem sprzedaży są Koła Shimano WH-MT35. - koła są nowe - pod koła 27,5 cali - przód oś 15 mm, tył 9mm Cena od 300 pln, [(detal 850)- najtaniej na allegro 500,-] http://allegro.pl/kola-27-5-shimano-wh-mt35-nowe-i6904225747.html
  2. Amorek przejechał myślę z 1-2 tys km.Dzięki za info odnośnie ciśnienia miałem nadymane o wiele więcej, ale problem z tym oporem pozostaje. Zastanawiam się czy włożenie podkładki jakiejś nie rozwiązałoby sprawy.
  3. Mam wersje z dłuższą sprężyną (około 20 cm). Problemem nie jest tłumik, tylko komora ze sprężyną- patrzyłem przy rozbiórce. Wygląda to tak jakby amortyzator na początku się blokował? i po przyłożeniu wiekszej sile puszczał
  4. Złożyłem wszystko, wymieniłem smary i nadal brak poprawy. Zauważyłem, że przy 1 ugięciu amortyzatora występuje duży opór, potem już amortyzator działa płynnie i znacznie lżej. Po chwili powraca do tego pierwszego dużego oporu. Sprężynę mam oznaczoną kolorem zielonym
  5. Rozebrałem amortyzator i chyba winowajcą beznadziejnej pacy amortyzatora jest twarda sprężyna. Wie ktoś gdzie można kupić miękka, średnio miękka sprężynę?
  6. Cześć, Mam Amortyzator Manitou Minute ABS+ z manetką. Amortyzator prawie w ogóle nie wybiera małych, średnich nierówności. Początkowo myślałem, że mam za duże ciśnienie w komorze powietrznej, lecz po spuszczeniu powietrza amortyzator nie opada (nie wiem jak to napisać) - porostu po wypuszczeniu całego powietrza z komory powietrznej amortyzator zachowuje się jakby był napompowany- po wciśnięciu od góry amortyzator ugina się i powraca do stanu z przed ugięcia. Regulacja tłumienia powrotu działa. Blokada amortyzatora również działa. Co może być problemem? Czy tłumik się zapowietrzył, albo coś w tym stylu?
  7. Cześć, Pomoglibyście mi w wycenie roweru? Rower typowo wyścigowy. Rozmiar 26 cali. Bardzo dobry stan techniczny roweru. Wszystko pracuje idealnie. Rower po kompleksowym serwisie/regulacji/smarowaniu. Przebieg napędu +/- 400 km. Amortyzator pracuje idealnie, golenie górne bez żadnych rys. Opony 90% bieżnika. Rama, kierownica, siodełko, sztyca - carbon - wszystkie części oryginalne. Części nie posiadają żadnych wad. Rama posiada kilka nieznacznych rys lakieru przy uchwycie na pancerze. Rysy są małe- absolutnie nie jest to pękniecie. Koła idealnie proste, bez bicia bocznego. Łożyska pracują płynnie, nie są wyczuwalne żadne przycięcia itp- jak nowe. Poniżej przedstawiam pełną specyfikacje. Amortyzator: Amortyzator Suntour Axon Rama: Cube Carbon 17 cali Koła: ZTR Crest + DT 350s + Sapim d-light Tarcze hamulcowe: Avid HS1 160 mm Opony: Maxxis Ikon 3c ec exco Manetka(10): XTR SL-M980 Manetka(2): SLX SL-M670 Suport: shimano deore XT Korba: FSA SL-K Light 42/28 Łańcuch: KMC X10 Kaseta: XT 11-36 Przerzutka tył: XTR M986 Przerzutka przód: XTR M970 Linki i pancerze: Jagwire Elite Pedały: M520 Hamulce: Formula RX Stery: PRO Carbon RMI tappered Kierownica: Easton XC 70 Carbon 580 mm Mostek: Ritchey WCS Carbon 4-axis 100mm Chwyty: ESI Chunky Sztyca: Ritchey Carbon WCS Siodełko: Selle Italia Toork Team Edition Carbon koszyczek: Specialized carbon.
  8. menxtr

    [8584g] Sabotage by miller

    Jak Ci się sprawują zaciski Progress? Wystarczająco sztywno trzymają koła?
  9. Jak każda lateksowa dętka ..
  10. osobiscie bym podłożył jakąs szmatkę pod obręcz w przednim kole żeby się nie porysowała
  11. Właśnie od dłuższego czasu się czaje na TI Swoją drogą to jak CI się udało zdobyć nowe Magi - byłem przekonany, że to już jest niemożliwe
  12. Widzę, że V-ki poszły na Allegro - czyli Magi zostały zakupione :> ?
  13. menxtr

    DSC03847

    Sorry, ale rower opiera się o tylne koło, a nie o kierownice!!
  14. śnieg + rower = coś pięknego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...