Skocz do zawartości

Woytaky

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Woytaky w dniu 23 Marca 2010

Użytkownicy przyznają Woytaky punkty reputacji!

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Woytaky

Osiągnięcia użytkownika Woytaky

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Jeśli chodzi o kręcenie imbusem u góry to nie zauważyłem takiego problemu - serwis robiłem kilka miesięcy temu i już dokładnie nie pamiętam ale zwróć uwagę jak montujesz dolną część tłumika tą zamykającą przepływ oleju widoczną tutaj http://all-mountain....ges/image7.html. Wcięcie na tej metalowej części jak dobrze pamiętam musi przesłaniać w odpowiednim miejscu tą czarną część tłumika. Pamiętam, że złe ustawienie powodowało problemy z działaniem. Dopiero za 2 czy 3 razem ustawiłem to prawidłowo i wszystko zagrało - może właśnie to ma wpływ na takie zachowanie? Jak możesz zrób fotkę dokładną tej części http://all-mountain....es/image23.html ale od strony otworu w którym porusza się ten dzióbek na tym zdjęciu po lewej u góry trochę widoczny.
  2. No to jesteś na etapie odkręcenia górnego korka - musisz doprowadzić do takiej sytuacji: http://all-mountain.pl/zdjecia/g25/imagepages/image10.html - śmiało odkręcaj w drugą stronę górny korek od tłumika. Bez tego środek nie wyjdzie z tłumika.
  3. Co do samego tłumika to dokładną relację z dużą ilością zdjęć masz tu: http://all-mountain....ges/image1.html. Sam robiłem serwis wg tego opisu i wszystko działa (miałem ten sam problem z wyciekiem oleju który naprawiał autor). Mam nadzieję, że się przyda. Edit: od siebie dodam, że górny czarny korek się odkręca w stronę przeciwną niż normalnie (lewy gwint) i ładnie rozbierasz całość .
  4. A odkręciłeś ze śruby którą wybijałeś nakrętkę a z drugiej goleni chyba całą śrubę się wykręca? Może one ci to trzymają?
  5. Kłócicie się o ustawienia ciśnienia a może jeden ma rebę 2008 a drugi 2009 bo podobno inaczej się je pompuje - z opisu wynika, że pewnie 09 jedzie na wyższych ciśnieniach bo ja przy moich 78kg mam w rebie 08 ciśnienia 90/80 i do spokojnej jazdy jest idealnie.
  6. Ciekawe co autor miał na myśli pisząc: "biały hamulec avid elixir 2010 (z poprawioną już klamką- w poprównaniu z modelem 2009)" Allegro link Czyżby coś jednak znaczącego zmienili w budowie klamki? Mam odłożone już pieniądze na hamulce i nadal się waham co kupić. Macie jakieś nowe wiadomości na temat Elixirów?
  7. Chyba nie ma co się załamywać po jednych nieudanych hamulcach - być może ich budowa nie sprzyja dłuższej eksploatacji ale jest wielu użytkowników Elixirów i większość to przecież pozytywne recenzje - nawet bardzo. Problemy będzie można oceniać np za rok kiedy już trochę klocków zedrą i przepracują swoje. Ja mimo wszystko planuję ich zakup ale po przeczytaniu tego wątku będą to na pewno hamulce z gwarancją .
  8. Nie ma się jeszcze czym chwalić bo na razie tylko Tora na Rebę wymieniona - to będzie chyba największy zysk wagowy - różnica wagi na przodzie zrobiła się spora. Planuję teraz wymienić Juicy 3 na Avid Elixiry albo Formula Oro k24 - nie mogę się zdecydować szczególnie, że jakoś się juicy 3 dotarły i całkiem dobrze hamują i prawdopodobnie wymienię damper na coś z foxa lub manitou. Parę innych rzeczy też chętnie wymienię ale to dopiero po napadzie na bank .
  9. Masz rację w zależności od wzniosu przodu ta odległość będzie różna - prawdę mówiąc mam zmieniony przedni amortyzator na Rebę ale wielkościowo to i tak chyba powinno być podobnie do Tory. Wychodzi zatem, że mam długie ręce i mostek 110mm jest dla mnie za krótki (siodełko już mam na max wysunięte do tyłu i sztyca jest praktycznie na granicy maxium). A może się zmierzę bo może urosłem ale już jestem w wieku w którym od dawna się nie rośnie . Dzięki za odpowiedzi - pozdrawiam.
  10. O nie - nawet poziomicę w końcu zaprzągłem żeby było poziomo bo coś wierzyć nie mogłem, że mam 2,5 cm różnicy.
  11. Hmm, to ciekawe bo mi tej górnej rury jakby brakowało na długości, znalazłem na stronie Haro geometrię niestety z tego roku być może jest inna niż z roku 2008 (choć pewnie nie) i pogoniłem z miarką teraz do roweru i długość 51 cm od suportu do końca rury podsiodłowej (D) się jak najbardziej zgadza ale już długość © górnej rury jakąś mam inną bo 59,5 cm a tu podają 62 cm, mój pomiar nawet na 18 cali nie pasuje bo jest mniejszy - gdzieś popełniłem błąd czy ta geometria się zmieniła? Jak jest u was?
  12. W najbliższym czasie przymierzam się też do rozebrania Sonixa na częsci i zważenia poszczególnych części (głównie chodziło mi o ramę) więc chętnie zestawie moje wagi z twoimi (też mam ramę 20''). Ale już widać, że części będą różnie ważyć dla przykładu mam zważoną przerzutkę przód Deore i mam dokładnie tyle co ty czyli 133g: Deore ale już sztyca wagowo się różni: Sztyca pivit moje tarcze Avid 160 ważą po 106 g -u ciebie 110g korba 805g + suport 134g = 939g u ciebie 980g Może to oznaczać, że albo moja waga obniża w dół albo twoja waży za dużo albo są takie rozbieżności w wadze poszczególnych części. Niestety mam wagę kuchenną i wszystko tu jest możliwe. Na jakiej wadze z jaką dokładnością ważyłeś swoje części? I jeszcze mam inne pytanie - ile masz wzrostu - ja przy moim 185 cm muszę chyba wymienić mostek na dłuższy waham się między 120 a 130mm.
  13. Czy po spuszczeniu powietrza z obu goleni reba powinna się sama złożyć (golenie górne wchodzą w dolne) czy należy to docisnąć i wtedy powinny wejść? Do pracy mojej reby nie mam zastrzeżeń ale jak sobie poczytałem o problemach z przeciekiem oleju do dolnej części to spuściłem kontrolnie u siebie całe powietrze i osiada tak może do 3 cm ale po dociśnięciu da się ją wcisnąć tak że golenie wystają może z 6 mm. To dobry objaw?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...