Skocz do zawartości

mekp

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    175
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://mekp.bikestats.pl

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Maciek
  • Skąd
    WROCŁAW

Ostatnie wizyty

2 505 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika mekp

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. Witam. Przyjemny rower... Szału nie ma ale rozumiem że kasa jest tutaj ważnym czynnikiem. Na twoim miejscu pomyślałbym o korbie SLX'a, waga o niebo lepsza właściwości podobne do XT a cena niższa. Pamiętaj że Deore i w dól nie są w technologii HT2 a jedynie 2-piece-crakset, przez co wcale nie powalają wagą. Z resztą... nie idź w pół środki... lepiej wymieniać od razu na coś co bedzie cieszyć. pozdrawiam xMekpx
  2. To już chyba bardzo brudna musi być Ja ostanio zimówkę myję na BP za 4zł. Raz na 3-4 wyjazdy. Wychodzi czysty napęd. Do smarowania używam Rohloff'a, jest na tyle gęsty że zaraz po smarowaniu lubi łapać brud... Po pierwszym myciu na myjce jest idealnie, niewypłukuje się a jednocześnie nie brudzi. Tak nawet 3-4 mycia daje radę. Z Fuji'm jest trochę inaczej. Jak mam dużo czasu to czasami nawet co wypad czyszczę napęd. na pewno łańcuch co każde większe błoto. Tutaj używam szczotki (to chyba szczota do mycia dywanu, jak do mycia zębów tyle że większa) i płynu do mycia naczyń. Historia z Rohloff'em się powtarza. Raz na parę myć bezyna lub ON (nawet lepszy jest bo ma pewne właściwości smarujące) w celu wypłukania starego smaru. Myjki ciśnieniowe mają jednak wadę... łatwo zabić łożyska. W zimówce koła które o serwis wołają już pare miesięcy dlatego mi nie szkoda w z Fujim na BP już tak nie szaleje. pozdrawiam xMekpx
  3. mekp

    [obręcze] 29 i 26 jednocześnie

    Witam. Powiem szczerze że gdy obejrzałem szerokości trekingów i zwykłych 29tek to większość jest bardzo podobna. Poważnie biorę pod uwagę DT 540 czy jakoś tak. Trekingowa obręcz więc jest pod Vki a profilem jest bardzo podobna do Mavica 517 którego mam w zapasie w domu. Ew obie pójdą do malowania żeby miały ten sam odcień. pozdrawiam xMekpx
  4. mekp

    [obręcze] 29 i 26 jednocześnie

    Dzisiaj miałem nudny wykład z algebry i sobie to przemyślałem... Chyba będę szukać obręczy do trekinga. Wagę nadrobię lekkimi szprychami, alu nyplami, detką i oponą. Jaka waszym zdaniem mu być min szerokość tej obręczy żeby te 2,0-2,2 się zmieściło i nie zrobił się balon? pozdrawiam xMekpx
  5. mekp

    [obręcze] 29 i 26 jednocześnie

    Do XC... Dokładnie do hybrydy 29er RetroMTB... Rower bardziej do parku i na zlot niż do tyrania. A pod Vki się nie da? Generalnie nie mają kosztować miliona... powiedzmy 250-300zł sztuka to max.... choć będzie boleć... Zastanawiam się jak z szeroką oponą (2.2-2,1) poradzi sobie trekingowa obręcz... A jak Wy to widzicie? pozdrawiam xMekpx
  6. Witam. Poszukuję obręczy która jest oferowana jednocześnie w rozmiarze 29 oraz w klasycznym 26 (ew 27,5) Jesteście w stanie coś polecić? Nie chciałbym żeby kosztowało miliony...miejsce na vki mile widziane jesli mozliwe... pozdrawiam xmekpx
  7. Może ktoś chętny na piastę przednią Shimano RX 100? pozdrawiam xmekpx
  8. mekp

    [11022g] Fuji Tahoe Pro, mekp

    Właśnie dlatego zrodził mi się w głowie plan zmiany samego mocowania na mocowanie EVO2 które sporo ułatwia regulacje i obsługę. Pozatym mógłbym zrezygnować z zewnętrznego boostera i zyskać z powrotem QR'kę. pozdrawiam xMekpx
  9. mekp

    [11022g] Fuji Tahoe Pro, mekp

    tak. to klasyczna turbina na kwadrat. teraz ja kupiłem ja za 280zł a sprzedawca na niej nie stracił mimo że wszystko kupował osobno. jak będzie przypływ kasy to zaloze do niej tytanowy suport i będzie super. pozdrawiam xMekpx
  10. mekp

    [11022g] Fuji Tahoe Pro, mekp

    witam. korba rzeczywiście robi wrażenie... dlatego zrezygnowałem z SLX na jej korzyść. niestety to jest ciężką wersja race face z ciężkimi blatami... z wagi zejde na pewno na pedalach siodelku i suporcie Bo to w miarę tanie 350g. kolejnym krokiem.byłby powrót do.vek ale trochę szkoda mi hsow mimo że nie łatwo mi się z nimi żyje... pozyjemy zobaczymy... na razie na tapecie zupełnie inny projekt. pozdrawiam xMekpx a co do ramy... zmartwila mnie waga ale muszę powiedzieć że jest idealna. mimo takiej pozycji nigdy Nic mnie nie boli a smigam na nim każdy kilometr na rowerze .. pozdrawiam xMekpx
  11. Witam. W końcu przy pełnym serwisie dorwałem się do wagi... Kolejne wcielenie Fuji'ego po mocnym upgrad'zie Poprzedni wątek o nim: http://www.forumrowerowe.org/topic/103639-rowerfuji-tahoe-pro/ SPECYFIKACJA: Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Bontrager - 57g Brake (Hamulec): Magura HS33 Tomac - 858g Cables: (Pancerze i linki) Jagwire - ?? Cassette: (Kaseta) Shimano SLX CS-M660 11-34 - 312g Chain: (Lancuch) Shimano Deore HG53 - 261g. Crankset: (Korby) -Crank Arms: (Ramiona) Race Face Turbine - 486g -Bottom Bracket: (Suport) Futura - 218g -Outer Ring: (Blat) Race Face 46t - 102g -Middle Ring: (Srednia tarcza) Race Face 34t - 47g -Inner Ring: (Mala tarcza) Race Face 22t 59g -Crank Bolts: (Sruby mocujace tarcze) KCNC - 16g (ze ściągaczami) Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT M739 - 130g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR M952 - 230g Fork: (Widelec) Rock Shox Duke XC - 1626g* Frame: (Rama) Fuji Tahoe Pro - 2005g Grips: (Gripy) Easton Owijka - 55g Handlebar: (Kierownica) ControlTech Carbon 580mm - 138g Headset: (Stery) Vp - 47g* Pedals: (Pedaly) Shimano XTR M970 - 325g Seat: (Siodlo) Selle Italia X0 - 286g. Seatpost: (Sztyca) Easton CT2 27,2 350mm - 191g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Miche x Carbon - 26g Shifters: (Manetki) Shimano SLX M660 - 249g Skewers: (Zaciski kol) Ritchey - 58g*** Spacers: (Podkladki pod mostek) Carbon - 0g Starnut: (Gwiazdka) Vp - 19g Stem: (Mostek) Syntace F139 - 138g. V1. Tire (Front): (Opona przednia) IRC Mythos 1,95 - 501g Tire (Rear): (Opona tylna) IRC Mythos 1,95 - 499g V2. Tire (Front): (Opona przednia) Kenda Karma 2.0 - 508g Tire (Rear): (Opona tylna) Kenda Karma 2.0 - 461g Tubes: (Detki): Geax Ultralite - 270g Wheel Front: (Kolo przednie) - 802g** Wheel Rear: (Kolo tylne) - 984g Hubs (Piasty): Ritchey Pro Rims (Obręcze): Mavic 517/717 Spokes (Szprchy): DT CHAMPION -Rim tape: (Opaska) Taśma Izolacyjna - 2g Brake Booster: Muddy - 56g. Razem: 11022g (bez pancerzy i linek) *bieżnia dolna z widelcem a miski ważone z ramą. **waga wraz z osią Qr 9mm ***Tylko tył. Plany: -Inne pedały - być może Ritchey WCS, (zależy w jakim stanie przyjdą) -Zmiana Siodła - Coś lekkiego - Prawdopodobnie znów Velo Carbon Dla dociekliwych wszystkie graty na wadze: https://picasaweb.google.com/110549687656378404462/NaWadze Foto sprzed modyfikacji (jak zrobi sie pogoda to poczyszczę Fuji i zrobię aktualne): Zachęcam do komentowania i pisania propozycji co można zmienić.
  12. Witam. Testowałem ostatnio 29'er kolegi i poczułem że to jest to... Dlatego rozpoczynam poszukiwania ramy pod duże koła... Ze względu na to że wylecę automatycznie też koła, amor i pewnie też HS'y to nie chce wywalić zbyt dużo na ramę. Mam 190cm i ważę 85kg. 26tkę ma 20,5 i jest ok tutaj nie mam pojęcia jaki rozmiar. Czyli w skrócie: Przeznaczenie: XC/maratony. (Równocześnie planuje projekt AM/FR) Cena, max 1500zł (choć im mniej tym lepiej) Nie musi być demonem wagi lecz... wiadomo im mniej tym lepiej Może być używka. Rozmiar. porównywalny do 20.5 przy kołach 26. Piwoty mile widziane choć nie konieczne. Odpadają: Spece, Krossy, Authory. Z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam xMekpx
  13. Witam. Od kopię temat Pedały dostałem od autora tematu z przebiegiem ok 3000km. Nie miały luzu lecz straszenie słabo trzymały nogę więc przeszły lekki tuning i dostały ostych krawędzi. Smigały przez 2000km w MTB i sprawowały się dobrze, Brak luzu. Potem wylądowały w miejskiej szosie... i tutaj nie było już tak pięknie... Ramki straciły ostre ranty a piłować już nie było czego. Oprócz tego były strasznie podatne na krawężniki czy otarcia... Luz pojawił się gdzieś w połowie sezonu więc ok 2000km po tym jak zahaczyłem o krawężnik a siła była tak duża że zrobiłem OTB. Z odręcającymi się śrubami poradziłem sobie klejem do gwintów. Aktualnie po 9000km leżą i czekają na nowe łożyska ale niespieszy mi się bo po mieście śmigam w Spd... Generalnie oceniam je na 4... uszczelnienie ok, łożyska też, ramki i materiały raczej słabe. pozdrawiam xMekpx
×
×
  • Dodaj nową pozycję...