Skocz do zawartości

ZyGmUnT

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika ZyGmUnT

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Z tą manetką to nie do końca tak. Dużo zależy od tego jak im się rzuciło na skład. Generalnie czarne A6 mają czarne manetki, bez dodatkowego czerwonego dzyndzla do odblokowywania, a czerwone a6 mają z tym czerwonym dzyndzelkiem na przedłużeniu.
  2. Uściślając - zarówno rama ( + stery ) jak i amor ważą ponad 100g poniżej 2KG wg autora testu. Kolejny argumencik w sporach o wagę amora i ramy. Ja dodam, że ramka robi wrażenie delikatnej na tle innych marek, zwłaszcza jak się w nią popuka, ale faktem dla mnie jest, że paręnaście razy baaardzo amatorsko zjechałem na a6 z Kazur ( takiej krossowej górce na Warszawskim usranowie ). Cały rowerek ( a zwłaszcza amor i rama ) dzielnie wytrzymują moje ciężkie 100kg dupsko, co jest wg mnie wynikiem pozytywnym na tle co i raz dochodzących do mnie informacji o łamiących się na górnej rurze poprzecznej authorów Introvertów ( czy jak to się tam pisze ) oraz łamiących się powyżej łączenia trójkąta na rurze podsiodłowej GFów. Ciągnie mnie lekko do skombinowania sobie blatu 36 albo 38 w miejsce 32
  3. Dzisiaj wymieniłem sztyce w A6 na 35centymetrową dartmoor barrel. Tak poza tym to coś mi poskrzypuje w napędzie ... Nie wiem czy to zapiaszczone piny wyginają się w pedale, czy piach/błoto nie dostało się do suportu. Generalnie mam wbite błocko w szczeliny między korbą a łączeniem z ramą a, że są to szczeliny minimalne mniej niż milimetrowe chyba tylko widzę w głębi piach. Chyba czeka mnie rozkręcanie korby i czyszczenie środka.... No ale 2700km także w ciężkim terenie zrobione
  4. ja mam A6 i obróciłem mostek i obniżyłem o 2podkładki. Teraz jak chce sobie ścignąć to mam lepszą kontrolę nad kierą, mogę się bardziej wychylić do przodu i uzyskać większą prędkość. Oprócz tego nie mam tak wygiętych dłoni w nadgarstkach jak miałem wcześniej i wygodniej mi się jeździ
  5. Musi być specjalna piasta żeby nie cykało - zapomniałem jak się ta "kosmiczna technologia" nazywa Dla tych co nie zajarzyli jak zakręcicie tylnym kołem to "cyka" bo koło się kręci a kaseta nie. Musisz poszukać może na allegro takiej piasty ale generalnie to chyba tylko szpan, że nie cyka ....
  6. Czy ty przypadkiem piszesz o skrajnych biegach ?? Chcesz sobie łańcuch i zębatki pocharatać ??
  7. Też tak myślę - przecierz jakaś firma, która do niedawna kojarzyła się z hipermarketem nie może nagle wypalić z rowerami za 5-6tysiaków. Moim zdaniem co rok-dwa lata będą pojawiać się coraz wyższe modele.
  8. A to przypadkiem nie tak, że sami te amory zkatowaliście utwardzając je na sztywno i w teren ??
  9. Może ta ramka na której jeździ w zawodach to 17' albo mniejsza ?? Kumpel ma a6 17' i ona też tak dziwnie w dół schodzi podczas gdy w mojej 19' jest bardziej pozioma. A zresztą - sami zobaczcie :
  10. Właśnie przeczytałem na manetkach xtr ( tego chyba raczej na bank nie będzie w wersji użytkowej ). Obręczy nadal raczej nie jestem w stanie zidentyfikować ( pewnikiem są te wypaśne mavici jak piszesz ). Ja i tak będę trzymał kciuki za krossa i liczył na to, że wstawi w wersji 07 jakiegoś super dobrego amora ( przyjemny jest fakt, że polskie produkty mogą stać się konkurencyjne na międzynarodowym rynku rowerów ). Niegługo może jeszcze unibike się podszkoli i też zacznie coś na świecie znaczyć p.s. : chyba dorosłem do wymiany sztycy na dłuższą - będzie to chyba dartmoor ( cena/jakość ). kosztuje 70zeta i waży jakieś 270g. Jakoś nie widze sensu dopłacać 50zeta, żeby była o 50g lżejsza ( smica ) albo jakiejś stówy do ritcheya
  11. Axony też w zeszłym roku kosztowały tysiąc zeta a w tym są za 600 i każdy a6 go ma Sid na przecenie kosztuje tysiąc zeta więc nie widze powodu, żeby kross nie wiładował go do levela - to się wszystko okarze. Do tego pewnikiem jakies tarcze mechaniczne a kół i piast na czymś tak rozmazanym nie rozeznaje Wystarczyło by cene a6 podwyższyć do 3tysiaków ( na 2,4tysiaka się ludzie rzucili ). Zresztą - pożyjemy - zobaczymy
  12. mam axona s-rl jak wszyscy - pod fotką jest podpis, który objaśnia, że fotka pochodzi z kolekcji krossa na rok 2007 ....
  13. Nawet mnie nie denerwuj ..... kross a6 07
  14. Co rozumiesz pod pojęciem całe koła ?? - obręcze ( 500g sztuka obecnie więc lżejsze to pewnikiem 200zeta za sztuke ) - szprychy ( tutaj pewnikiem można wymienić na lepsze ) - opony ( RR kosztują 80zeta za sztukę więc przypuszczam, że musiałbym szukac jakichś za 120sztuka) - piasty ( też powyżej 150zeta sztuka trza by było szukać, chociarz novateci kosztują coś koło 40-80zeta ) - kaseta ( pg 950 - można myśleć o wymianie na np 990 co pewnikiem nie było by najgłupszym pomysłem ale to i tak koszt 200zeta ) Masz jakieś propozycje co do tych kół ?? A co do amorka to chyba bym musiał szukać amora za 1500zeta, żeby był lżejszy i rzeczywiście opłacało by się go wymieniać ( bo jak wymieniać to na znacząco lepszy a nie na trochę lepszy )....
  15. A o którego się pytałeś ?? Bo Axonów są różne wersje i n.p. s-rl ma rurę aluminiową a e-rl stalową http://www.srsuntour-cycling.com/SID=sib8a..._series&tnid=18 A zresztą - kto chętny do ważenia amora ?? mi się jakoś swojego nie chce zdejmować Pozatym jak waży nawet te 1,9 to to i tak dobry wynik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...