Rower przytył, ale można z niego jeszcze spokojnie zbijać wagę 
  
Nowa rozpiska: 
  
Bar Ends: (Rogi) Pro sl 63g 
Bar Plugs: (Korki do kierownicy) Pro 4g 
Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Zefal 48g 
Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid Elixir CR 273g 
Brake (Rear): (Hamulec tylny) Avid Elixir CR 320g 
Brake Rotor-front: (Tarcza hamulcowa-przód) Avid G3 160mm + bolts (12g) 117g 
Brake Rotor-rear: (Tarcza hamulcowa-tył) Shimano sm-rt51 160mm + bolts (12g) 163g 
Cables: (Pancerze i linki) Shimano 83g 
Cassette: (Kaseta) Shimano XT 260g 
Chain: (łanńuch) Campagnolo c9 281g 
Crankset: (Korby) Shimano LX 897g 
Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT 149g 
Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram x-9 220g 
Fork: (Widelec) 	Manitou R7 Elite Absolute 1532g 
Frame: (Rama) 	Radon ZR Litening 1555g 
Grips: (Gripy) Accent Lite 60mm 8g 
Handlebar: (Kierownica) Truvativ Team 143g 
Headset: (Stery) Ritchey Pro 83g 
Pedals: (Pedały) Crankbrothers Egg Beater C 288g 
Seat: (Siodło) Token TK9571 226g 
Seatpost: (Sztyca) Ritchey Logic V2 31,6mm x 400mm 310g 
Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Pro 21g 
Shifters: (Manetki) Sram x-0 172g 
Skewers: (Zaciski koł) Novatec 104g 
Spacers: (Podkładki pod mostek) 20mm 20g 
Starnut: (Gwiazdka) 	Ritchey 
Stem: (Mostek) Truvativ Team 145g 
Tire (Front): (Opona przednia) Geax Barro Race///Geax Gato 406g///545 
Tire (Rear): (Opona tylna) Geax Barro Race///Geax Gato 404g///557 
Top Cap: (Top cap) Ritchey	15g 
Tubes: (Dętki) Geax	277g 
Wheel Front: (Koło przednie) 715g 
-Hub: (Piasta) 	Novatec NT-D711SB	 
-Rim: (Obręcz) 	Sun Rims Equalizer 21 Disc	 
-Spokes: (Szprychy) 	DT Revolution	 
-Nipples: (Nyple) 	Dartmoor alu - 16x, no name 16x 
-Rim tape: (Opaska) 	Geax	 
Wheel Rear: (Koło tylne) 838g 
-Hub: (Piasta) 	Novatec NT-D712SB	 
-Rim: (Obręcz) 	Sun Rims Equalizer 21 Disc	 
-Spokes: (Szprychy) 	DT Revolution	 
-Nipples: (Nyple) 	Dartmoor alu - 32x,	 
-Rim tape: (Opaska) 	Geax	 
  
  
Suma: 10140///10432 
  
  
Zmieniłem hamulce, koła, siodło, łańcuch, kasetę, 2 największe zębatki w korbie, oraz opony. W przednim kole są założone dwa rodzaje nypli ponieważ polski dystrybutor nie ma szprych o odpowiedniej długości 
  
W najbliższym czasie zmienię dętki na lżejsze, tarczę shimano, opaski na taśmę izolacyjną. 
Ze zmian jestem bardzo zadowolony, hamulce to żylety, a przy tym mają świetną modulację, koła kręcą się lekko, a barro race'y są genialnymi oponami na suchą nawierzchnię, na gato jeszcze nie jeździłem  
  
  
Foty: