Skocz do zawartości

Bazyss

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia użytkownika Bazyss

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Marjanek - ale o czym Ty piszesz? KrissDeValnor - Połączenie napędów XT i Tiagra jest przemyślane i spełnia moje 100% oczekiwania podczas jazdy. tor23 - Siodełko Accent Derry mnie odpowiada, jazda na nim jest bardziej komfortowa niż na poprzednim X-Mission. Opony WBT Nono - dzięki za link, może spróbuję jak wykończę Larseny a jeździ mi się na nich zadowalająco. Wybór również nie był przypadkowy. Znajomy miał je w swoim Unibike-u, po pozytywnej opinii oraz cenie wybór padł na Larseny Czy do tiagry można zastosować karbonowy wózek np. z XTRa ?
  2. Prosiliście o foty więc się postarałem i są Tak to się zaczęło Później był Stage 1 i wpadły koła oraz amortyzator A po tym Stage 2 Jak pisałem wcześniej wpadnie jeszcze sztyca i zacisk a co dalej to zobaczmy może coś doradzicie Odpowiadając na pytanie czemu z tyłu tarcza 180mm. Kupiłem cały zestaw Hamulce + Tarcze + adaptery i taki założyłem. specjalnie na mniejsza zmieniał nie będę. Od dłuższego czasu borykałem się z drętwiejącymi dłońmi podczas jazdy. Mostek miał chyba z +35 i 130mm, zaryzykowałem i wyrwałem z rynku wtórnego mostek 90mm,+6 stopni. Wrażenia po ok.40km dłonie nie drętwieją, obciążenie jakby było mniejsze. Dziś jeszcze wyregulowałem siodło i skoczyło o dobre 5-7cm w górę pierwsze 2-3km były dość dziwne, nigdy tak wysoko nie siedziałem, ale jazda po ok.30km wydaje się bardziej przyjemna niż wcześniej.
  3. tor23 - mógłbyś podać jakie tarcze, słyszałem o takich co po mocniejszym hamowaniu potrafią się pokrzywić. Jak masz spr. to poproszę o namiary
  4. Koszty są takie a nie inne kto chce to sobie policzy, od dawien dawna wiadomo iż lekkość kosztuje Jerry6 - fakt nie brałem tego pod uwagę, waga hakowa za całe 30zł gdzieś ta cena musi mieć minusy Rama to koniec 2004 - może wtedy takich lekkich z AL6061 jeszcze nie robili. To jak co radzicie aby schudł jeszcze z 500g :D zahaczymy o 9xxx g Wprowadziłem mały błąd Rama z miskami sterów 2003g minus 53g daje nam 1950g wagi samej ramy
  5. Dawno nic nie wrzucałem a zmian prze ostatni okres trochę się zebrało Przedstawiam wam nową rozpiskę i już bardziej finalną może a raczej na pewno zmianie ulegnie sztyca i zacisk. Liczyłem na 10kg ale z mniejszym haczykiem, co sugerujecie do podmiany ?? - czekam na wasze propozycje Wiem, wiem rama jest ciężka i też się mocno zdziwiłem jak ją na wagę posadziłem, liczyłem na jakieś 1850-1900g a tu 2000g ;/ Zastanawia mnie cały czas różnica w wadze części i real hakowej = 147g hmm... powietrze w kołach, talk na dętkach i w oponie?? Z wyjściowej wagi rower schudł o 4088g 1 Bar Ends: (Rogi) KCNC (46g) 2 Bar Plugs: (Korki do kierownicy) No name (7g) 3 Bottle Cage: (Koszyk na bidon) (0g) 4 Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid Elixir 3 (265g) 5 Podkładki (7g) 6 Sróby (15g) 7 Adapter (30g) 8 Brake (Rear) : (Hamulec tylny) Avid Elixir 3 (284g) 9 Podkładki (8g) 10 Sróby (25g) 11 Adapter (37g) 12 Cassette: (Kaseta) Ultegra CS-6700 10s 11-23T (204g) 13 Chain: (łańcuch) Ultegra CN-HG700 11sp (230g) 14 Suport XTR SM-BB93 BSA (68g) 14 Crankset: (Korba) DEORE XT FC-M780 175mm 42x32x24 (771g) 15 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) DEORE XT FD-M781 DS. 3x10 (148g) 16 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) + Hak Shimano RD 4700 Tiagra 10s (18g) (275g) 17 Fork: (Widelec) Rock Shox REBA RL DualAIR (1617g) 18 Blokada skoku (50g) 19 Frame: (Rama) + Miski Sterów MERIDA MATTS 90-D (2003g) 20 Śróby imb. Bidon (12g) 21 Grips: (Gripy) No name (26g) 22 Handlebar: (Kierownica) Ritchey WCS 580mm (167g) 23 Headset: (Stery) FSA (58g) 24 Headset: (Stery - MISKI) FSA (53g) 25 Pancerz Przerzutka przód UNEX - SLEEK (18g) 26 Pancerz Przerzutka tył UNEX - SLEEK (30g) 27 Manetka SHIMANO Tiagra SL-4700 10s + linka (151g) 28 Manetka SHIMANO DEORE XT SL-M8000 + linka (123g) 29 Pedals: (Pedały) XLC PD-M04 (240g) 30 Rim Tape: (Opaska) Shwalbe (40g) 31 Seat: (Siodło) No name (355g) 32 Seatpost clamp : (Zacisk sztycy) No name (41g) 33 Seatpost: (Sztyca) MERIDA ALLOY (340g) 34 Skewers: (Zaciski koł) Novatec (112g) 35 Spacers: (Podkładki pod mostek) No name (7g) 36 Stem: (Mostek) Ritchey WCS 90mm (111g) 37 Stem: (Mostek Śruby) Ritchey (25g) 38 Tarcza przód Avid GS2S 185mm (143g) 39 Tarcza tył Avid GS2S 185mm (144g) 40 Śruby tarcze x12 (24g) 41 Tire (Front): (Opona przednia) Maxxiss LARSEN Drut (465g) 42 Tire (Rear): (Opona tylna) Maxiss LARSEN Kevlar (443g) 43 Top Cap: (Top cap) MERIDA (17g) 44 Tubes: (Dętki) Maxxiss Ultralight Maxxiss Flyweight (224g) 45 Wheel Front: (Koło przednie) (630g) 46 Hub: (Piasta) Novatec 711 (150g) 47 Nipples: (Nyple) (13,7g) 48 Rim: (Obręcz) ZTR Alpine 26'' Disc 28H (330g) 49 Spokes: (Szprychy) (136,3g) 50 Wheel Rear: (Koło tylne) (758g) 51 Hub: (Piasta) Novatec 712SB (273g) 52 Nipples: (Nyple) (22,7g) 53 Spokes: (Szprychy) (136,3g) 54 Rim: (Obręcz) ZTR Alpine 26'' Disc 28H (330g) Waga Części 10762g Wga Hakowa 10909g
  6. Poleciało kilka zmian. Trafione koła i Amorek Rock shox reba rl dual air 1617 gram ZTR Alpine + Novatec 711/712 1392 gram W sumie zysk 1623 gramy. Ze zmianą opon + dętek wyszło 2609 gram na - i masa właściwa 12250 gram Różnica w jeździe "MASAKRA" toczy się lekko, przyspiesza jak petarda. Amorek chodzi pięknie, w tej chwili waga 69kg ustawiłem +75/-65psi nie wiem czy nie za dużo czy nie za mało. Wybiera ładnie ale może mógłby lepiej ala liście na drodze może lekko pokrętło od reakcji powrotu.... Takie zmiany polecam każdemu - efekt najbardziej widoczny i najwięcej do urwania Teraz pora na kolejne zmiany, mam kilka rzeczy na oku (korba-SLX/XT, rura podsiodłowa 7075, mostek, kierownica) ale trzeba poczekać aż "PLN" się odłożą. Może jeszcze w tym sezonie może już po i na nowy będzie zmienione. Obecnie 3x8 - zmieniać na 3x9 czy 3x10 co radzicie?
  7. U mnie na razie trzyma ale tak jak pisałem 220km nakręcone i mają 2tyg. Rozmawiałem ze sprzedawcą o wadach i wspominał że częściej trzeba dopompowywać
  8. @ Lumperator coś z nimi nie tak? Przelatałem na nich już 220km i zero problemów - teren zróżnicowany.
  9. Mała aktualizacja Zmienione: Opony - Maxxis Larsen Dętki - Maxxis Flyweight + Taśma Zysk 972gramy Obecna waga z licznikiem to 13880gram. Różnica w jeździe znacząca, szybciej, mniejsze opory toczenia. Przymierzam się do: Zmiany kół bo obecne to przód - 1090, tył 1290 Chciałbym się z nowymi zmieścić w 1450g +/- 50g a zlecimy wtedy z wagą ok. 950gram Zmiany sztycy, obecna mam popękane mocowanie siodła i tak się zastanawiam nad Boplight team ok. 249gram - chyba że macie inne propozycje z lżejszą wagą (poza carbonem - boję się że pęknie)
  10. Faja waga ci wyszła Ma ramę Merida matts z tego samego okresu i też zamierzam odchodzić całość bo rama jest wypaśna i szkoda się z nią rozstawać - dlatego b.d Cię rozumiem. Wstawił byś fotki obecnego stanu ??
  11. Przeglądam sobie właśnie części, fajne kółka w wadze 1500-1600g to wydatek 680-800zł więc tak jak piszesz zmieścić się w 2tys. będzie dość ciężko. Tylko pozostaje kwestia druga, geometria ramy mi jak najbardziej odpowiada, czuje się na niej dobrze i komfortowo. Jak przeglądałem oferty nowych rowerów to trzeba szykować coś koło 3tys. a waga też w okolicach 13kg. Na ile mógłbym wycenić obecny rowerek? stan jego 9/10 delikatne obtarcia ramy przy tarczy od ściągania koła, lekkie obcierki na rogach ;/ przebieg 3,5k km
  12. lesieque - dzięki za odp. Sprawa ma się następująco. Limit $ w chwili obecnej jeszcze nie znany, zastanawiam się ile można by zejść wagowo przy suchych kalkulacjach i jak, czy będzie to opłacalne. Ile bym chciał zrzucić.... hmm okolice 11-12kg do wyrwania? Teren w jakim się poruszam to 85% płaskie powierzchnie, asfaltowo szutrowe, 10% - leśne dukty i tego typu zakamarki z lekkimi podjazdami, 5% - Bieszczady 1-2x do roku. Wiem że najwięcej gr siedzi w kołach, moje obecne CST drutowe są pancerne ;/ Opony i dętki myślę nad: Schwalbe Racing Ralph, Maxxis Light lub Schwalbe Light. - no chyba że są inne lżejsze Chcę dorzucić po sezonie FASI TURBO PLUS - pancerze i nowe linki bo te już mam wysłużone. Pozdrawiam.
  13. Cześć, chciałbym odchudzi z lekka swoją maszynę ale zastanawiam się czy jest sens się w to pakować...;/ Chodzi mi po głowie zmiana opon + dętki, hamulce hydrauliczne, kierownica, mostek, rogi, amortyzator - część z nich na używane. Chciałem wyszukać ile waży sama rama, ale nigdzie nie ma podanej wagi ;/ Jak wam się wydaje w jakich granicach może oscylować jej waga? Mój rowerek to: - całość waży 14.93kg - ważone wagą hakową (rybacka) Model: MATTS 90 - D Rozmiar ramy: 18 Rama: MERIDA MTB MATTS SPORT 6061 ALLOY Amortyzator/widelec: SUNTOUR XCR 100mm Wkład suportu: CARTRIDGE BEARING Korby: SHIMANO MC08, 42 / 34 / 24 Przerzutka przód: SHIMANO ACERA-X Przerzutka tył: SHIMANO ALIVIO Manetki: SHIMANO ALTUS EF29 Hamulce: PROMAX DISC 160 MM Dźwignie hamulców: SHIMANO ALTUS EF29 Wielotryb/kaseta: SHIMANO CS-HG30-8, 11-30T Piasta przód: FORMULA DISC ALLOY Piasta tył: FORMULA DISC ALLOY Obręcze: JALCO AX22 STRONG SINGLE Opona przód: CST C-1348, 26"x2,10 Opona tył: CST C-1348, 26"x2,10 Pedały: XC STEEL Rogi: X-MISSION 140g Kierownica: MERIDA ALLOY Mostek: MERIDA A-HEAD Siodło: X-MISSION Sztyca: MERIDA ALLOY Liczba biegów: 24 Licznik: Sigma 1606L Jeżeli poradzili byście, co zrobić będę wdzięczny Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...