Skocz do zawartości

TomekW

Elita
  • Liczba zawartości

    899
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana TomekW w dniu 18 Lutego 2011

Użytkownicy przyznają TomekW punkty reputacji!

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Rzeszów

Osiągnięcia użytkownika TomekW

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

12

Reputacja

  1. Koszyk Speca, który wysłałem Ci na gg
  2. Jeszcze na mokrym szutrze radziła sobie pod góre dość dobrze,ale w lesie ślizgala się niemiłosiernie.Pokonywałem tę samą trase w zbliżonych warunkach na IRC-ach i Conti Explorer , które zachowywały sie o wiele lepiej. Natomiast w warunkach suchych ( czyli niby zgodnie z przeznaczeniem) jej zachowanie bardzo mi sie podoba,podobnie na asfalcie.Ponoć szybko sie ściera.
  3. W sumie masz racje Kazda rama moze pęknąć . Nowy model rozni sie znacznie od poprzedniego rocznika ?
  4. "Wersja limitowana deore lx" Smiszne
  5. Po przeczytaniu koncowki tematu zastanawiam sie nad poleceniem Evo koledze. Hm...
  6. Praktycznie to samo co '07 , tyle ze gorszy widelec no i te tarcze. Nie uzytkowalem nigdy tektro,moze dlatego ze nie mam zaufania do tej firmy.Hample raczej nizszej klasy. Za 1600 moze sie opłaci pod koniec roku ale teraz to badziew za prawie 3 k zł
  7. Z dnia na dzien SKN coraz bardziej mi sie podoba Jest mi na nim wygodnie i dobrze jest dopasowany do mojego tyłka Oczywiscie tylko w spodenkach z wkładka , ostatnio jechalem do pracy w zwykłych to czulem ból i to po 5 km
  8. Pierwszy raz jezdzilem na tym siodle i nie jest takie złe Zrobilem na nim 70 km z pampersem rzecz jasna i nie powiem zlego slowa . Jak dla mnie niezłe , mogłoby sie troche mniej poruszac , bo jest dosc miekkie pod tym względem . Ciekawe jak wytrzyma moje kilogramy ( a jest ich prawie 80 )
  9. XT 06 odwrotna spręzyna , długi wózek , przebieg ponad 4000 . Dziala bardzo dobrze , choc przezyła sporo jak na te 4 k ... pływala , mieliła bloto i nic jej nie jest . Ostatnio zaczeła sie gubic ale to chyba wina linki i pancerzy , ktorych nie zmienialem juz 2 lata . Moze krzywy hak ? Zobaczymy po tych kosmetycznych zmianach . na razie jest dobrze i jestem zadowolony
  10. Mam podobną konfiguracje sprzetu ( inny lancuch ) . Jezdze na jedym łancuchu , czasem zdarza mi sie go nie myc przez dlugi czas ( chyba ze po duzym blocie ) . Stosuje na zmiane FL T+ i jakis tanszy preparat ( moim zdaniem lepszy od FL ) . Ogolnie blaty są w dobrym stanie , natomiast łancuch i kaseta pojda po sezonie do kosza Narazzie nie przeskakuje ale widac na nich duze slady zuzycia ...
  11. Hmm ... myslalem , ze gorzej byc nie moze ... jednak sie pomylilem 3200 km przebiegu , duuuze luzy , wogle to nie wiem czy on działa ? Czasami mimo iz opieram sie na kierze to amor ani drgnie
  12. Taki suporcik jezdzi ze mna caly czas ( kolo 3k mam nadzieje wytrzyma ) . Były z nim problmey po jakis 1200 km ale ojciec mechanik doprowadził go do porządku Co niezmienia faktu , ze trzeba bedzie go wymienic ...
  13. Ale Ty masz model z olejem i 80mm skoku. Czyli teoretycznie mniej podatny na wystepowanie luzów z racji mniejszego skoku Roznie bywa z amorami . MOj ma 2000 km i ma luzy P.S. Tak wogle to zapraszam do tematu "Rzeszów - wspolne wypady " .
  14. Zapomnialem wlasnie o tym napisac hehe no wazy troche ... BYc moze bedzie wytrzymalszy od XCP i Gili . W tym przedziale nigdy nic nie wiadomo...Jak Ci waga nie przeszkadza to bierz
  15. Na poczatek troche danych teechnicznych Przeznaczenie : ALLMOUNTAIN (KOŁO 26") Skok : 100mm Goleń górna : Stal wysokogatunkowa STKM (28,6mm) Goleń dolna : Aluminium Rura sterowa : Stal wysokogatunkowa STKM 1 i 1/8"(28,6mm) Długość rury sterowej : 255mm(1 i 1/8"(28,6mm) AHEAD System tłumienia : Elastomer Amortyzacja : Sprężyny Rodzaj hamulców : V-brake/Tarczowe Kolor : Czarny/Srebrny Regulacja : Napięcie wstępne sprężyny/Mechaniczna blokada skoku Waga : 2350 gr. Tak wyglada w moim biku : http://img408.imageshack.us/my.php?image=dscn18179ve.jpg Pierwsze wrazenie calkiem pozytywne . Jako uzytkownik Capy T4 uwazam , ze SR prezentował sie solidnie , tej pewnosci dodawały golenie 28,6 . Poczatkowe kilometry napawały optymizmem ( oczywiscie bez przesady ) , amor chodził dosc płynnie . Na moje 80 kg , był moze troszeczke za miekki , jednak dobrze mi sie jezdziło na nim . Blokada w tym amorze działa , chociaz ciezko sie przyzwyczaic do jazdy na sztywniaku - zadnego , naweet minimalnego drgniecia goleni po zablokowaniu . Po około 1000 km pojawiły sie luzy , jeednak nie bylo one aaz tak duze , zeby mogło to niepokoic . Obecnie amor ma najechane prawie 2k i potwierdza sie , ze za 180 zl nie kupimy dobrego amora. Luzy sa juz mocno wyczuwalne , guma chroniaca jest poszarpana i popękana ( wlasciwie to nie wiem dlaczego ) . Mam nadzieje dojechac jakos na nim do konca sezonu , chyba ze sie rozsypie juz całkowicie.... Do jazdy po parku ( chociaz po co komu 100mm w parku ) to by sie nadawał . Uprawiam XC i to w tym sezonie wyjątkowo "lekkie" i na tym etapie nie powinien byc w takim stanie . Smiem powiedziec , ze wytrzymal mniej niz moja CApa To co mnie zdziwiło to zastosowanie , nadmienione przez producenta ... Allmountain ? hehe ... smieech na sali ... Ocena w skali 1-10 - 3 z minusem hehe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...