Skocz do zawartości
2.25 przód  , 1.60 tył
 

2.25 przód , 1.60 tył

Prawa autorskie

© RafalxM
  • +1 pomógł 1

Z albumu

Mongoose IBOC Zero-G

  • 31 grafik
  • 0 komentarzy
  • 11 komentarzy do grafik

Informacje o zdjęciu


Rekomendowane komentarze

mulek1985

Napisano (edytowane)

Właśnie próbuję rozkminić, o co tu chodzi? O ile odwrotny układ, czyli 1,60 przód i 2,25 tył jestem w stanie zrozumieć, bo wtedy to m.in. fajnie wygląda. Ale w ten sposób? Nie obraź się, ale przypomina mi to jedynie drutowane burakowozy marki BMW E36 w wersji slums-drift.

 

PS. Ciekawie umieszczony bidon. Zastosowałeś jaką przejściówkę z obejmami na ramę?

Edytowane przez mulek1985

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
RafalxM

Napisano

Akurat w przypadku tego 'przeszczepa' chodzi o to, że fabrycznie to jest rama pod koła 26"  , 700x40c to jest max co wchodzi z tyłu w tym momencie  , z przodu miałem taką samą 1.60 ale jako że widelec przyjmuje 29x3.0"   oraz na 40c z przodu było twardo na dołach i korzeniach - wrzuciłem na przód 2.25 tego samego modelu co 1.60 z tyłu . Efekt jest taki ze można cisnąć szybko , dużo bardziej komfortowo.

Bidon jest na mocowaniach fabrycznych , ta rama tak ma.

Odnośnie wspomnianego 'odwrotnego układu', to wybacz ale chyba dla większości właśnie wspomniany przez Ciebie byłby bezsensowny ;)

Jakby dopatrywać się sensu to węższa opona z tyłu jest czasami stosowana, jako napędowa łatwiej się rozpędza, szeroki przód za to możesz wbić w piasek nawet na zakrętach - nie wyrywa kierownicy bo koło nie wrzyna się w podłoże. W tym przypadku mam namacalną różnicę , te same szlaki na Wisłą przejechałem na 1.6 P / T  1.6,  dzień później  2.25 P / 1.6 T

 

Jak tylko (jeśli) przerobię ramę pod 2.25 z tyłu na pewno od razu zamontuję taką oponę  i się pochwalę B)  

A na razie to co udało się zbudować z garażowych gratów jest zadowalające na tyle że częściej jeżdżę ostatnio tym niż 29er na dużo lepszym osprzęcie - ;) 

    • +1 pomógł 1

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
rambolbambol

Napisano

Zacny kombajn do przetwarzania kalorii na kilometry.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
mulek1985

Napisano (edytowane)

O tym "odwrotnym układzie" wspomniałem dlatego, że swego czasu podobały mi się rowery typu chooper. W sumie to chyba nadal mi się podobają, aczkolwiek raczej nie chciałbym tym jeździć na co dzień.

Edytowane przez mulek1985

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Komentarze do grafik

  • Zdjęcia

×