Skocz do zawartości

Boplight Maraton Sport


outta82

Co prawda fotka ściągnięta, ale tak wyglądała rama w oryginalnym malownaiu.

Z albumu:

składanie HT <> 9600g

· 42 grafik
  • 42 grafik
  • 0 komentarzy
  • 42 komentarzy do grafik


Rekomendowane komentarze

Niestety bardzo mało sztywna rama :D

ooo, no to mnie zmartwiłeś, a szukając ramy czytałem o tej dobre opinie i sztywność była jednym w atytów...no cóż, się zobaczy w praniu.

Hej

Odnośnik do komentarza

no poniżej 9600g...powinno się udać, tak mi wychodzi z planów, ale oczywiście zdaję sobie sprawę że w praktyce może być inaczej, myślę że zaważą hamulce. Wagi reszty szpeja są bardzo przewidywalne i nie wahają się zbytnio od podanej przez producenta. Np. koła będę składał, zestaw jakieś 1440g, opony komplet około 960g, mleko 120g, zaciski kół ok 50g, łańcuch 260-300g, pancerze linki ok 80g, zatrzaski ok 300g, misc 50g, trochę mi się przytyło na sztycy, miało być 180 a jest 220, siodło też ciężkawe 220 a wersja XC ważyła by około 170, ale nie będę się bił o każdy gram, jak coś 3majcie kciuki:D

Hej

Odnośnik do komentarza

Poniżej 9600g baaaaaaaardzo optymistyczny plan ... ja stawiam ze ten rower wyjdzie między 9900 a 10100 g ...

Jedyne na co się zanosi to znacznie lżejsze zamierzasz mieć tylko koła niż ja w swoim Cubusiu ...

Reszta wychodzi +/- na 0 a mój Reaction wyszedł 10800 g ...

 

POWODZENIA

Odnośnik do komentarza

Rama ta wbrew nazwie kompletnie nie nadaję się do ścigania. Geo jest tragiczne i nie życzę nikomu ścigania się na niej.

Odnośnik do komentarza

górna rura 56cm przy 19" to jakieś nieporozumienie, 58 to mało jak na współczesne standardy, a co dopiero 56.

Odnośnik do komentarza

W sklepie koło mnie taka wisi już długo za 999zł.Mozna wiedzieć ile dałeś.Tam mocowanie haka takie dziwne..

Odnośnik do komentarza

no to nie fajnie się zapowiada po waszych komentarzach...:( a tak się cieszyłem na ten projekt, no ale już nie będę zmieniał koncepcji, zostanie jak jest już do końca, a i tak na 2014 w planach rama karbon plus zmiany osprzętowe więc co najwyżej później będzie już ok. Najcięższe, zwłaszcza finansowo początki, potem można przekładać i więcej inwestować już w konkrety (np. ramę ). Założenia budżetowe pozwalają na to co jest.

Hej

Odnośnik do komentarza

W sklepie koło mnie taka wisi już długo za 999zł.Mozna wiedzieć ile dałeś.Tam mocowanie haka takie dziwne..

można:D...450zł, cena ok jak dla mnie, stan był bdb-, ze względów osobistych upodobań przemalowałem...

Hej

Odnośnik do komentarza

Błąd robisz, skoro rower ma ważyć poniżej dychy to potrzebne są do tego nie takie małe finanse.

Moim zdaniem bez sensu wieszać topowy szpej na kiepskiej ramie.Nie lepiej było kupić chiński carbon, a wstrzymać się z drogim osprzętem?

Na kiepskiej ramie nawet na XX czy XTR nie będzie się dobrze jeździło, bo to rama jest najważniejszą częścią w rowerze.

Odnośnik do komentarza

Zrobiłem błąd, ja miałem kopię modelu Marathon Team a nie sport zauważyłem jak spojrzałem na wagę więc może z tą sztywnościa nie będzie aż tak źle :P

Odnośnik do komentarza

Nie ma co zniechęcać do budowy roweru :).

Nie wiem jakie ambicje sportowe ma właściciel sprzętu ale ustalmy ...

Jak nie będzie się bił o czołówkę w zawodach to w czym mu ta geometria przeszkadza ?

Ta geometria natomiast znacznie ułatwi mu pokonywanie długich dystansów w mniej sportowej jeździe ... krótka rama zazwyczaj jest wygodniejsza ...

Jeżeli nie będzie się bił o czołówkę w zawodach to czy odczuje tak dotkliwie brak sztywności ?

Wielu nawet nie zauważa braku sztywności.

 

Buduj i pochwal się wagą na koniec ... chciałbym się pomylić co do wagi :)

Odnośnik do komentarza

Nie ma co zniechęcać do budowy roweru :).

Nie wiem jakie ambicje sportowe ma właściciel sprzętu ale ustalmy ...

Jak nie będzie się bił o czołówkę w zawodach to w czym mu ta geometria przeszkadza ?

Ta geometria natomiast znacznie ułatwi mu pokonywanie długich dystansów w mniej sportowej jeździe ... krótka rama zazwyczaj jest wygodniejsza ...

Jeżeli nie będzie się bił o czołówkę w zawodach to czy odczuje tak dotkliwie brak sztywności ?

Wielu nawet nie zauważa braku sztywności.

 

Buduj i pochwal się wagą na koniec ... chciałbym się pomylić co do wagi :)

Hej,

no też bym chciał żebyś się pomylił;)

Słuszna uwaga co do dł. ramy, rower w 85pro będzie wykorzystywany jako rekreacyjno-terenowy, taka ambitniejsza jazda terenowa,również sporo szosówki, co najwyżej zaliczy kilka maratonów, które również są traktowane raczej na zasadzie dobrej zabawy i sportowej zdrowej rywalizacji, więc jak napisałeś, teoretycznie gorsza "za krótka" rama będzie w moim przypadku lepszym rozwiązaniem biorąc pod uwagę główne zastosowanie roweru. Co do sztywności to jak mi już na priv podpowiedziano, i tak zbyt wiele czynników, takich jak ciśnienie w oponach, sztywność butów, korba, ma na to wpływ, a i tak super sztywna rama nie zawsze znaczy lepsza...patrz wygodniejsza:D

Hej

Odnośnik do komentarza

Kurka wodna, ale 56cm na 19" to jednak malutko. Zbyt krótka rama też nie będzie zapewniać wygody, jak spaskudzi się kąt ramion z korpusem. Można nadrobić mostkiem, ale jak będziesz chciał szerszą kieorwnicę, to z kolei zamulisz jego skrętność. To ja niski człowiek 172 jak sie przejechałem na ramie 55 czy 56cm, to pierwsze co poczułem - za wolny na dłuższa metę.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...