Skocz do zawartości

robercik1904

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    131
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Robert
  • Skąd
    Legionowo

Ostatnie wizyty

1 637 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika robercik1904

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Manetka pop-lock nie powinna być po lewej stronie??? I wtedy pancerz szedł by od dołu.... Tak trochę tandetnie to wygląda
  2. DMT WATT Cena: 529zł Czas użytkowania: 4 miesiące Dane techniczne modelu który posiadam: -Rozmiar: 45 -Kolor: Srebrno-Żółty -Waga: 849g -komfort stóp kolarza -Cholewka wykonana z lekkich i trwałych włókien monolityczna, pozbawiona szwów. -Liczne i duże otwory zapewniają stopie bardzo dobrą wentylację. -Przezroczyste wzmocnienie z przodu buta chroni palce przed uderzeniami oraz zwiększa trwałość i wytrzymałość cholewki. -Sztywne wzmocnienie na pięcie polepsza dopasowanie oraz chroni przed uderzeniami -Zapinane na klamrę oraz dwa rzepy -Zintegrowanie klamry ze wzmocnieniem wokół pięty pozwala w komfortowy sposób unieruchomić stopę w wewnątrz buta. -Agresywny bieżnik buta. -Bardzo sztywna i lekka podeszwa z włókien karbonowych. -Możliwość montażu kolców pozwala na uzyskanie dodatkowej przyczepności. Wygląd: Opis Użytkowania: Buty służą do ścigania głównie Maratony oraz XC a także treningi. Wcześniej jeździłem w Shimano, może nie warto porównywać bo o dużo niższy model, ale watty są szersze i o wiele wygodniejsze. Co do podeszwy to gdy je pierwszy raz założyłem byłem wniebowzięty co do sztywności - normalnie kosmos!! Sztywność cholewki,także rewelacja, buty się nie odkształca i ma taki sam kształt jak gdy je kupiłem, czubek wzmocniony przezroczystym materiałem, jak dla mnie rewelacja, zachowuje super wygląd i estetykę. But jest wykonany z jednej części materiału, tak jak już kolega wcześniej wspomniał brak szwów. Na trenażerze jeżdżę bez skarpetek, a wentylacja cud miód wszędzie w bucie masz dziurki, nawet w języku :] Co do zapięć to noga ani drgnie, klamra trzyma tak mocno, że but klei się do stopy jakby był odlany, to samo rzepy - bardzo mocno trzymają!!! Mycie to bajka, po błotnym treningu czy wyścigu but wstawiam do wanny i w 2 min buty lśnią się jak nowe!! Wycieram szmatką i co buty są suche i znów można jeździć co w przypadkach innych butów jest niemożliwe ;] Minusami może być gruby język na samej górze tak zwany kołnierzyk który nie zawsze układa się idealnie i może uwierać w stopę, ale jak się opatentuje sposób to już ten problem znika, oczywiście zależy to od kształtu stopy, ja np. mam tak tylko w prawej nodze. No i to tyle na temat mojej opinii Watów i marki DMT, na pewno kolejne buty będą z tej samej firmy ale szybko ich nie zmienię bo według opinii są długowieczne Pozdro, Robert Ocena 10/10 Polecam!!
  3. Teraz to ma dopiero prawidłową geometrię ;]
  4. Po 2 sezonach buciki straciły sztywność zrobiły się "kapcie", w prawym bucie padły sprężynki w klamrze oraz siateczka się popruła i zrobiły się dziury. Co prawda ścigałem się w nich i codzienne treningi zrobiły swoje ale do ambitnej turystyki polecam Na szczęście w shimano, uznali mi poprucie się siateczki jako wada i dostałem nowe buty... w których oczywiście nie jeżdżę
  5. To chyba słabo u ciebie z technika... wiadomo opony same nie pojada, ja tam nie mam z nimi problemów. Albo może nie widziałeś jak zachowują się inne opony w błocie
  6. Nigdy nie zwracałem na to uwagi ale z tego co wyczytałem sa to zwykłe 3-ki tylko z napisem Four??? Czy znów się mylę ?? Nie ma potrzeby cytowac post po ktorym bezposrednio odpowiadamy. 1415chris
  7. oho.. Pierwszy raz widzę 4-ki zwracam honor
  8. Avid juicy 4?? Jeszcze takich nie widziałem... Sa soczki three, five oraz 3.5 (montowane w scootach) ale Czwóreczek nie widziałem
  9. robercik1904

    Felt RXC 2

  10. Jeszce pozostało 600g xD Wiec trochę części jeszcze trzeba po wymieniać, ale rowerek fajny. Tez mam krossa ale jako zimówkę ;]
  11. CZy mógłby ktoś wstawić zdjęcie jak okularki sa na twarzy ?? Podczas jakiegoś wyścigu lub na sucho ??? Jestem ciekawy jak układają się na twarzy, gdyż zależy mi na agresywnym wyglądzie Pozdro
  12. pisalem to w innym temacie ale tu tez sie przyda uzytkowalem w tym sezonie karmy i jestem za nimi jak najbardziej za i nowy sezon tez bede w nich jezdzil. Na oponach zrobilem 7tys km i tylko tylnia opona stracila polowe bierznika a przod jest leciutko zuzyty. Na asfalcie tocza sie lekko, ladnie szumia i sie nie scieraja. W terenie na ubitych sciezkach szutrach nie mam do nich zastrzezen trzymaja na podjazdach i kaieniach, w błocie spisuja sie dobrze nie zapychaja sie oczyszczaja sie szybko, moglo by byc lepsze trzymanie boczne ale nie ma co wymagac od uniwersalnej opony a test blotny przeszly na gp Langa w nałeczowie a wiec test wypadl pozytywnie. Jedynie gdzie sie gubia to "piach" jedzie sie nimi w iare dobrze ale na zakrecie lubi uciec przednie kolo (na jednym wyscigu wyladowalem na drzewie). A i zapomnial bym dodac w przedniej oponie mam rozciecie na srodku bierznika gdyz na wyscigu wjechalem na jakies ogromne szklo(zadna opona by nie miala szans) ale ja podkleilem latka i przejechalem tak caly sezon bez kapcia, a z tylu nadciolem gdzies na warszawskich chodnikach lub jakis drut z boku opone, ale nasczescie nie do detki. Wiec oponom daje 5-tke jak na moje katowanie na xc i maratonach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...