JacobH Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 740 i mostek 50mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 kiera 560 i mostek 110 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SySy1912 Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 720 + 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek383 Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 Kierownica Bop 720 cm 329 g i mostek 100 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 U mnie standardy z przed dekady : kiera 580 , mostek 100 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 @GTB W którym rowerze z Galerii masz kierownicę 580? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 W Romecie - fabryczny zestaw ( 720 + 90 ) nie przypasował mi i po 70 km zamieniłem z poprzedniego roweru cały kokpit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 Jak się jeździ? Przyciąłem sobie Kellysa do 675 mm, mam zamiar przyciąć Accenta do 580mm, ale cały czas nie mogę się zdecydować Z jednej strony wiem że szeroka kierownica to większa zabawa, z drugiej strony na wąskiej można przeciskać się między drzewami i mam uczucie większego "kontaktu" z rowerem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GajekL Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 Ja rowniez jezdze na 580mm i mostku 80mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 Jak się jeździ? Przyciąłem sobie Kellysa do 675 mm, mam zamiar przyciąć Accenta do 580mm, ale cały czas nie mogę się zdecydować Z jednej strony wiem że szeroka kierownica to większa zabawa, z drugiej strony na wąskiej można przeciskać się między drzewami i mam uczucie większego "kontaktu" z rowerem Osobiście pewniej się czuje na 580 niż na tamtej 720. Jestem bardzo szczupły i wąski w ramionach i szeroka kiera wymuszała na mnie pozycję która powodowała u mnie ból obojczyka. Dla mnie wąska daje mi większe poczucie panowania nad rowerem - ale to są moje subiektywne odczucia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 Ja także jestem "wąski", przy 720 miałem wrażenie że nie jadę rowerem tylko kręcę kołem na statku No nic, przygotuje obydwie i się przymierzę, zobaczymy która bardziej mi podpasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Odi Napisano 22 Listopada 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 56cm, a mostek niedawno z ciekawości zmieniłem z 90 na 100mm. Kiera niedługo będzie 60cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ors Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 Ja mam 700 giętą z rogami w , 700 prostą i 710 giętą, do tego mostki 90, 120 i 90. Zaczynałem od 540, później było kilka innych pomiędzy nimi i stwierdzam że szersza lepsza, przynajmniej do 700 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BulletTime Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 Do bezlitosnego lomotu mam 800 mm 8 up i 10 backsweep, do zwyklaka codziennego 720 mm podobne gięcia. Mostek 30 mm do dłuższej i 50 mm do krótszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 Obydwie kierownice gotowe, jutro będę przymierzał. Mam ochote na tego Kellysa, jednak w porównaniu do Accenta waży ze sto kg Tak dla porównania, cieniutki Accent Fat & Flat ( aktualnie 560) i KLS Expert Flatbar ( aktualnie 675) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porcelanowy Napisano 23 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2015 Powitoł Starodawnie 580 i 90mm mostka. Będzie jednak wymiana na coś szerszego (660-700) i chyba krótszy mostek, bo nawet na małym kole potrafi mi nieprzyjemnie koło przyblokować a i przy normalnym wachlowaniu coś szerszego się przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siemalysy Napisano 23 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2015 Witam. U mnie jak na razie wersja standard. Czyli kierownica prosta 680 mm i mostek 90 mm (chyba dobrze zmierzyłem) od Krossa. W najbliższym czasie planuję zmianę na kierownice giętą 710 mm, mostek 90 mm Pro Koryak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalMMM Napisano 23 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2015 720 i 100, jak na mój wzrost i długość kończyn jest idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaczorak Napisano 23 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2015 Szersza kiera to akurat nie moda tym bardziej przy większych rozmiarach koła. A dlaczego szerokość kierownicy miałaby być uzależniona od rozmiaru koła? Zawsze myślałem że takie parametry roweru są indywidualne i dobierane do jeźdźca a nie do roweru. Osobiście przesiadłem się z 620 z mostkiem 100 i 6 st na plus na 730 i 65 zerowy wznios i teraz jest idealnie. Rower nabrał zrywności a jednocześnie pewności i stabilności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 23 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2015 Zawsze można wsadzić 560 lub 600-kę do 29er, pojechać w góry i zobaczyć co się stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panSocjolog Napisano 23 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2015 Kiera 710, mostek 60. Tylko czy ja jeżdżę XC... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaczorak Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Zawsze można wsadzić 560 lub 600-kę do 29er, pojechać w góry i zobaczyć co się stanie Chodziło mi o konkretną odpowiedź. Uważam że wielkość koła nie ma żadnego wpływu na szerokość kierownicy jeżeli rower ma dojeżdżać ta sama osoba ale może się mylę dlatego pytam a odpowiedź mi udzielona jest bardzo wymijająca i lakoniczna tzn nic mi nie wyjaśniła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dran2 Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Cięższe, większe koło to większy moment oraz większa powierzchnia kontaktu z glebą więc potrzebna jest większa siła potrzebna do wygodniej nim manipulacji. Dłuższa kierownica to dłuższa dźwignia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaczorak Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Cięższe, większe koło to większy moment oraz większa powierzchnia kontaktu z glebą więc potrzebna jest większa siła potrzebna do wygodniej nim manipulacji. Dłuższa kierownica to dłuższa dźwignia. Dziękuję za konkretną odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porcelanowy Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Powitoł Jak łapiesz kierunek szerzej-węziej to nie czujesz różnicy w sterowaniu rowerem? U siebie nawet jak przesunę dłonie tak, że ich połowa wystaje poza kierownicę (580mm) czyli tak jakby kierownica miała 640-650mm wyraźnie łatwiej steruje się rowerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.