Skocz do zawartości

[rower] - full do 8k PLN dla amatora


dejf

Rekomendowane odpowiedzi

120mm skoku?to juz lepiej dobrego hardtajla,a jak full to od 140mm w gore AM/enduro. Po co sie rozdrabniac;) zalezy...jak na takie traski co opisales to wolał bym konkretnego węglowego maratończyka sztywniaka. Z takimi rowerami jest tak ze ustepują miejsca na trasie sztywnym przecinakom,a w bardziej wymagającym terenie ustępują też rowerom AM. Ot poprostu wygodne wozidło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Rulez to ujął dosyć oględnie aczkolwiek treściwie. Rama karbą, zawieszenie jak widać. Rama ma typową geometrię dla XC, co przy amorku 120 mm i kącie główki 73 moze powodować pewne problemy z podjeżdżaniem bardziej stromych wzniesień.

Geometria plus 120 mm skoku mi prywatnie nie pasi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten rower będzie doskonale podjeżdżał,dobrze prowadził się po scieżce i średnio/nerwowo zjeżdzał po stromym,trudnym szlaku.Jak na fulla XC ma dość duży przekrok .

Katalogowo pewnie kosztował -naście.Nic mu (poza wychodzącym z mody rozmiarem kół) nie brakuje.Jest ośka 12 z tyłu,taperowana główka,ośka 15 z przodu,bardzo dobry napęd i hamulce,porządny wideł i tłumik.

Korba wskazuje,że target to wyścigi etapowe,maratony.Jest twardo.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz...rower z 2013 roku jest eksponatem do muzeum rowerów? szanuje forumowy flow starych wyjadaczy rowerowych ale czy aby Rulez Cie troche nie poniosło?

 

oraz czy mogę poprosić o rozwinięcie definicji "twardy"? 

 

Tomek niestety nie mam okazji "przysiąść", maszyna stoi w sklepie jakieś 2200 km ode mnie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi wcale o rok, chodzi o to, że nie ma sensu świadomie pchać się teraz w 26", które wymiera. Geo jest ihmo jak na coś, co ma dać chociaż odrobinę frajdy słabe. Twardy w sensie zawieszenia - to nie jest zawiecha z typu komfortowych i nie chodzi wcale o skok, bo są rowery 120mm z pluszową zawiechą. Odpuść, bo po za osprzętem ten rower nie niczego do zaoferowania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze jedno podejście zrobimy :)
 

poniżej link do maszyny, którą mogę kupić w stanie "prawie" nowym w naprawdę dobrej cenie

 

http://www.canyon.com/_pl/outlet/article.html?o=A1031738

 

czy tu nie będzie tak twardo jak przypadku Fuji?

 

jak widzicie geometrię, zawias, osprzęt, etc.?

 

z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leśne tereny okołomiejske oraz sporadyczne wypady w sudety/tatry...

 

...ale prawda jest taka, że 60% czasu to będzie ścieżka rowerowa asfaltowa lub szutrowa...

 

Tu jest pewien problem.

Na ścieżkę/las/tereny okołomiejskie taki sztywnawy,maratoński full o dość stromej główce będzie doskonały,bo nie męczy na podjeżdzie i prostej tak jak typowy rower AM,jest lżejszy (rama,koła,kapcie) może nawet dobry sztywniak będzie wystarczający.

Pewne kłopoty mogą się pojawić na naprawdę stromych,do tego nierównych zjazdach albo mocno technicznych,kamienistych szlakach,których tam raczej nie uświadczysz.

Nawet w górach trzeba będzie szukać tras,gdzie taki rower wymięka,a kierowca chce jeszcze.Raczej będzie odwrotnie.Strach jest silniejszy niż świadomość dwóch stopni na główce i 30mm skoku więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Męczy psychicznie przy dłuższej jeździe, już samo to wystarczy żeby go nie kupić, do takiej jazdy dużo bardziej nada się sprzęt z łagodniejszymi kątami i mniej sportową pozycją .

A bezsensowne pchanie kasy w wymierający gatunek to inna sprawa ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...