Skocz do zawartości

Mario3m

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Gdynia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Mario3m

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Mario3m

    [rower] FS 29er do XC do 7k?

    Objezdzalem w ostanim czasie Canyony i Scotty na dniach testowych, mogles uzywac do oporu. Najwieksze wrażenie zrobil na mnie Scott Genius serii 900, dokladnie jezdzilem na 910. NA codzień mam HT 29, ale jakosc pokonywania przeszkod, wygoda i jednak odrobina zacietosci XC zrobilo na mnie najwieksze wrazenie, podjezdzalem na nim pod gorki XC. Manetka blokujaca amor i damper jednoczesnie to mistrzostwo swiata.
  2. Przy cenie którą zaproponowałeś pchałbym sie już w karbon, który ładnie amortyzuje: https://www.canyon.com/pl/mountainbikes/bike.html?b=3690 lub http://www.lapierre-bikes.co.uk/2015/bikes-mtb-cross-country/prorace-527-529 proponowano mi za okolo 6k Patrz na rowery z krotkim ogonem, odpowiednimy kątami i krótką rurą sterową. Rower jest nizej osadzony i na podjazdach nie odrywa przedniego koła.
  3. Wreszcie jakaś konkretna odpowiedź do podyskutowania. Jedno sprostowanie, bo widzę, że nie ten katalog przeglądałeś, Lapierre 629 2015 ma sztyce w rozmiarze 27,2. Ta wersja, którą przedstawiłem Cannnodale ma zwykła sztycę C2, ugięcie jest na sztycy Save i to takie ktore nie koniecznie mi właśnie odpowiada, albo ciśniemy w pedały albo się amortyzujemy. Jezdziłem kilka lat na sztycach amortyzowanych, dobre siodło i gacie z żelową wkładką są wystarczające. Popieram to co napisałeś Cannondale się rozwija i ma ramę FSI z asymetrycznym ogonem, ale koszt 20/25k to juz przerost formy nad treścią. Ale skoro już o tym mowa to tu jest ciekawostka, że rama FSI ma właśnie podobnie jak Lapierre spłaszczoną głowkę, i offset 51mm w Leftym 2. No i oczywiście najkrótszy ogon. Taki rower pozostawiam bogatym i zawodnikom. Inna jest jeszcze kwestia, że dużą rolę odgrywają koła i ich sztywność. Rowery jakie brałem pod uwagę czy to trek 9.6 czy zestaw który ma cannondale czy lapierre to nie jest waga lekka.
  4. Dziękuję uprzejmie za wszystkie opinie, tylko one w sumie za dużo nie wniosły.. oprócz ogólnej wojny i kilku bzdur - nie zaciskanie ramy karbonowej na bagażniku? Kurcze kumpel już lata tak jezdzi z Cannondale i sie nic nie stało.... a ponoć karbon wytrzymalszy niz amelinium. Myślałem, że może ktoś dosiadał i miał przyjemność objeździć Lapierre i się wypowie o jego walorach jezdnych. Widzę, że jak się pojawia słowo Cannondale to tak jakby wszyscy mieli na jego punkcie kompleksy dlatego na niego psioczą. Nie uważam się za bogatego, nie ścigam się, to jest hobby, które mnie mocno wciągnęło. Dlaczego nowy rower, bo mój aluminiak jest ciężki, osprzętowo gorszy i ma ciężkie koła i do tego na QR, umierające uchwyty, bez sensu jest w niego ładować kasę. Chcę coś złożyć co będzie lekkie i sztywne. Mam objeżdzony kolegi cannondale flash29 z 2012 na pełnym xt z xlr. Uważam za to, że rama nie jest już nowa, ma standardowe kąty 71/73, ogon 44,5 cm w standardzie, tylnie mocowanie kół QR, ale sztywność jaką żadna rama nie ma oraz sztywny amor. W tej wersji co wybrałem nie jest blokowane amor z manetki a czasami nie ma czasu na szukanie blokady. Poszukuje dobrej i rozwojowej ramy i taką dla mnie myślę oferuje Lapierre a dużo rowerów przeglądałem. Wydać kasę i nie móc instalować za dwa, trzy lata XTR di2??? Bez sensu, wtopiona kasa. Z przodu mocowanie ML15mm tył 142x12. Możliwość montażu sztycy hydraulicznej. Lapierre ma płastszy kąt główki przez co będzie na zjazdach stabiliniejszy, ale by nie tracił sterowności jest offset 51 mm znany wszystkim zapewne kolegom z rowerów TREK. Zawsze mogę do ramy Lepierre włożyć Lefty XLR są stery pod tapered na Leftego, ale czy ktoś to testował? @ nabiał czemu uważasz, że Lapierre do XC a Cannondale na maratony? Dzięki Chłopaki
  5. Witam, Szukałem na forum tematow choc w czesci omawiajacej rowery firmy Cannondale i Lapierre, ale za dużo wiadomości nie znalazłem Stoję przed wyborem nowego roweru, zmiana z aluminium, rekreacja na cos juz do scigania. http://www.lapierreb...ce-pro-race-629 http://www.cannondal...29/f29-carbon-4 Za Cannondale przemawia sztywnosc ramy, oraz sztywnosc boczna amortyzatora,dozywotnia gwarancja. Osprzet daje duzo do życzenia i bedzie update. Za Lapierre przemawia osprzet, kat glowki, wyprzedzenie amortyzatora, dostosowanie ramy pod wewentrzne prowadzenie linek i kompatybiltność z XTR Di2. Bardzo prosze o opinie, może ktoś dosiadał powyższych maszyn? Z góry dziekuje za kazde info i rady co wybrać Pozdrawiam
  6. Epicon jest w wyższej klasie niż XCR air, z tego co pamiętam prawie dwa razy droższy, ale daleko mu w jakości pracy do to tych które wymieniłem. Do tego tak jak pisałem jak coś się psuje wymieniasz cały catridge, a to koszt 350/400 pln. Mogę powiedzieć, że wcześniej w 26" miałem XCR zwykłego i po przesiadce dupy nie urywa.
  7. Jeśli mogę doradzic koledze, to niech nie inwestuje w półśrodki, dwa lata jeżdżę na Epiconie i proponuję zainwestować mądrzej i rozsądniej czyli Reba, Sid, Manitou Tower Pro. Suntour przyjął politykę prostoty i jak zaczynąją szwankować bebechy wymieniają Ci odrazu cały wkład/cartidge.
  8. Mario3m

    [błotniki]

    To własna konstrukcja, kupiłem dwie obejmy do podwieszania rur pcv o przekroju 40mm, szlifierką kątową musiałem je dopasować do własnych potrzeb Były srebrne, ale miałem stary spray koloru czarnego, to je machnąłem by się nie wyróżniały. Pręty od stelażu przyciąłem. Obejmy zwykłe nie mogą być, bo trzeba mieć do czego je przykrecić, gdyż stelaż drutowy ma system samowyczepiania się. Tutaj jeszcze inny patent. http://banachbrothers.pl/index.php/2-pulpit/242-blotnik-obowiazkowym-wyposazeniem
  9. Mario3m

    [błotniki]

    W ramach promocji kupiłem błotniki SKS Blumels 28" montaż nie jest taki prosty jak by się zdawało, ale warto, przy panującej aurze największe kałuże nie są problemem:) Nareszcie będę miał suche plecy:) Obawiałem się o ich sztywność i zachowanie przy skokach, wertepach i tym podobnych - na razie panuje cisza:) https://www.dropbox.com/s/0pynepi7ex5alz8/20140110_205354.jpg https://www.dropbox.com/s/go25n62zcm5e3yu/20140110_205029.jpg https://www.dropbox.com/s/a4u992ttmpljwlq/20140110_205420.jpg https://www.dropbox.com/s/qs5f1i4quyhighv/20140110_205211.jpg
  10. Na upartego mogłyby być FRM Evo http://biketires.pl/product-pol-12614-Obrecz-FRM-EVO-29-Tubeless-Ready.html, ale one wagę Crestów mają, więc chyba za pancerne nie są chociaż limit bikera 95 kg.
  11. Mario3m

    [Galeria] Pokaż Twojego 29era

    Tu test sztyc dla zainteresowanych: http://velonews.competitor.com/2012/12/training-center/technology/from-the-pages-of-velo-getting-the-most-from-your-post_267560
  12. Mario3m

    [błotniki]

    http://www.cyklotur.com/akcesoria/blotniki/akcesoria-i-czesci/p,chlapacz-spoiler-pro-sks,42870.html?qrtc_slt=slt_product_1&qrtc_tpl=tpl_prod_purch_2&qrtc_typ=prd&qrtc_prd=75551437&qrtc_pos=1 O takich chlapaczach mówicie?? Widzę, że komplet błotników i chlapaczy to byłby koszt 132,8 pln.
  13. Mario3m

    [błotniki]

    Gadu - gadu tutaj, a ja stoję nadal w miejscu:) to jakie te pełne błotniki w takim razie proponujecie, tzn. LORD, bo to jego chyba rower był na fotce?
  14. Mario3m

    [błotniki]

    Panowie chciałbym wrócić do tematu, ponieważ wczoraj się przejechałem i duża ilość błota wylądowała na mnie:) Zastanawiałem się nad Shockblade 28+29 na przód oraz Crud Race pack 29er na tył lub Zefal RM29, ostateczność x-blade 28+29. Co polecacie jako najskuteczniejszy komplet, z miłą checią zamontował bym na stałe z tyłu jakiś błotnik, bo na tylnim trójkącie posiadam poprzeczkę z możliwość przykręcenia śruby, wiec i tego typu błotnik by pasował http://simpla.pl/produkty/start/item/8-raptor-sdl Najbardziej pancerny zestaw to: DeFender™ XC1/XC11-29er, ale czy skuteczny, bo mega drogi:) Z góry dziękuję za uwagi i opinie
  15. To jeszcze pytanie dodatkowe wersja Evo czy Performance opon Schwalbe, chodzi mi o łatwość uszczelniania mleczkiem i czy warto dokładać do Snakeskina w przypadku Racing Ralphów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...