ciasteczkowy Napisano 9 Września 2011 Napisano 9 Września 2011 Haj, Więc tak, mam krótkie pytanie: jaka długość łańcucha (ile ogniw) będzie mi pasowało pod zębatkę z 15 zębami ? : ) Jestem no, nowicjuszem więc proszę nie oceniajcie za ostro Z góry dzieki pozdro
Mod Team Puklus Napisano 9 Września 2011 Mod Team Napisano 9 Września 2011 To będzie jakieś pi razy oko = pole podworka ... Z czego mamy ci to wywróżyć ?nawet nie wiemy jaka tam jest rama ...
Bombell Napisano 9 Września 2011 Napisano 9 Września 2011 Na twoje pytanie nie ma odpowiedzi. To zależy od wielkości przedniej zębatki, tylnej zębatki, długości CS, łańcucha i stanu jego rozciągnięcia. Czyli kupujesz łańcuch, skuwacz i walczysz. Tyle, ze w ramie z pionowymi hakami potrzebujesz jeszcze napinacza, najlepiej montowanego w hak przerzutki. A, żeby łańcuch był w miarę napięty i krótki to możesz użyć też półogniwa.
Mod Team Puklus Napisano 10 Września 2011 Mod Team Napisano 10 Września 2011 Jak masz haki pionowe to raczej masz problem poziome nie ma problemu.
ciasteczkowy Napisano 10 Września 2011 Autor Napisano 10 Września 2011 czyli mam rozumieć, że pod pionowe nie podejdzie singiel? czy jest możliwość żebym go tam jakoś wcisnął ?
Fenthin Napisano 10 Września 2011 Napisano 10 Września 2011 Przeczytaj jeszcze raz, ale teraz ze zrozumieniem, to, co napisał Bombell.
Jogurcik Napisano 10 Września 2011 Napisano 10 Września 2011 Znam wielu ludzi którzy mają single (nie ostre) na ramach z pionowymi hakami, jeżdzą i nic się nie dzieje (bez żadnych napinaczy ani nic, poprostu łańcuch i 2 zębatki) więc niewiem skąd się wzieło to, że do singla potrzeba poziomych haków...
kalin20 Napisano 10 Września 2011 Napisano 10 Września 2011 Potrzeba, sam ten temat przerabiam. Jak sie skoczy czy ostrzej po wybojach jedzie to łańcuch spada. Wiem można sie bawić pół ogniwami, ale taniej i lepiej zrobić sobie prosty napinacz