bigfoot Napisano 4 Sierpnia 2011 Napisano 4 Sierpnia 2011 Witam Własnie jestem po wymianie uszczelek w amortyzatorze Z4 Flylight air z 2000 roku . Mam pytanie ile oleju nalezy wlać do amortyzatora. W pdf-ach znalezionych w sieci znalazłem ,że olej powinien być zalany w ilości która pozostawi powietrze 30mm od góry amortyzatora. Pytanie czy olej nalezy wlewać przy maksymalnym "ścicnieciu" amortyzatora czy może nalewać olej w momencie kiedy jest maksymalnie "rozprężony/rozciągniety" w załaczniku instrukcja oryginalny txt z instrukcji obsługi Pour the oil little by little into the stanchion and pump the crown to facilitate filling. Check that the oil level is 30 mm/1.18 in. from the top of the stanchion tube, in both legs.
Piksel Napisano 4 Sierpnia 2011 Napisano 4 Sierpnia 2011 Olej wlewasz w neutralnej pozycji amora(przy pełnym wyproście), bez powietrza.
rzymo Napisano 4 Sierpnia 2011 Napisano 4 Sierpnia 2011 W swoich Bomberach (obojętnie czy był to Z.x czy MX/MX Pro) wlewałem tyle oleju, żeby zakrył tłumik + kilka dodatkowych ml. Oczywiście przy wlewaniu warto parę razy wcisnąć i rozprostować golenie - odpowietrzy to tłumik, będziesz widział bąbelki powietrza. Jedna uwaga - na pewno nie można wlać tyle oleju, żeby zostało 30mm od korków przy wyprostowanym amorze To dużo za dużo oleju, amor nie miałby prawie w ogóle skoku.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.