Adrid Napisano 3 Sierpnia 2011 Napisano 3 Sierpnia 2011 Cześć, proszę o pomoc w tej kwestii. Posiadam rower górski, marka Merida, i mam takie pytanie. Jeżdżę na nim na przerzutkach 3/7, używam go w 90% do jazdy miejskiej, reszta to drogi leśne (nieutwardzony grunt). Nie znam się zbytnio na wszystkich korbach bo nie miałem potrzeby. O co mianowicie chodzi, posiadam na przedniej korbie na 3 tarczy 42 zęby, na tylnej kasecie na 7 tarczy 14. Przy prędkości 30 -35 km/h nie czuję już tzw. pociągnięcia w czasie pedałowania. Jaką korbę warto mi kupić żeby prędkość ta zwiększyła się do 45 km/h lub ciut więcej. Aktualnie posiadam korbę Shimano, i nie mam z nią żadnych problemów po przejechaniu 700km na przerzutkach 3/7. Proszę pomóżcie
Fenthin Napisano 3 Sierpnia 2011 Napisano 3 Sierpnia 2011 BUDŻET! Trzeba poszukać jakiejś korby trekkingowej z największą tarczą 48T.
Adrid Napisano 3 Sierpnia 2011 Autor Napisano 3 Sierpnia 2011 Budżet to gdzieś do 500zł, więcej się mi nie opłaca, lepiej wtedy mi kupić nowy rower. A właśnie nie wiem czy to ma znaczenie na obciążenie ale ważę 90kg.
Bombell Napisano 3 Sierpnia 2011 Napisano 3 Sierpnia 2011 Skoro korba dobra i ma mały przebieg to wymień same zębatki.
beskid Napisano 3 Sierpnia 2011 Napisano 3 Sierpnia 2011 Waga nie ma znaczenia a to moja propozycja DEORE FC-M590 48x36x26
Adrid Napisano 3 Sierpnia 2011 Autor Napisano 3 Sierpnia 2011 To teraz pytanie, można wymienić samą tarczę ?? Jeśli tak nie spowoduje to też powiększenia łańcucha ??
Fenthin Napisano 3 Sierpnia 2011 Napisano 3 Sierpnia 2011 Czyli masz trochę pieniędzy do wykorzystania. Moim zdaniem do takiego roweru korba za 100zł max. I proponuję FC-M411 lub FC-M361 z suportem 123mm (kwadrat). Tarcze można wymienić mając rozbieralną korbę.
Piksel Napisano 3 Sierpnia 2011 Napisano 3 Sierpnia 2011 Skoro masz 500zł to proponuję http://allegro.pl/shimano-slx-fc-m660-lozyska-48-36-26-175-3x9-cr-i1731424552.html