Skocz do zawartości

[11163g] Kross Level A2 by Crazyk


Crazyk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W rowerze cały czas następują zmiany, aktualnie wygląda to tak:

 

 

Adaptery tarcz + śruby: 74g

Dętki Maxxis Ultralight 26x1.75-2.125: 264g

Gripy KCNC Blue: 13g

Hamulec przedni (z 2 śrubami): 324g

Hamulec tylny (z 2 śrubami, 130mm): 354g

Kaseta SLX CS-HG80: 280g

Kierownica Boplight 25,4mm/560mm: 149g

Koło przednie Joytech/Mach1exe: 1038g

Koło tylne j/w: 1247g

Korba Shimano Deore: 895g

Linki i pancerze: 91g

Łańcuch LX CN-HG73: 260g

Manetki Deore SL-M590: 270g

Mostek: Boplight Team 25,4/110mm: 130g

Rogi Boplight: 59g

Opona przednia: Kenda Karma 26”x2.0: 487g

Opona tylna: Kenda Karma 26”x2.0: 495g

Pedały Crank Brothers Candy X299g

Podkładki pod mostek KCNC Blue – 2x 3mm + 1x5mm: 10g

Przerzutka przednia SLX FD-M660: 147g

Przerzutka tylna SLX RD-M662 SGS: 260g

Rama: Kross Level A2 2008 19”+hak+stery : 1774g

Siodło Boplight: 200g

Suport SM-BB51: 94g

Sztyca Boplight 27.2x295mm : 215g

Śruby do tarcz – 26g kpl

Tarcza przód Accent Freezer 180mm: 156g

Tarcza tył Accent Freezer 160mm: 124g

Top cap KCNC Blue: 8g

Widelec Suntor Epicon LOD 2009: 1687g

Zacisk sztycy: Accent Lite 23g

Zaciski kół Dartmoor Bolt-On: 66g

--------------------------------------------------------------

Całość: 11,519KG

 

Niestety całkiem aktualnych zdjęć nie posiadam, załączam fotkę na slickach (Kenda Kwest 1.5") i ze starymi chwytami :)

http://imageshack.us/photo/my-images/819/10042011577.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@nieborak, korki bolighta, dostałem razem z rogami tylko nie wiedzieć czemu waga jest bez korków. Tak więc +3/4g do rogów trzeba doliczyć :)

 

Velo carbon z pokryciem, najlepiej całe czarne o ile gdzieś jeszcze takie znajdę. Swoją drogą wersji bez pokrycia dłuugo już nigdzie nie widziałem :P

Edytowane przez Crazyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro są z pokryciem (czałe czarne z dziurą) ale ciut cięższe od tego boplighta. Kiedyś pytałem w Synkrosie o velo bez pokrycia, odpisali że mogą sprowadzić ale wybrakowane czyli miejscami pęknięcia itd.

 

Swoją drogą są strasznie wąskie - 120 mm.

Edytowane przez nieborak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Krzysi33k, nie przesadzajmy, chociaż faktycznie kupno innej ramy ze względu, że komuś się ona nie podoba nie jest do końca sensowne :) Velo pękają mówisz? Chyba nie jest to jakieś ciągłe zjawisko a raczej przypadek bo szczerze mówiąc tylko raz słyszałem o pękniętym siodełku Velo (wyżej). Nie oszukujmy się, ale plastikowe stelaże w siodłach ważących nawet ponad 200g też pękają ;)

 

ProCombat, faktycznie nowa rama 2011 jest dość ładna, co nie zmienia faktu, że w życiu jej bym nie kupił. Wolę swoją. Głównie ze względu na wagę, straszne z niej kowadło w stosunku do wersji z 2008. Mało tego obecna ramka całkiem mi się podoba i czuję do niej pewien sentyment :) Jeżeli ją kiedyś zmienię to na coś lżejszego, np. Boplight :)

 

Co do projektu, mała zmiana. Okazyjnie kupiłem prawie nowe koła, na których pośmigam przynajmniej sezon 2012 (później zobaczymy), mianowicie:

 

Koło przednie: 869g

-Piasta SLX HB-M665

-Obręcz: Mavic XM317 Disc

- Szprychy: Sapim Race

- Nyple DT mosiężne

Koło tylne: 1067g

-Piasta SLX HB-M665

-Obręcz: Mavic XM317 Disc

- Szprychy: Sapim Race

- Nyple DT mosiężne

 

Waga całości: 11,172KG :)

Edytowane przez Crazyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważysz o połowę więcej niż ja xD Rama Boplighta nie jest jakaś super wytrzymała, chociaż myślę, że zapewni mi poczucie bezpieczeństwa. Pękać chyba często nie pękają, jedynie strach o uderzenia punktowe (np. od kierownicy). Ale.. Trudno się mówi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie lepiej zainwestować w jakieś inne ramy które jednak są trwalsze? . Bo faktycznie sam bym Boplighta nie kupował, miskov17 ma racje. :)

Nie wiem jak No Saint, ale wagowo wypada ładnie, za to z wytrzymałością nie mam pojęcia, Kross jakoś teraz robi ramy dużo cieższe, więc sie nie opłaca za bardzo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak. Ale prawda jest taka że na ramie A2 z 2011r. nie złożymy roweru który będzie ważył poniżej 10kg

 

Franio noo nie wygląda za ciekawie, no ale w sumie spotkanie z drzewem, no to mało która rama by przetrwała i nadawała się do dalszej bez problemowej jazdy hehe :)

Edytowane przez Jarek516
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...