Skocz do zawartości

[Modyfikacja]Unibike Fusion 2011


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

A co konkretnie Ci w nim nie pasuje? Odpowiedz sobie na to pytanie i te części wymieniaj.

Ale wymiana XCM na coś lepszego to oczywiście dobre posunięcie.

Rogi mogą być, ale proponuję taniej Boplight/Smica.

  • Mod Team
Napisano

Ja bym na początek wymianieł amorek i przedni kamulec na tarcze ale to juz wedle uwagi. Pozniej bym wymienił korbe na chociażby shiamno.

Napisano

tez myślałem nad tarcza do przodu , jakies konkretne zaproponujcie , z wymiana na tarcze bede musiał wymienic całe kolo plus klamke ? Jaki amor lepszy od tego ale w rozadnej cenie.

 

tez myślałem nad tarcza do przodu , jakies konkretne zaproponujcie , z wymiana na tarcze bede musiał wymienic całe kolo plus klamke ? Jaki amor lepszy od tego ale w rozadnej cenie. Mostek tez myslalem nad wymiana na jakis prosty moze doda bardzij sportowy wyglad - jak myslicie ?

 

A co konkretnie Ci w nim nie pasuje? Odpowiedz sobie na to pytanie i te części wymieniaj.

Ale wymiana XCM na coś lepszego to oczywiście dobre posunięcie.

Rogi mogą być, ale proponuję taniej Boplight/Smica.

 

ceny rogow firm tych co wymieniłes na roznia sie zbyt wiele , czym sie roznia rogi dłoższe od krotkich , oprocz długości , maja jakies konkretne przeznaczenie czy chodzi tylko o wygode uzytkowania ?

Napisano

Koło oczywiście do wymiany, ale w przypadku hamulca mechanicznego obędzie się bez wymiany klamkomanetek, wtedy jakiś BB5 lub BB7 w zależności od budżetu. W przypadku hydraulików wymiana jest potrzebna. Pytanie tylko jaki masz budżet.

 

W kwestii widelca. Poniżej Raidona Air nie ma co schodzić. Wyżej Tora, Epicon. Tu też ważne, ile masz pieniędzy.

 

Zaś co do mostka - jeździsz na wyglądzie czy na wygodzie? Należy kierować się tym drugim, nie tym pierwszym.

 

 

 

Krótkie różnią się od długich długością, a co za tym idzie wagą. Krótkie, proste rogi to najlepszy wybór do XC, bo chodzi tu tylko o chwilowe podparcie rąk na podjazdach lub krótką zmianę chwytu, żeby nie jechać cały czas w tym samym ułożeniu rąk. Długie, gięte nadają się przede wszystkim do roweru trekkingowego, gdzie liczy się każda dodatkowa możliwość ułożenia rąk.

 

Jeśli zaś chodzi o cenę, w przypadku czarnych faktycznie różnice są niewielkie. Ale podałeś link do białych. A tu różnica to już jakieś 35zł, więc sporo.

Napisano

Ja zadam inne pytanie. Ile ten rower ma już przejechane i co się zużyło w nim?

Rower swiezy jakies 3 m-ce , raczej sie nic nie zuzyło , ale tak mysle ze by cos powymieniac na "lepsze" czesci.

Napisano

mozeci podac jakis przyklad , kola na przod i hamulca do niego ,na razie nie wiem ile chciałbym na to przeznaczyc , ale tak zeby było lepiej niz na v-ce z przodu.

  • Mod Team
Napisano

Jakie są twoje cele? Chcesz mieć rower lżejszy, wytrzymalszy? W jakim kierunku chcesz iść? Tak jak kolega wyżej możemy Cię zasypać linkami do kompletów za grube pieniądze, tylko po co :icon_cool:

Napisano

na wadze mi za bardzo nie zaley , bardziej na uzytecznosci , jezdze po roznych nawierzchniach od asfaltu po szuter , góry , łaki , lasy. Budzet , aktualnie slaby , ale chce miec jakis punkt zaczepienia , pracuje wiec z gotowka nie powinno byc problemu w granicach rozsądku , zawodowcem nie jestem wiec jakies mega lepsze czesci na razie nie cche inwestowac. ale lepszy hamulec od tego co mam teraz z przodu by sie przydął , rogi bo chyba ułatwia jazde np pod gorke itd.

Napisano

Zadaj sobie jedno ważne pytanie, co lubisz w życiu robi... a nie to nie tutaj :D

Jedno pytanie, użytkujesz rower w błocie ? Warunkach ekstremalnych ? Jeżeli nie to nie ma co montować tarcz i obciążać przyszłego amorka ;) ja bym tu widział tak :

manetki deore koło 150 zł

klamki fr5 80 zł komplet (?)

hamulce sd5/7 100-150 zł

korba deore 220 zł

można pozmieniać przerzutki na slx/deore shadow

na końcu amorek, jakiegos uzywanego r7/rebe (800-1000) tudzież jak mniejszy budżet to raidona (400-440)

 

Najlepiej modyfikacje przeprowadzić w zimie, czekać na używane tanie części ;)

  • Mod Team
Napisano

Chcesz kupić rogi? Proszę bardzo rozejrzyj się za rogami np: Smica, Boplight (chociaż to jest to samo co Smica, a droższe), KCNC (tutaj też cena wysoka) Wybierz sobie w zależności od posiadanej gotówki, gustu lub widzimisia posiadania danego napisu :)

Temat hamulców można uznać za zamknięty: Avid SD5 nie ma nic lepszego w tej cenie :)

 

Możesz pomyśleć również o jakiś lżejszych oponach. Reszta modyfikacji to już raczej jak się coś zużyje.

Napisano

Zadaj sobie jedno ważne pytanie, co lubisz w życiu robi... a nie to nie tutaj :D

Jedno pytanie, użytkujesz rower w błocie ? Warunkach ekstremalnych ? Jeżeli nie to nie ma co montować tarcz i obciążać przyszłego amorka ;) ja bym tu widział tak :

manetki deore koło 150 zł

klamki fr5 80 zł komplet (?)

hamulce sd5/7 100-150 zł

korba deore 220 zł

można pozmieniać przerzutki na slx/deore shadow

na końcu amorek, jakiegos uzywanego r7/rebe (800-1000) tudzież jak mniejszy budżet to raidona (400-440)

 

Najlepiej modyfikacje przeprowadzić w zimie, czekać na używane tanie części ;)

 

 

Chcesz kupić rogi? Proszę bardzo rozejrzyj się za rogami np: Smica, Boplight (chociaż to jest to samo co Smica, a droższe), KCNC (tutaj też cena wysoka) Wybierz sobie w zależności od posiadanej gotówki, gustu lub widzimisia posiadania danego napisu :)

Temat hamulców można uznać za zamknięty: Avid SD5 nie ma nic lepszego w tej cenie :)

 

Możesz pomyśleć również o jakiś lżejszych oponach. Reszta modyfikacji to już raczej jak się coś zużyje.

 

dzieki - konkretne odpowiedzi. :)

 

a te klamki avid 5 , opłaca sie wymieniac V-ke na V-ke , jest duza roznica w porownaniu do tego co mam teraz ?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...