Skocz do zawartości

[rower]Cobia vs X-Caliber


Troop

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.ssc.pl/trek2011/COBIA.html

http://ww2.bikekatalog.pl/2011/rowery/883/Trek.Cobia/

 

vs

 

http://www.ssc.pl/trek2011/X-CALIBER.html

http://ww2.bikekatalog.pl/2011/rowery/882/Trek.X-Caliber/

 

dzieki dofinansowaniu ceny wygladaja tak:

500 euro za pierszy

drugi ~800

czy warto doplacic roznice?

 

jestem amatorem, poprzedni rower ukardziono mi jakies 8 lat temu i od tego czasu nie jezdzilem.

 

rower zwykle na szose (najczesciej trasa ok 10km w jedna strone), planuje tez wypady do lasu ale rekreacyjnie i nie wiem czy nie starce zapalu za jakis czas. jesli jednak sie wciagne to pewnie znacznie dluzsze kilkudniowe trasy.

 

mam 197cm wzrostu przy wadze 103kg. chce przymierzyc sie do 21''ramy, wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nawet miałbyś stracić zapał, to 800E za rower wysokiej klasy to wyjątkowa okazja. Przy ewentualnej odsprzedaży powinieneś je odzyskać bez problemu.

 

To tak na początek.

 

Co do meritum - oba rowery różnią się osprzętem, który w Cobii jest generalnie o półkę niżej. Do zastosowań, o których mówisz wystarczy spokojnie, ale gdybyś zapragnął konkretniej jeździć - czego nigdy nie należy wykluczać -lepszym wyborem będzie X-Caliber, chociażby przez to, że ma porządniejszy amor. Z tego punktu widzenia jest też lepszą bazą do ewentualnego upgrade. Amor będzie można spokojnie zostawić i skupić się na reszcie.

 

Sugeruję jednak przymierzyć się do roweru przed zakupem. Treki GF mają specyficzną geometrię, m.in. długie ramy, a to nie każdemu odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro ja przy identycznym twojemu wzroscie mam wyciagniecie sylwetki 615+100+15mm seatback i siodle wysunietym raczej w tyl, to kolega majac 10cm wiecej wzrostu na bank nie bedzie nazbyt wyciagniety przy ramie gf 21" z mostkiem 110mm

 

acha....podsiodlowke mam 73,5* :)

Edytowane przez nabial