Skocz do zawartości

[Amortyzator] LEFTY HEADSHOK problemy i pytania


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Gdyby ktoś miał jakieś problemy z serwisowaniem amortyzatora LEFTY HEADSHOK czy jakiegokolwiek innego Headshok`a to chętnie podzielę się doświadczeniem - jak , jakimi narzędziami i jak przy tym grzebać :thumbsup: więc w razie co to piszcie w tym temacie :)

Napisano

Gdyby ktoś miał jakieś problemy z serwisowaniem amortyzatora LEFTY HEADSHOK czy jakiegokolwiek innego Headshok`a to chętnie podzielę się doświadczeniem - jak , jakimi narzędziami i jak przy tym grzebać :thumbsup: więc w razie co to piszcie w tym temacie :)

witaj,

Ja problemów jeszcze nie posiadam, natomist chciałbym się zapytać, jakie narzędzia potrzebuję do obsługi leftiego XLR Speed z blokadą xlock, na co winienm zwracać uwagę podczas "docierania", ponieważ za kilka tygodni zacznę ujeżdżać nową maszynę!!!

pozdrawiam

Napisano

witaj,

Ja problemów jeszcze nie posiadam, natomist chciałbym się zapytać, jakie narzędzia potrzebuję do obsługi leftiego XLR Speed z blokadą xlock, na co winienm zwracać uwagę podczas "docierania", ponieważ za kilka tygodni zacznę ujeżdżać nową maszynę!!!

pozdrawiam

 

 

witam

Gratuluje jednego z najlepszych amortyzatorów na rynku Masz tego full carbon czy z alu golenią ? ...w sumie nie ważne , hehe długo jeszcze problemów z nim nie będziesz miał , jedyne co musisz zwrócić uwagę to żeby guma osłaniająca goleń na leftym zawsze dobrze przylegała ( czasami zdarzało się że potrafiła się zsunąć podczas użytkowania ) jeśli wszystko pod tą gumą jest czyste to długo nic nie będziesz musiał przy nim grzebać.

Raz był problem z xlockiem ( bo przestał działać ) ale okazało się że to był wadliwy egzemplarz i poszedł na wymianę

 

Co do narzędzi to najlepiej zamów sobie z cannondale

 

oto co jest Ci potrzebne żeby dobrać się do środka :

 

Cannondale Super Castle Lefty Cartridge

CA0114.JPG

Cannondale Ernie Lefty Steerer Tube

http://www.cannondaleexperts.com/thumbnail.asp?file=assets/images/temp-kt020_thumbnail.jpg&maxx=0&maxy=150

 

reszta potrzebnych narzędzi pewnie masz :)

 

ZAWSZE PRZED WYPRUCIEM BEBECHÓW Z AMORTYZATORA PAMIĘTAJ ABY SPUŚCIĆ Z NIEGO POWIETRZE ( ciśnienie ) :) chyba że nie szkoda Ci sufitu :) haha

 

Kiedyś pewnie będziesz musiał w nim wymienić paski z łożyskami :

Cannondale Lefty Needle Bearings - Set of 4 - HD161

hd161.jpg

 

Niesamowite w Lefty jest to że są niesamowicie sztywne , nie wyginają się i nie trą oraz niszczą , jak często wszystkie normalne widelce na rynku :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=lDcdXn-4DuA

 

pozdrawiam i życzę miłego ujeżdzania bestii :)

Napisano

Włśnie wczoraj zawiozłem do "lekarza" swojego grubaska :)

Poprzedni niby co miał się znać coś skisił, przejechałem 100km i równie szybko jak się pompowało to tak szybko uchodziło :angry2:

I profilaktyka wyszła mi bokiem...

Korzystając z okazji zrobię antyreklamę, a więc w powyższym temacie nie korzystać z usług BRAKEBIKE.

Napisano

I pamietaj: serwis raz w sezonie, smarowanie filtra powietrza i reset łożysk co 25 godzin jazdy :)

 

Bagheera, trzeba mieć naprawdę dwie lewe ręce żeby coś skisić w tym widelcu, pewnie jakiś oring padł albo tłok się poluzował...

Napisano

Włśnie wczoraj zawiozłem do "lekarza" swojego grubaska :)

 

 

 

którego z grubasków posiadasz ?

Napisano

koledzy,

dzięki serdeczne za szybką odpowiedź i podpowiedzi, gdybyście mogli rzucić jeszcze kilka słów na temat ustawień Leftiego (alu, XLR Speed z blokadą xlock), tzn jak regulować w nim ciśnienie (ponoć potrzebna specjalna pompka?), skok? moja waga to 80kg.

pozdrawiam

Napisano

Cześć,

 

Ja osobiście mam fattyego super dlr ultra. Do wymiany mam niestety łożyska i blaszki. Niestety w tym miejscu sprawa jest juz troche pokomplikowana, bo o ile mi wiadomo jest 7 róźnych grubości blaszek. Macie może dostęp do tych części? Niestety są trudno dostępne i w tym wypadku w grę wcodzi wysyłka do 88+ ( dosyć droga opcja) lub wymiana widelca na mniej zużyty..

 

pozdr

Mateusz

Napisano

I pamietaj: serwis raz w sezonie, smarowanie filtra powietrza i reset łożysk co 25 godzin jazdy :)

 

Bagheera, trzeba mieć naprawdę dwie lewe ręce żeby coś skisić w tym widelcu, pewnie jakiś oring padł albo tłok się poluzował...

No to widocznie gościu miał jedną lewą...

 

którego z grubasków posiadasz ?

SUPERaśnego :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...