Elpatrico Napisano 31 Maja 2011 Napisano 31 Maja 2011 Co warto kupic przy ograniczonym budżecie? XCR lo czy http://allegro.pl/manitou-black-superair-1200mm-super-sprzet-i1638718113.html?source=oo
Mod Team safian Napisano 31 Maja 2011 Mod Team Napisano 31 Maja 2011 Black to całkiem niezły amortyzator pracujący z pewnością lepiej niż XCR, z tym, że troche mało fotek gość dał, ciekawe w jakim stanie są golenie, ciekawe jak z serwisami no i z tym, co ma w środku. Jednak jak dla mnie trochę kiepski opis, sugerując się jedynie nim i tymi fotkami wolałbym kupić pewnego XCRa. BTW 1200 mm skoku może poważnie zmienić geometrię
Elpatrico Napisano 31 Maja 2011 Autor Napisano 31 Maja 2011 NA co powonieniem zwrócić uwagę, jakie pytania pozadawać.Jakie są minusy Blacka? Koszty serwisu i naprawy? Jestem całkowicie zielony w tych sprawach
Elpatrico Napisano 1 Czerwca 2011 Autor Napisano 1 Czerwca 2011 "Amor zalozony w rowerze caly czaS UZYTKOWANY I DLA TYCH KTORZY CHCA PRZETESTOWAC, PRZEGLAD BYL DO TEJ PORY NIEPOTRZEBNY MAM KOLEGE W BIKEATELIER SERWISANTA STWIERDZIL ZE NIE MA PRZY NIM CO DO ROBOTY, POZA TYM TAK JAK PISALEM AMOR TAK NAPRAWDE JEZDZIL JEDEN SEZON NASTEPNE DWA TO TYLKO OKAZJONALNIE I WIEKSZOSC Z FOTELIKIEM DLA DZIECIAKA( TO NIE SCIEMA) A ROCZNIKOWO TO CHYBA 2005/2006 " oto treśc maila jakiego otrzymałem od sprzedawcy
marky5 Napisano 1 Czerwca 2011 Napisano 1 Czerwca 2011 Amor nie najnowszego typu,ale oczywiście wysokiej klasy,czy w dobrym stanie to przekonasz się jak go będziesz miał ,ale można raczej wierzyć sprzedawcy,brzmi to uczciwie.Anoda na goleniach górnych wygląda że ok.w innych miejscach też nie poharatany.
Lollex Napisano 1 Czerwca 2011 Napisano 1 Czerwca 2011 W czym bedziesz go ujezdzał?, bo być moze nie ma sensu oszczedzać.