Skocz do zawartości

[usterka w napędzie]Cube Attention 2011


marpok

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Chcialem podzielic sie z Wami swoim spostrzezeniem i prosic o porade...

Mianowicie chodzi o to-2 tyg temu kupilem rower jak w temacie, przejechalem na nim dotychczas jakies 200km i po paru dniach od zakupu pojawil sie maly problem, a wyglada to tak ze jak zaczynam krecic to na poczatku jest maly kilku stopniowy skok pedalu czy korby sorry ale jestem laikiem;)...sprzedawca zapewnial mnie ze to jest normalne...nie mniej troche denerwujace stad moje pytanie-powinienem sie tym przejmowac czy trzeba nauczyc sie z tym zyc, a moze jest to oznaka jakiejs wadliwej czesci???

Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy co,że jak zaczynasz kręcić to niema od razu ciągu koła,tylko najpierw masz kilka centymetrów luzu tak?

Jeśli tak ,to może to być ,że nie łapią od razu zapadki w bębenku tylnej piasty tak mi się wydaje,a to na pewno nie jest normalne. :no: Poza tym nie jarzę co by to mogło jeszcze być,ja nie spotkałem się u mnie nigdy z takim problemem.Owszem są lepsze piasty gdzie zapadek jest więcej i tam następuje błyskawiczne "załapanie" i tańsze gdzie jest z tym nieco gorzej,ale nie na tyle,aby były jakieś kilkustopniowe luzy! B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy co,że jak zaczynasz kręcić to niema od razu ciągu koła,tylko najpierw masz kilka centymetrów luzu tak?