Grand231 Napisano 3 Maja 2011 Napisano 3 Maja 2011 Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś miał do czynienia z takimi pedałami spd-link, jak mają się one w stosunku do Shimanowskich PD M520?, prosiłbym o jakieś opinie.
Hetman Napisano 16 Maja 2011 Napisano 16 Maja 2011 oś obraca się na łożyskach maszynowych dobrze uszczelnionych Nie widziałem jeszcze w pedałach opcji na dwa łożyska więc pewnie jest jedno + ślizg co dla mnie dyskwalifikuje konstrukcję. Poporoś o zdjęcia w częściach .
oxalis Napisano 17 Maja 2011 Napisano 17 Maja 2011 Jak nie ten temat jak właśnie ten, Hetman odniósł się do właściwości pedałów podanych przez Ciebie w linku.
Grand231 Napisano 17 Maja 2011 Autor Napisano 17 Maja 2011 Racja , ale jeżeli mielibyście do wyboru te Exustary a Shimano 520 to które byście wybrali?.
oxalis Napisano 17 Maja 2011 Napisano 17 Maja 2011 Jeżeli o mnie chodzi, bez zastanowienia brałbym exustary, sam jeżdżę na podobnych do takiego czegoś http://www.xtrabike.pl/?co=295&nr=769&strona=0, obsługa jest banalnie prosta, a jeżeli powstaną jakieś luzy to ich kasowanie zajmuje ok. 5 minut .
Hetman Napisano 18 Maja 2011 Napisano 18 Maja 2011 Jeżeli o mnie chodzi, bez zastanowienia brałbym exustary, sam jeżdżę na podobnych do takiego czegoś http://www.xtrabike.pl/?co=295&nr=769&strona=0, obsługa jest banalnie prosta, a jeżeli powstaną jakieś luzy to ich kasowanie zajmuje ok. 5 minut . Wiesz, kasowanie luzów jest w łożyskach "maszynowych" niemożliwe, tylko wymiana. Tak samo w przypadku tulei - choć tu gorzej bo często jednym ze ślizgów jest sama oś i wtedy potrzebna tuleja nadwymiarowa... Nie mówię, że nie można zrobić klika na dwóch maszynówkach ale to finansowo nie do końca (droższe specjalne łożyska) oraz do tego zacząłbym bać się o oś - czy się nie złamie. Plus do tego waga nie będzie konkurencyjna. Poprosimy o zdjęcia Twoich pedałów w kawałkach. Tymczasem bez wahania M520 a jeszcze lepiej upolować używane M540 w tej samej cenie (albo nawet taniej).
oxalis Napisano 18 Maja 2011 Napisano 18 Maja 2011 Ok Hetman przeczytaj mój post jeszcze raz i pokaż mi w którym miejscu napisałem, że kasuje luzy w "łożysku maszynowym" . Luz o którym napisałem, to był luz wzdłużny( wzdłuż osi pedału), a nie poprzeczny, serwis polegał na rozkręceniu oczyszczeniu, przesmarowaniu i ponownym skręceniu, i to właśnie skręcenie zniwelowało luz wzdłużny, bo przy rozkręcaniu nakrętka puściła nadzwyczaj łatwo. Co do zdjęć w częściach jak będę miał te 5 minut wolnego czasu na pierdoły to specjalnie dla Ciebie postaram się je zrobić .
Hetman Napisano 18 Maja 2011 Napisano 18 Maja 2011 Ok Hetman przeczytaj mój post jeszcze raz i pokaż mi w którym miejscu napisałem, że kasuje luzy w "łożysku maszynowym" . Luz o którym napisałem, to był luz wzdłużny( wzdłuż osi pedału), a nie poprzeczny, serwis polegał na rozkręceniu oczyszczeniu, przesmarowaniu i ponownym skręceniu, i to właśnie skręcenie zniwelowało luz wzdłużny, bo przy rozkręcaniu nakrętka puściła nadzwyczaj łatwo. Co do zdjęć w częściach jak będę miał te 5 minut wolnego czasu na pierdoły to specjalnie dla Ciebie postaram się je zrobić . Podałeś link do pedałów, które mają w opisie "łożyska maszynowe". Przeraszam, że założyłem, iż "podobne" mają takie same . Z góry dziękuję za przyszłe zdjęcia. PS: Hmmm, luz wzłużny?! Zaczęły się same rozkręcać? To wyjątkowo źle o nich świadczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.