Faraday Napisano 21 Kwietnia 2011 Napisano 21 Kwietnia 2011 Dzisiaj na postoju w moim Hexagonie V3 przypadkowo zmieniłem przerzutkę z 6 na 7. Od tej pory łańcuch strasznie mi hałasuje i nie wiem jak to naprawić gdyż jestem w tym laikiem Proszę o pomoc.
QauczuQ Napisano 21 Kwietnia 2011 Napisano 21 Kwietnia 2011 wrzuć z powrotem na 6 i przestanie... ale tak na serio to co tam hałasuje i opisz coś więcej bo z tego co napisałeś to nic nie można wywnioskować.
Onyxer Napisano 21 Kwietnia 2011 Napisano 21 Kwietnia 2011 Pkręć także śrubami skrajnych wychyleń (małe dwie śrubki krzyżakowe na obu przerzutkach, na pewno znajdziesz)
Faraday Napisano 21 Kwietnia 2011 Autor Napisano 21 Kwietnia 2011 wrzuć z powrotem na 6 i przestanie... ale tak na serio to co tam hałasuje i opisz coś więcej bo z tego co napisałeś to nic nie można wywnioskować. Podczas jazdy łańcuch strasznie chrobocze i nie mogę nic z tym zrobić. Nie wiem co mogę jeszcze jako laik dopisać
Mod Team safian Napisano 21 Kwietnia 2011 Mod Team Napisano 21 Kwietnia 2011 Zdjęcie jakieś może wrzuć. 7 znaczy największa, czy najmniejsza koronka?
Faraday Napisano 21 Kwietnia 2011 Autor Napisano 21 Kwietnia 2011 7 znaczy największa, czy najmniejsza koronka? Nie rozumiem...
Niedzwiedz1 Napisano 21 Kwietnia 2011 Napisano 21 Kwietnia 2011 A co tu rozumieć, albo raczej czego nie rozumieć? Łańcuch przeskoczył po tym jak zmieniłeś bieg, czy masz 7 na manetce i łańcuch na 6 koronce przez co łańcuch hałasuje?
Mod Team Puklus Napisano 21 Kwietnia 2011 Mod Team Napisano 21 Kwietnia 2011 Mi to wygląda na zwykłe rozregulowanie przerzutki. tylko z 6 na 7 nie ma sensu w tym momencie ale odwrotnie juz by miało. Jeżeli słabo była linka zakręcona mogła sie kapke przesunąć. Wystarczy pokręcić baryłką przy przerzutce lub manetce.