Skocz do zawartości

[max.1200PLN] MTB(chyba)

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie,

jest to mój pierwszy post na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość ;)

Noszę się z zamiarem kupna nowego roweru. Będzie to w sumie mój pierwszy porządny rower. Wcześniej jeździłem na jakimś złomie firmy Victus, który teraz ma już 6 lat i teraz praktycznie nie da się na nim jeździć...

W sumie nie wiem jakiego rodzaju ma być rower. Jeżdżę po mieście, ale czasem lubię sobie poskakać. Jestem początkujący i zamierzam uczyć się jakichś poważniejszych wyczynów. Domyślam się, że przy takim budżecie nie znajdzie się nic idealnego, ale chcę coś najlepszego w tej cenie.

Rower ma posłużyć przynajmniej 4 lata.

Podobają mi się rowery coś na wzór: http://allegro.pl/kross-panic-shimano-deore-polecam-wyprzedaz-i1508936550.html

Nie wiem czy byłby to dobry wybór. I tutaj poszukuję porady.

Może jest możliwość złożenia czegoś w takim budżecie?

Za wszelką pomoc z góry dziękuję.

Dodam jeszcze, że mam 16 lal, 172cm wzrostu i ważę 66kg.

Napisano

Jeżeli chcesz rower do Streetu ten Kross Panic będzie ok, natomiast jeżeli planujesz kupić coś bardziej uniwersalnego za tą kasę dostaniesz coś pokroju Krossa Levela A2.

Napisano

No nie wiem czy do streetu... Chce sobie wygodnie pojeździć bez męczenia się. Ale chciałbym też czasami poskakać.

Napisałem to w pierwszym poście.

Kross Level A2 jakoś mi nie podchodzi. Jest taki zwykły...

Napisano

Niezwykłego rowerU jak coś ;)

Moje pierwsze podstawowe pytanie: Czy da się coś samemu złożyć w miarę dobrego za taką kwotę?

Napisano

Moje pierwsze podstawowe pytanie: Czy da się coś samemu złożyć w miarę dobrego za taką kwotę?

Było już to wałkowane na forum.

Da się "coś" złożyc, ale się nie opłaca. Chyba, że z używanych części kupionych gdzieś na okazjach.

Jeżeli Kross A2 jest "taki zwykły" to zawsze możesz go przerobić na niezwykły :) (w sumie to nie wiem o jaki konkretnie rower Ci się rozchodzi, co czyni rower innym od reszty :))