Skocz do zawartości

Sill

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Artur
  • Skąd
    pomorskie

Osiągnięcia użytkownika Sill

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. (edit) co do obręczy to są to Mach1 exe, pomyłka laika
  2. Witam. Od dzisiaj jestem szczęśliwym posiadaczem nowego Krossa A2 rocznik 2008. Zamówiłem go w piątek wieczorem w rowery.shop.pl (polecam ten sklep, dobry kontakt, w sumie szybka przesyłka, no i Krossy z rocznika 2008 ) a dzisiaj dostarczył go kurier. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne, rower wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach, od razu sprawdziłem wszystkie podzespoły czy zgadzają się z opisem - prawie wszystko się zgadza, tylko pedały dostałem inne (ale to już zostało wyjaśnione), na których i tak mi nie zależało, bo jeszcze do końca marca mam zamiar zainwestowac w SPDeki. Tak więc: przerzutki - Alivio (przód i tył) manetki - Alivio hamulce - Tektro widelec - Rock Shox Dart 2 100mm (chyba trochę archaiczny, patrząc na to co teraz montują, ale ja się nie znam ) piasty - Nova Tec obręcze - Etrto (kompletnie nie znam tej firmy) opony - Schwalbe Jack Black suport - Truvativ korba - Truvativ x-flow (na szczęście nie ta sama co w nowszych rocznikach, tak krytykowana na forum) kaseta - Kaseta SRAM PG-830 siodło - Selle San Marco (z nowszego modelu) kierownica - Truvativ XR mostek - Truvativ XR Osprzęt, moim skromnym zdaniem, co najmniej rozsądny jak na cenę (1250zł, nie wiem czemu ludzie wybierają nowsze roczniki Krossa skoro są na gorszym osprzęcie i kosztują więcej, no chyba, że komuś zależy na innej kolorystyce (tego nie rozumiem). Po skręceniu, wyregulowaniu od razu ruszyłem do lasu w "ciężki" teren (jak na moją okolicę) czyli błoto, piach, gdzieniegdzie jeszcze śnieg i lód, sporo kałuż. Była to moja pierwsza jazda w sezonie, więc hmmm... po przejechaniu około 15km pośladki odmówiły siadania, a kolana kręcenia A teraz wrażenia: rama strasznie sztywna, czułem każdą nierównośc (ale to pewnie dlatego, że pierwszy raz na alu, no i te siodełko); przerzutka tylna chodzi jak w zegarku, reaguje od razu, bardzo płynnie, z przednią natomiast mam mały problem w wyregulowaniu (ale o tym potem); hamulce to wiadomo - wszystko super do pierwszego zamoczenia obręczy; amor wydał mi się jakby trochę za sztywny, jest tam niby jakieś pokrętło do ustawiania, ale za nic nie chce się obracac; opony, po wjechaniu na asfalt dały się odczuc a nawet usłyszec . Wracając do regulacji przedniej przerzutki. Wiem jak się to robi ;p dzisiaj jeszcze raz przypomniałem sobie co i jak czytając forum i już powoli tracę siły. Ustawiłem najpierw tylną, potem zabrałem się za przednią, zacząłem od najmniejszej zębatki, niby wszystko ok, a w czasie jazdy na tej najmniejszej chodzi idealnie, tak samo na największej, a o dziwo jest problem jak łańcuch jest na środkowej. Ociera niezależnie od położenia z tyłu, nawet gdy łańcuch jest na środkowej z tyłu . Nie wiem co z tym zrobic. Może to dziwne pisac recenzję po pierwszym dniu użytkowania, ale co tam, napotkałem parę problemów i liczę na pomoc . Więcej wkrótce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...