Jogurcik Napisano 11 Marca 2011 Napisano 11 Marca 2011 Witam, zakupiłem ostatnio przez internet w pewnym sklepie sieci Dobre Sklepy Rowerowe ramę. Niestety, rama dotarła, ale uszkodzona. Chcę to zareklamować, ale niewiem, czy muszę u nich, czy mogę w moim najbliższym sklepie tej sieci. Miał ktoś kiedyś podobną sytuację?
Fludi Napisano 11 Marca 2011 Napisano 11 Marca 2011 Nie wiem czy w sklepie sieciowym jest taka możliwość, ale prawdopodobnie u głównego dystrybutora tak. To jeszcze będzie zależeć co kupowałeś, bo jak to były np. manetki Shimano czy SRAM, to oni teoretycznie tego nie mają w swojej ofercie. Ale jakby to był amorek Manitou czy RST, to co innego.
Jogurcik Napisano 11 Marca 2011 Autor Napisano 11 Marca 2011 Rama Accenta wysłałem maila do sklepu w którym kupiłem, czekam na odpowiedź....
annaja Napisano 28 Marca 2011 Napisano 28 Marca 2011 No i odpowiedzieli? Dużo sklepów tej sieci się pojawia, warto coś o nich wiedzieć.
kello Napisano 28 Marca 2011 Napisano 28 Marca 2011 Jak kupujesz coś przez internet to masz prawo to zwrócić przez okres 2 tygodni bez podania przyczyn. Nie musisz nawet korzystać z reklamacji.
Jogurcik Napisano 28 Marca 2011 Autor Napisano 28 Marca 2011 W końcu nie kombinowałem, odesłałem tam gdzie zamówiłem, po 3 dniach przysłali nową (sprawdziłem numery)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.