Skocz do zawartości

[rower] Rower na lekkie hopki , podskoki

kamilkross

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Jest to mój pierwszy post. A więc chciałbym rower do ,,lekkiego'' skakania , i opracowałem mój szatański plan :thumbsup: A więc chciałbym kupić rower do XC i złapać tą równowagę na zakrętach , zwrotność , szybkość refleks etc. W tym dziale jestem zielony proszę jak ktoś był by taki miły i podał mi przykładowy rower na początek :) Tylko proszę jak znajdziecie coś interesującego to proszę , żeby to nie był Specjalized Big Hit (dobrze napisałem??) i tym podobne za niechrześcijańskie sumy.

A więc ja planowałem , planuję kupić kross level a 2 xt 2009 r i od razu idze do wymiany mostek i kiera i może kiedyś korby

http://allegro.pl/mostek-ritchey-pro-4-axis-bb-black-31-8mm-i1249174292.html mostek

http://allegro.pl/zawodnicza-kierownica-reverse-dh-race-710mm-i1248452225.html a co tam pomarzyć można

Pozdrawiam

Kamil

Napisano

80% xt czyli ukorzenione , kamieniste ostre stoki , 10 % asfalt ( wypad po bułeczki ) 10% skoki max 1 -2 m chodzi mi o to żeby się nie rozsypał po 1 skoku , wydaje mi się , że kross level a2 xt 2009 r będzie ok. po wymianie korby mostka i kierownicy. :)

Edit: bo słyszałem takie opinie , że w tym rowerze jest wszystko ok , ale mostek kiera i korba to chyba z plasteliny są ulepione.

Napisano

Jak chcesz kupić rower to lekkiego skakania to nie kupuj roweru do xc bo zmiana mostka i kierownicy na osprzęt dh nie zrobi z tego roweru maszyny do cięższych zastosowań, zaraz do wymiany będziesz miał koła które są przystosowane do jeżdżenia a nie skakania, amortyzator który dostanie zaraz luzów lub się wyrzyga olejem (zależy jaki amor) i prędzej czy później rama też tego nie wytrzyma i pęknie.

Szkoda twoich pieniędzy wyrzuconych w błoto, a w szczególności twojego zdrowia.