LrPrl Napisano 26 Września 2010 Napisano 26 Września 2010 Cześć! Tak jak wyżej, posiadam amortyzator RST Capa T4 - od nowości nie był rozebrany na części pierwsze i przesmarowany, a przejeździł już ponad 1500km, no i już nie tłumi nierówności - tak jak nowy. Więc proszę o rady, jak go przywrócić do lepszego stanu. Przydała by się bardzo szczegółowa instrukcja jak go rozebrać i złożyć, bo będę to pierwszy raz robił. Pozdrawiam!
Mod Team Puklus Napisano 26 Września 2010 Mod Team Napisano 26 Września 2010 Jest to bardzo proste. Potrzebujesz klucza imbusowego 5mm. Odkręcasz 2 śruby na dole goleni. Rozdzielasz golenie dolne od górnych. Nastepnie dokladnie czyścisz ze starego smaru i syfu. Po wyczyszczeniu ładnie wszystko smatujesz - głownie ślizgi wewnątrz goleni dolnych, górnych nie smaruj tylko wytrzyj do sucha. Pozniej złóż, skręć i ma działać Jezeli nie masz żadnej ochrony na golenie górne to takie czyszczenie przeprowadź przynajmniej raz na pół roku (w zalezności ile sie jeździ) Ja do swojego starego RST kupilem gumy ochronne i problem z zacieraniem sie znikł
LrPrl Napisano 27 Września 2010 Autor Napisano 27 Września 2010 Ok, teraz jeszcze napisał byś czym nasmarować i wszystko już bym wiedział
WojtasGCE Napisano 28 Września 2010 Napisano 28 Września 2010 Smar RST do amortyzatorów. A lepszy pomysł to ŁT-43 albo jakiś smar do amortyzatorów, np. Motorex Bike. Jeszcze możesz przesmarować sprężynę. Tylko trzeba odkręcić korki na górze i wyjąć bebechy. Potrzeba do tego specjalnego klucza RST, albo jakiegoś "francuza". W tym drugim przypadku należy korki chwycić przez szmatę, ale i tak się porysują i "zjadą". Przed tą operacją, naprężenie wstępne na minimum z obu stron.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.