studnik Napisano 2 Września 2010 Napisano 2 Września 2010 Witam. Użytkując tą sztycę zgodnie z przewidywaniami po jakimś czasie złapała luzy. Chcąc ją na powrót usztywnić odkręciłem osłonki i szczerze mówiąc nieco się zdziwiłem : Spodziewałem się jakichś tradycyjnych gniazd , a tymczasem nie wiem jak i czym się do tego zabrać (nie ma co się oszukiwać - z mechaniki kuleję). Mógłby ktoś doradzić? Z góry dzięki
Miecho87 Napisano 2 Września 2010 Napisano 2 Września 2010 Ściągasz w bok te pierścienie w kształcie "E" i potem wypychasz sworznie. Sworznie mają rowek po obwodzie, te pierścienie w nie wchodzą tworząc rodzaj zawleczki - to tak w celu rozjaśnienia. Jednak samo rozwiązanie - sworznie - sugerują brak możliwości regulacji luzów, chyba, że wewnątrz są jeszcze jakieś łożyska czy coś. Temat poprawiłem - pkt. 2b regulaminu.
Schwefel Napisano 3 Września 2010 Napisano 3 Września 2010 Manual się kłania -> http://www.srsuntour-cycling.com/SID=sic96ee7b7a126bf5d5cac53a5121512/index.php?screen=sh.detail&tnid=2741 -> Exploded view Wszystko się opiera na tulejkach i trzpieniach także albo jedno albo drugie uległo zużyciu i trzeba będzie wymienić.
Hetman Napisano 4 Września 2010 Napisano 4 Września 2010 Możesz wyciągnać sworznie od czworoboku i złożyć na śruby z podwójnymi nakrętkami (kontrując), będziesz miał szansę na skasowanie jednego luzu - ale może zostać drugi. Sworzni od baryłek nie ruszaj, nie masz po co. Znaczy możesz je nasmarować .
Miecho87 Napisano 4 Września 2010 Napisano 4 Września 2010 Taka uwaga, że nie bardzo bo te sworznie są osiami obrotu i ich powierzchnia jest powierzchnią trącą. Można się pokusić o skrócone śruby z gwintem na niepełnej długości, ale mają one tak dużą tolerancję wymiarową, że luz nadal będzie.
vitesse Napisano 4 Października 2011 Napisano 4 Października 2011 Ile kosztuje zestqw naprawczy do tej sztycy?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.