Skocz do zawartości

[Korba] ukręcona śruba

Kormak

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich serdecznie. Od razu przechodzę do rzeczy. Otóż mam pewien problem odkręcając dziś korbę źle popatrzyłem się na strony w które się ją odkręca.....przekręciłem....poszło.....główka śruby wyszła reszta została...wyciągnąć tego nie dam rady sam raczej. Jak myślicie dadzą radę zrobić to w serwisie? i czy dokupienie samej śruby wystarczy czy trzeba jeszcze będzie coś dokupić. Jeśli będzie trzeba jakieś informacje jeszcze do dopiszę;] Jestem raczej nowicjuszem rowerowym...

Napisano

Podejrzewam, że gdyby miał to nie zakładałby tego wątku... Tym bardziej, że tu potrzeba wykrętaków a nie narzynek. Chyba, że ma narzynki i śruby lewoskrętne.

Napisano

ja bum nawiercił dziurę w tej części śrury która została w suporcie następnie mocno bym wkręcił tam narzynkę i następnie wykręcał. myslę żeby wtedy wyszła z ułamaną śrubą.

Napisano

Jak w przyszłym tygodniu pojadę z tym do serwisu to napiszę jak zrobili, bo mam podobny problem, tyle że ukręciłem śrubę od młynka. Eh, tak to jest gdy ma się za dużo mocy w łapach ;)

Napisano

ja bum nawiercił dziurę w tej części śrury która została w suporcie następnie mocno bym wkręcił tam narzynkę i następnie wykręcał. myslę żeby wtedy wyszła z ułamaną śrubą.

Śruba zostanie a narzynkę po świeżym gwincie wykręcisz bo nic nie będzie jej blokować. Sposobów jest kilka ale ja akurat posiadam sporo narzędzi w tym wykrętaki więc nie miałbym problemu.

• Mod Team
Napisano

Do gwintów zewnętrznych (śruba) -narzynka, do wewnętrznych (nakrętka) -gwintownik! Jeżeli jest to lewy gwint to normalnym gwintownikiem może się uda wykręcić.

• Mod Team
Napisano

TO ciekawe co to za śruba skoro piszesz ze to od suportu i sie ukręciła ... Zapodaj jakies poglądowe foto. Możliwe jest ze zabawa w wykręcanie bedzie droższa niż wyciągniecie suportu i kupno nowego.

Napisano