hehe12 Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Kupiłem nową przerzutkę. W dwóch miejscach była grudka smaru - na bolcach które ruszają przerzutką, na jednym bolcu zaczepiona jest sprężyna, na drugim bolcu też zaczepiona jest tam sprężyna, i troche upaćkany był też trzeci bolec który znajduje się nad drugim bolcem. Może troche niezrozumiale napisałem, ale - co smarować w przerzutce? Kółka w środku to chyba wiadomo. Sprężyna? Te bolce (może tylko na brzegach tam gdzie tarcie występuje, czy tam gdzie zaczepiona jest sprężyna też między sprężyną a powierzchnią bolca)? Ogólnie - jak należy konserwować przerzutkę, gdzie powinno się nanieść smar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Przez pierwsze 5-10 tys km możesz smarować tylko kółeczka. Wystarczy Jeżeli jesteś nadgorliwy możesz z czasem rozebrać rzutkę i przesmarować sworzeń, sprężynę (w korpusie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Między sworznie po kropelce oleju (no ale syf się zbiera, ja co jakieś 100 km czyszczę napęd to dla mnie nie problem) a zauważyłem po tym poprawę w zmianie biegów (płynniej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.