LoveBeer Napisano 1 Kwietnia 2010 Napisano 1 Kwietnia 2010 no juz mi sil brak, skladalem drugi rower z hamulcami xtr+klamki xt - z przodem nie mam problemu, z tylem najpierw w serwisie zle nalozyli koncowke przewodu te mosiezna i tam cieklo, potem zle dokrecili dekielek i tam cieklo (a taki szanowany serwis) a od tamtej pory juz 2 razy 'dolewane' bylo oleju bo... no wlasnie - cieknie z klamki spod dekielka - choc ten oczywiscie jest juz zalozony jak trzeba. uszczelka wyglada zdrowo, dekielek tez. a mimo to nonsensownie nie chce przestac mnie denerwowac - moze jednak przez to zle dokrecenie na poczatku cos sie skancerowalo ? jeden znajomy doszedl nawet do wniosku ze to musi byc wada fabryczna - rzekomo te 'bolce' z gwintem w ktore wkreca sie sruby od dekielkow moga byc za dlugie i nie mozna docisnac odpowiednio. no i pytanie - czy spotkal sie ktos z podobnym przypadkiem ? czy ew da sie dokupic taka uszczelke, ew dekielek ? a moze ktos ma na sprzedac sama klamke prawa xt lub xtr ? bo przestaje mi sie chcec walczyc z tym...
mati199 Napisano 1 Kwietnia 2010 Napisano 1 Kwietnia 2010 Klamka XT 765 czy 775 ? http://www.cyklotur.com/x_C_I__T_KAPA+Z+USZCZELK%A1+DO+ZBIORNICZKA+OLEJU__P_53040594-53010001__PZTA_8__PD_53010581.html Tu masz do 765. Może się znajdzie też do 775
bodziekk Napisano 1 Kwietnia 2010 Napisano 1 Kwietnia 2010 Do 775 też są dostępne, chyba nawet również w Cykloturze widziałem. Jesteś pewny, że cieknie spod dekielka? Może też uciekać spod tłoczka.
LoveBeer Napisano 2 Kwietnia 2010 Autor Napisano 2 Kwietnia 2010 ok, widze ze temat jest nietypowy, a ja ze nie mam ochoty walczyc z tym zanabylem pojedyncza klamke xtra (swoja droga polecam centrum rowerowe, bylem w sumie dosc zdziwiony ze mozna kupic pojedynczo w zasadzzie wszystko i to w chyba niezlych cenach...)
Koen Napisano 3 Kwietnia 2010 Napisano 3 Kwietnia 2010 A tak jeszcze spytam... Nabijałeś może olej strzykawką przez odpowietrznik w zacisku?
LoveBeer Napisano 4 Kwietnia 2010 Autor Napisano 4 Kwietnia 2010 robil to serwis, ale odpowiedz to tak, no bo niby jak inaczej...
mati199 Napisano 4 Kwietnia 2010 Napisano 4 Kwietnia 2010 Gdy już trochę pojeździsz porównaj siłe/modulacje, itp. klamek xtr do xt.
Koen Napisano 4 Kwietnia 2010 Napisano 4 Kwietnia 2010 robil to serwis, ale odpowiedz to tak, no bo niby jak inaczej... Tak jak mówi instrukcja Wspominam o tym bo zawsze napełniałem swoje 535 tradycyjnie i nie było problemów. Ostatnio jednak chciałem to zrobić szybko więc napełniłem strzykawką, a potem jak już zbiorniczek był zakręcony to przy zakręcaniu odpowietrznika nabiłem jeszcze ciśnienie strzykawką. No i potem zauważyłem olej na śrubkach dekielka. Wydaje mi się więc że ten dekielek nie ma zbyt dużej szczelności, bo w normalnych warunkach tam nigdy nie ma wysokiego ciśnienia (zbiorniczek wyrównawczy chyba odcina się od układu przy wciskaniu klamki?), zresztą sugeruje to plastik i docisk na 2 małe wkręty. Natomiast przy niewciśniętej klamce i wlewaniu oleju przez odpowietrznik ciśnienie w zbiorniczku będzie rosło i uszczelka może popuścić.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.