Skocz do zawartości

[rower]-Northtec Blade2 czy Kross Sign Ds2?

KrzysiuUuU

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem początkujący i szukam dobre roweru do 2000tys zł

Waże 55kg mam ponad 165cm wzrostu

Rowerem mam zamiar jeździć po lesie troche hopków , nierówności w okolicy znalazłem całkiem ładną trasę do downhilla (oczywiście nie jest ona rewelacją lecz dla mnie i mojego kumpLA wystarczy)ogólnie dużo skoków i schodków

Napisano

Oczywiscie, ze kross, a nie jakis northtec ktory zajezdza makrokeszem, a pozatym krosiwo tansze, a za reszte mozesz kupic kask, ochraniacze itp :icon_confused:

Napisano

KrzysiuUuU sprawdź cenę samego amortyzatora na google i już będziesz wiedział, po drugie takie tematy były i były robione porówania z innymi rowerami, proponuję trochę poszperać po forum a znajdziesz :icon_confused:

Napisano

gdy czytałem na tematy czy Northtec Blade2 czy Sign Ds2 ludzie mówili ze to i to jest dobre lecz poczekam jeszcze troche ale dzięki za porady, chajs na ochraniacze mam heh :icon_mrgreen: tylko chce wybrac najlepiej

znalazłem aukcje Signa Ds2 na allegro za 1500zł!!!!!! lol W tamtym roku ceny tego sprzęty wynosiły ok 1700-1800zł!

Jeżeli mówicie ze Kross lepszy to wam wierze

taka cena jest dziwna bo to jednak 400zł różnicy między tymi dwoma sprzętami RST- duzo ludzi mówi ze to gówno i szit ale myślę ze amorek za prawie 900zł nie jest taki lipny

Napisano

Cieszę się że to sam zauważyłes, rzeczywiscie w porównaniu z poprzednim rokiem cena Krossa poleciała w dół, co nie znaczy że się nie sprzedaję - naprawdę Sign DS2 jest jedną z najlepszych ofert.

Napisano

widze ze masz doświadczenie wiec jestem za Krossem zaoszczędzę hajsu troche i kupie se jakieś duperelki hehe

Bardzo ważną rzeczą dla mnie są koła czy są one godne zaufania? widziałem w necie ze kosztują one od 70 paru zł do 90 zł

z tymi kołami chodziło mi o obręcze heh

Napisano