Skocz do zawartości

[sklep, serwis rowerowy] prosze o pomoc w otwarciu sklepu

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

zajmuje sie rowerami dosc dlugo, jest to moja najwieksza pasja. Od 10 lat jezdze i rawie co sezon zmieniam rower. Zawsze sam je serwisowalem, a nie byly to tanie rowery, z roku na rok posiadam coraz to lepszy rower.

Mam zamiar otworzyc serwis rowerowy z malym sklepikiem. Powiem tak, nie mam zielonego pojecia jak sie za to zabrac.

Mam bardzo dobry kontakt z dostawca rowerow i czesci(nie koniecznie nowe). czesci i rowery po bardzo okazyjnej cenie(na wszystko rachunki). Czy moge od niego kupowac sprzet a pozniej sprzedawac w moim sklepie?

jestem elektrykiem, nie posiadam zadnych szkolen. czy musze przejsc szkolenia mavica, avida, shimano, rocksoxa itd...? oczywiscie byl bym chetny ta takie szkolenia ale nie mam pojecia gdzie sa takie organizowane.\

prosil bym o ogolne informacje czego bym potrzebowal.

jak otworze sklep to wszystko bedzie sprawdzone przez kogos? np. wysokosc lokalo (mam 2m wysokosci i nie wiem czy wystarczy) sa potrzebne jakis gasnice, umywali, wyjscia bezpieczenstwa itd? ciezko jest otworzyc taki serwis?

jezeli nic nie wiem na ten temat to mam sie starac i walczyc z tymi wszystkimi urzedami czy bedzie to dla mnei za trudne?

powiem ze skladalem na zamowienie bardo duzo rowerow wartych nawet 30 000zl szosowki, fulle itd... posiadam doswiadczenie w skladaniu rowerow. gorzej z serwisem.

wiem ze jak sie uda to na bank utrzymam sie na rynku ze wzgledu na kontakty. obecnie mam chyba z 10 zamowien na szosowki. Jednak nie chce tego robic nei majac firmy. poprzednie zamowienia robilem dla znajomycj wiec z tym nie bylo problemu.

Gdzie na polskim rynku zaopatrzyc sie w wyposazenie sklepu.

po prstu chcial bym sie dowiedziec wszystkiego bo nei weim nic.

dziekuje i przepeazsam za ledy. deslekcja.

wszystkie informacje beda na wage zlota

Napisano

Tak może poza tematem ale mam jedno ale:

Dyslekcja nie zwalnia z używania słownika...