Skocz do zawartości

[polerowanie] elementów wszelkich


sath

Rekomendowane odpowiedzi

Użyłem wyszukiwarki pod hasłami "czyszczenie", "polerowanie" etc. i nic na ostrym forum nie znalazłem. Na pozostałych kategoriach są tematy o czyszczeniu i renowacji powierzchni lakierowanych oraz wykonanych z materiałów takich jak alu 7075, który w naszych ostrych raczej jest rzadko spotykany;)

 

Dlategoż więc, postanowiłem założyć temat o czyszczeniu tudzież polerowaniu wszelkich elementów stalowych ewentualnie stalopodobne alu, takich jak zaśniedziałe, zabrudzone, porysowane - mostki, sztyce, kiery, pręty siodeł, widelce, stalowe nyple i nakrętki etc.

 

Wiem, że nie wszyscy przywiązują do tego wagę. Też raczej jestem zwolennikiem teorii, że sprzęt ma jeździć, a nie się świecić. No ale od czasu do czasu trzeba zadbać o to i owo.

 

Nie znam się na tym zbytnio, nigdy nie miałem zacięcia do zabawy z papierem ściernym, szczotkami stalowymi, pastami (tylko do zębów) itp. Tak więc proszę o wasze rady, ewentualnie wskazanie jakichś pomocnych tematów, linków, produktów.

 

Przykładowo - czy zaśniedziały mostek stalowy traktuje się tak samo jak zaśniedziały mostek z niskiej jakości aluminium? Czy pasta polerska typu Autosol do metali wystarczy do wyczyszczenia takiego mostka czy trzeba użyć jeszcze czegoś?

 

 

 

Proszę nie podawać produktów rowerowych typu Finish Line itp. Litr rozrobionego z wodą płynu do naczyń z nalepką Finish Line mnie nie zbawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://prollyisnotprobably.com/2009/10/tutorial_polishing_bicycle_par.php

tu masz troche.

jest taka pasta w polsce dostępna, automax.bezdred mi polecił.rysy na lakierze można przetrzeć i ładnie usuwa.w tubce.

papier ścierny to drobny, wodny.

może być dremel z końcówką filcową albo lepiej na wiertarce jakiejś.i pastę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polerowałem kiedyś z kolegą kierownicę - baranka, dla siebie polerowałem sztyce campagnolo.