Patriota Napisano 7 Listopada 2009 Napisano 7 Listopada 2009 Witam jak wygląda wytrzymałość kół? moja waga to 65kg maks. przeznaczenie XC/ maratony zdarza sie czasem uderzyć kołem o przeszkode czy te koła zdadzą egzamin?
creative1989 Napisano 7 Listopada 2009 Napisano 7 Listopada 2009 Super wytrzymałe to one nie są, ale jak to będą maratony/xc to dają radę!
wojtekkrakow Napisano 7 Listopada 2009 Napisano 7 Listopada 2009 Wyczytałem tutaj, że te obręcze nie mają limitu wagowego w przeciwieństwie do modelu ZTR Race - do 77kg http://www.mtbnews.pl/content/view/1466/34/
1415chris Napisano 7 Listopada 2009 Napisano 7 Listopada 2009 halo halo teoretycy..... moj zestaw 1388g olympic king/kong/ xc ray i waga 85-90kg i zestaw jest duzo lepszy od corssmaxow sl (1699g), sztywniejszy, skad wy biezecie te opinie? jezdzone xc only, przebieg ponad 1k km kola jak nowe
goldbloom Napisano 7 Listopada 2009 Napisano 7 Listopada 2009 Wyczytałem tutaj, że te obręcze nie mają limitu wagowego Tzn, że co? Na 150kg rajdera też będą dobre?
Schwefel Napisano 7 Listopada 2009 Napisano 7 Listopada 2009 Halo halo praktyku.....1tys.km to jest nic jak na koła tej klasy. Daj znać za 5 czy 10tys.km czy obręcze proste, bo o piasty się nie boję.
1415chris Napisano 7 Listopada 2009 Napisano 7 Listopada 2009 no chyba nie dam znac bo przy takim przebiegu to na pewno zmienie kolka 1 lub 2 razy jak zrozumialem pytanie nie dotyczylo sie dlugowiecznosci zestawu, w tej kwesti sie nie wypowiadam, porownuje obecny zestaw do poprzedniego, i moje wrazenia sa takie jak powyzej... piasty to wlasnie najwiekszy risk w tych kolach, bede je niedlugo rozbieral, wiec na pewno dam znac co i jak, juz nie jednemu to obiecalem...
goldbloom Napisano 7 Listopada 2009 Napisano 7 Listopada 2009 Hmmm, dokładnie. Super lekkie obręcze są dobre, jeśli jest się w stanie zmieniać je co jakiś czas... Chciałbym mieć możliwość wypróbowywania w ten sposób kół, eh
1415chris Napisano 7 Listopada 2009 Napisano 7 Listopada 2009 Mozna polemizowac o piastach, szprychach ale co moge powiedziec to obrecze sa rewelacyjne, nie ja jeden wagowo przecwiczylem je... jesli chodzi o wage wytrzymalosc cene to jest mistrzostwo... Aaa.. i nie uzywajmy 'super lekkie' w kontekscie ztr bo na rynku sa duzo lzejsze obrecze
goldbloom Napisano 8 Listopada 2009 Napisano 8 Listopada 2009 Te obręcze pewnie mają limit wagowy gdzieś na 75 kilo, zgaduję. Interesuje mnie limit dla ZTR Olympic, wiesz może ile wynosi?
1415chris Napisano 8 Listopada 2009 Napisano 8 Listopada 2009 Ten wagowy limit dotyczl sie ztr race (absurdalna cena ze wzgledu na material), ktorego nastepca jest ztr podium, olympic jest zastapiany przez alpine.
Patriota Napisano 8 Listopada 2009 Autor Napisano 8 Listopada 2009 Patrząc na cenne 2000zł za komplet kół które bija SLR na głowe czytając wypowiedzi to warto kupić bo w ręce zostaje 1000zł na ewentłalny serwis wymiane obręczy itd. No musiały by przejechać te 3000km rocznie i ptanie czy dadzą rade?
1415chris Napisano 8 Listopada 2009 Napisano 8 Listopada 2009 W pierwszym roku na pewno Zakladajac ztr, obrecze staja sie najmniejszym problemem zestawu, jesli oczywiscie mowimy o lekkich kolach. 2000zl pytanie jaki zestaw?
goldbloom Napisano 8 Listopada 2009 Napisano 8 Listopada 2009 Zakladajac ztr, obrecze staja sie najmniejszym problemem zestawu, jesli oczywiscie mowimy o lekkich kolach. Miałeś na myśli to, że lekkie koła = koła na mały przebieg?
Patriota Napisano 8 Listopada 2009 Autor Napisano 8 Listopada 2009 http://allegro.pl/item809907004_nowe_kola_stan_s_notubes_com_2008_ztr_olympic.html ten zestaw miałem na myśli. Oferta wygląda bardzo ciekawie
1415chris Napisano 8 Listopada 2009 Napisano 8 Listopada 2009 Lekkie kola ≠maly przebieg. Ja bym sie zastanowil nad piastami, bo one sa najwazniejsze i najdrozsze w zestawie.
mati199 Napisano 8 Listopada 2009 Napisano 8 Listopada 2009 A takie lekkie koła, tj. <1400 gram nie są only race day ? Ciekawy jestem co z takimi koła po 30 tyś km ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.