Skocz do zawartości

[Hamulce tarczowe] E. - niepewność jutra


goldbloom

Rekomendowane odpowiedzi

Elixiry R mają trwalszą budowę niż CR. Tak więc spokojnie kupujcie "eRki". Za tą cenę to się nawet opłaca.

 

Najwyżej kiedyś trzeba będzie wymienić tłoczek w klamce i po problemie. Regulacja pad adjust nie jest aż tak potrzebna.. 300zł dopłaty za regulacje to przesada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu link do strony, na której jest cena "Elixir CR Lever Assy" (niestety, kupić można tylko droższą wersję Carbon).

 

Dlaczego Rki maja trwalsza budowe?
.

Ponieważ Pad Adjust w CR jest podatny na uszkodzenia (i do tego nieserwisowalny).

 

Banjo jest do dostosowywania położenia przewodu względem zacisku.

Edytowane przez goldbloom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ładnie polecieliście po elixirze.A już byłem na 110 % pewny ,że je kupie w zimie teraz mam mały problem .

No co ty Bizon... tarczówki chesz kupić? :rolleyes: Przecież to dzwoni, ciężkie jest i w ogóle niepotrzebne (Pamiętasz wycieczkę Leskowiec-Kocierz? :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzone info z ostatniej chwili - Harfa nie sprzedaje już części zamiennych, więc obowiązkowe staje się też zaliczenie ich serwisu :( W moim przypadku cena tłoczka klamki - 89zł, serwis 70zł ;) Cwane zagranie ze strony dystrybutora - sam bym pewnie coś takiego zrobił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goldbloom sam bys cos takiego zrobił? Weź przestań, ja dlatego np. nie kupiłem kół mavicka bo w razie awarii trzeba odesłać do harfy, już widziałem sytuacje jak naprawa jednej szprychy w crossmaxach kosztowała kilka stów... "bo inne szprychy też były przepracowane". Więc wiesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy maja zgode na taki zabieg od srama...

 

Bo to SRAM ustala reguly dystrybucji i na pewno niektore kwestie sa poruszone w umowie co mozna a czego nie, chociaz nie jest powiedziane czy akurat tutaj na tym polu faktycznie harfie udalo sie...

 

Pojutrze wysle e-maila do srama.

Edytowane przez Sorcerer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo jestem ciekaw, co na ten temat mówi SRAM. Idąc dalej tokiem rozumowania harfy, można by zakazać sprzedaży uszczelek do amortyzatorów......

 

Pracownicy serwisu harfy bardzo niechętnie ze mną rozmawiali, wręcz bali się poruszania tego tematu. SZEF zabronił i koniec. Ale ponoć sklepy mogą zamawiać części z h-h, więc jutro idę do LBS'u i zapytam o możliwość zamówienia tłoczka. Jestem niemal pewien, że jest to możliwe, bo kolega 2 dni temu w sklepie w katowicach zamówił tłoczek do juicy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świadomy klient przez takie praktyki zniechęca się do sprzedawcy

A masz jakąś alternatywę, Blue? A nawet jeśli, to czy alternatywa jest dużo lepsza? :)

 

Myślę, że oni znają sytuację i wiedzą do jakiego momentu mogą mieć rodzimego klienta w d@pie. Porównajcie sobie choćby jakość kontaktu z tą Harfą i właściwie dowolną zachodnią firmą. Mogę mieć tylko nadzieję, że ostro im pójdzie po kieszeni, kiedy za późno zorientują się, że nie są już pępkiem naszego rynku. Tylko kiedy to się stanie? :)

 

...

Edytowane przez goldbloom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawel1315, harfa nie jest sklepem tylko dystrybutorem - sklep prowadzą sobie przy okazji bo był na początku i akurat nie zarabiają na nim zbyt wiele bo i zbyt wiele się nie sprzedaje :rolleyes:

 

Rolą i prawem dystrybutora jest ustalenie cen na rynek na który mają wyłączność na podstawie umowy - a rolą dobrego zarządcy jest wyciśnięcie z rynku ostatniego centa :voodoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...