Skocz do zawartości

[rower] rower typu trekking za kwotę bliską 1400 pln


JanStefan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

poszukuję roweru typu trekking za kwotę bliską 1400 pln, rower ma być wytrzymały i dostosowany do mojej wagi (96kg - słyszałem że przy większej wadze, mogą pojawić się problemy z kołami). Jeżeli macie jakąś ciekawą propozycję, która ta nieznacznie przewyższa przeznaczony budżet proszę również zamieścić. Mile widziana argumentacja, dlaczego akurat ten model i ta firma - niestety nie znam się na rowerach - dlatego też zwracam się do Was o podzielenie się wiedzą.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko coś polecić konkretnego, bo w tej cenie żaden rower nie będzie miał ma superwytrzymałych obręczy,ale zwróć uwagę na markowe obręcze-dwukomorowe,solidne,(żadne no-name) najlepiej stożkowe co wzmacnia sztywność+przyzwoite,wytrzymałe opony. Jakies lepsze marki niech wchodzą w grę -giant,wheeler,author,kelly's,podstawowe scotty sportster,ew. kross. Przy normalnym użytkowaniu nie powinno być problemów, jeśli będziesz za ostro używał, skakal po krawęznikach,nie zwracał uwagi na dziury itp. to wszystko w tej cenie sie połamie :)

 

Jesli mówisz o trekkingu z bagażnikiem i blotnikami to po prostu do w.w możesz dokupić i zamontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Prosilabym o pomoc w wyborze roweru. Przeznaczenie- kilkudniowe wycieczki z sakwami po ok. 100 km drogi zwykle/polne/sciezki lesne. Cena max 1500 zl (lacznie z dodatko oprzyrządowaniem typu bagażnik błotniki). Chce taki na Kolach 28. Na razie w gre wchodza: http://www.cyclosport.pl/go/_info/?user_id...D-3&lang=pl

http://www.zuchlinski-sklep.com.pl/index.p...mp;prod_id=1209. Ewentualnie unibike voyager. Jaki rozmiar ramy wybrac na 171 cm?(damka) Rowery z pozycja bardziej siedzaca niż pochylona SA dla mnie wygodniejsze, jednak jak się będą sprawowaly na trasie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach