Skocz do zawartości

[rower] Giant full do 5000 zł,który wybrać?


Michal31

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie

 

Czy moglibyście mi doradzić w sprawie,kupna roweru Giant full?

 

Nie znam się za bardzo na wyposażeniu roweru w osprzęt, jakiej klasy jest.

 

Zamierzam kupić model Trance.Jeśli moglibyście spojrzeć na linki i poradzić to będę wdzięczny.

 

Trance 2 z 2008 roku cena 4720 zł.

 

Rama aluminiowa AlluxX FluidForm zawieszenie Maestro 4,2" skoku

Rozmiar ramy M, L

Napęd 27-biegowy Shimano XT/ Deore, manetki Shimano Deore

Widelec amortyzowany Rock Shox Recon SL air

Tylny amortyzator Fox Float R

Hamulce tarczowe hydrauliczne

Hayes Stroker Trail

Koła 26" obręcze Alexrims DP-17, piasty Shimano, opony Kenda

 

Trance 3 z 2008 roku cena 4164 zł.

 

RAMA- Aluminium AluxX, Fluid Formed, IHS, system zawieszenia Maestro, skok 4.2" (106mm)

WIDELEC- RockShox Tora 302 air, skok 100mm, TurnKey lock out

TYLNY AMORTYZATOR- Fox Float R

MANETKI- Shimano Deore 27 biegów RapidFire Plus

PRZERZUTKA PRZEDNIA- Shimano Deore

PRZERZUTKA TYLNA- Shimano Deore LX top normal

HAMULCE- Avid Juicy 3 hydrauliczne tarczowe, tarcze 160mm

DŹWIGNIE HAMULCA- Avid Juicy

KASETA/WOLNOBIEG- SRAM PG950 11-34

ŁAŃCUCH- Shimano HG73

MECHANIZM KORBOWY-Shimano Deore 22/32/44

ŚRODEK SUPORTU-Shimano, zewnętrzny

OBRĘCZE-Alex DP-17

PIASTY-Formula

SZPRYCHY-Stal nierdzewna

OPONY-Kenda Nevegal 26x2.1'' Stick-E (F) DTC ®

KIEROWNICA-Giant A5 Aluminium, gięta

WSPORNIK KIEROWNICY-Giant A3 aluminium ahead

WSPORNIK SIODŁA-Giant A3 aluminium

SIODŁO-WTB Speed V Comp

Trance x5 z 2009 roku cena 4999 zł.

 

RAMA: Giant AluxX, aluminiowa, system zawieszenia Maestro, skok 5''/127mm

WIDELEC: Rock Shox Recon 335 Solo Air, skok 120mm

TYLNY AMORTYZATOR: Giant, powietrzny

KIEROWNICA: Giant A5, aluminiowa, gięta, 31.8-630

WSPORNIK KIEROWNICY: Giant A3, aluminiowy, 31.8, 90-110mm

WSPORNIK SIODŁA: Giant A3, aluminiowy; 30.9x400

SIODŁO: WTB Devo HP Comp

PEDAŁY: Brak

MANETKI: Shimano Deore SL-M530, 27 biegów, Rapidfire Plus

PRZERZUTKA PRZEDNIA: Shimano Deore FD-M530

PRZERZUTKA TYLNA: Shimano SLX Shadow RD-M662-SGS

HAMULCE: Avid Juicy 3, hydrauliczne, tarcze 160mm

DŹWIGNIE HAMULCA: Avid Juicy 3

KASETA/WOLNOBIEG: Shimano CS-HG50, 11-34, 9 biegów

ŁAŃCUCH: Shimano CN-HG73

MECHANIZM KORBOWY: Shimano FC-M442 44/32/22, korby 170/175mm

ŚRODEK SUPORTU: Shimano Octalink

OBRĘCZE: Alex DP-17, 26x32, F/V

PIASTY: Formula Disc, 32x100 / 32x135

SZPRYCHY: Stalowe, nierdzewne

OPONY: przód: Kenda Nevegal Stick-E, 26x2.1"

tył: Kenda Nevegal DTC, 26x2.1"

 

To będzie mój pierwszy zakup tak drogiego roweru, chciałbym wybrać odpowiedni sprzęt.

 

Dzięki.

Napisano

Odpowiedni do jazdy po lesie,miasto.

Nie zamierzam intensywnie katować tego roweru w górach.

Chciałbym porównania, jaki rower kupić, jeśli chodzi o osprzęt, jaki posiada.

Rower kupuje na parę lat,tak, więc jak kiedyś będę chciał pojeździć intensywnie po górach,bym nie musiał zamieniać sprzętu na nowy.

Napisano

Ja bym brał tego ostatniego, choć do miasta to za dużo skoku, ale w razie czego, w góryach spokojnie sobie poradzi (wskazana zmiana przedniej tarczy na 180 mm).

Napisano

Witam chce sie dołączyć do tego tematu tyle że mam dylemat między giantem ANTHEM X 3 czyli tego roczny a ANTHEM3 z tamtego sezonu rower chce używać do xc łącznie z zawodami w x3 jak coś będe odrazu zmieniał amor przedni na lżejszy :P

Napisano

Ja ostatnio kupiłem anthema X2. Polecam rowerek, bardzo dobre zawieszenie. Bujanie jest tak małe, że nawet zwykły float R ogarnie :) Z modelami na ten rok radze się śpieszyć, bo np Anthemów x2 z ramą 18' już nie idzie sprowadzić, rowery Gianta na ten rok wypadają rewelacyjnie co do cena/jakość. Swojego x2 kupiłem za 5400, z tymże koła w moim przypadku koła idą odrazu na wymiane :P

Napisano

Sklep to Dobosz Sport w Myślenicach, ale na pewno nie da ci takiej ceny, bo to znajomy sklep, a od tego roku wspomaga nas w teamie. Taki sponor który daje dobre ceny ;p Myśle, że za 6 tys mógłbyś kupić

Napisano

A co byśćie w x3 zmienili dla wygody i jakości licząc że stare części sie sprzeda za 75% wartości nowej mając jeszcze 1000zł do zainwestowania bo dla mnie x2 sie nie opłaca gdyż wystarczy dołożyć troche dox3 i ma sie lepszy od x2.:D a ile waży twój x2??

Napisano

Ja mam podobną taktyke co do mojego x2 :P zmieniam koła i napęd, sprzedając stare części i kosztem ok. 7tys mam rower klasowo jak anthem x1 :D . Rower z pedałemi waży mi 12kg (producent podaje 11,7 bez pedałów), a po zmianie kół, dętek, kiery spokojnie powinno być 11,5.

 

Według mnie lepiej dopłacić do x2, bo nie liczyłbym, że sprzedasz wszystko i to za 75% ceny, tym bardziej, że do wywalenia (przynajmniej jak dla mnie) tam są korba, koła, heble, napęd i amor czyli praktycznie wszystko :P

To zależy w dużym stopniu za jakie pieniądze sprzedadzą ci nową x3-trójke :D

Napisano

hej, ja dzis wlasnie zaklepalem sobie Anthem X3. Z cena zeszlem z e1299 do e1150. kolo dorzucil mi gratis licznik za e25. Moge jeszcze sobie cos w nim zmienic zanim odbiore go ze sklepu. Co byscie sugerowali? Wg mnie:

 

Opony wygladaja troche 'dziwnie', tzn. bierznik tak jakby na szose. Powinienem zamienic na cos bardziej 'terenowego' czy moze te opony nadaja sie na jazde po piachu/lesie?

Siodelko twarde i male, cisnie w tylek :-) To po to zeby mniej wazylo, czy to taka przyjemnosc dla masochistow? Moze po jakims czasie sie przyzwyczaje.

pozdro.

Napisano
hej, ja dzis wlasnie zaklepalem sobie Anthem X3. Z cena zeszlem z e1299 do e1150. kolo dorzucil mi gratis licznik za e25. Moge jeszcze sobie cos w nim zmienic zanim odbiore go ze sklepu. Co byscie sugerowali? Wg mnie:

 

Opony wygladaja troche 'dziwnie', tzn. bierznik tak jakby na szose. Powinienem zamienic na cos bardziej 'terenowego' czy moze te opony nadaja sie na jazde po piachu/lesie?

Siodelko twarde i male, cisnie w tylek :-) To po to zeby mniej wazylo, czy to taka przyjemnosc dla masochistow? Moze po jakims czasie sie przyzwyczaje.

pozdro.

 

No więc ja ujeżdżam od zeszłego sezonu Trance3 - bardzo, bardzo fajny rower. Maestro - wiadomo. W sumie wcześniej też miałem GIANT'a, acz był to hardtail ze średniej półki (kolega prowadzi sklep :D) - zapragnąłem full'a jak przejechałem się na takowym w Bieszczadach.. Potwierdziła się opinia, że jak ktoś się przejedzie na full'u, nie będzie chciał siadać na sztywny rower :P

 

Co do siodełka - trzeba się przyzwyczaić :)

Napisano

Jutro odbieram ze sklepu. W weekend sie bryknę do spozywczego po bulki to napisze jak amory dzialaja, hehe :P pozdro

Napisano

ja jak go kupie to zanim wsiąde to bede miał części zmieniomne temu 75% mam zwrotu bo zostawiam a co do części jakie wymieniam to korba idie na slx bo jest tania lekka i mocna- jak na tą cene kaseta też idzie automatycznie, amor przedni na fox 100rl- to już idzie z usa od brata:) kiera na jakąś giętą 620 a koła to w trakcie. hebli nie zmieniam bo przy mojich 68kg avid3 da rde i zapas zostanie na metalicznych okładzinach. i nie licząc amora wychodzi mi po rabacie i sprzedaży oryginału 4790 z tego co mi w rowerowym powiedzieli fakt 15% tabatu

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...