Skocz do zawartości

[8828g] Giant XtC by Wax'


Wax

Rekomendowane odpowiedzi

Bo używasz jednych/jednego kompletu, a ja używam kilku. Potrzebuje takie opony, używam takich, warunki wymagają innych zakładam inne, chcę kasetę taką, a nie inną zakładam taką, a nie inną, mam kaprys na rogi, zakładam rogi... .

 

Jeśli to co pisze pod twoim avatarem jest prawdą to mieszkamy w 2 różnych światach, ty nad morzem a ja w górach, więc doświadczenia, potrzeby i sprzęt się różnią.

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i w końcu tarcze :P

Przytnij jak najszybciej te przewody bo kiepsko wyglądają a i waży to dużo :)

Ciekawią mnie opony, a dokładniej jak się spisują, żeby nie było 'awantury' tylko się ciekawie a nie czepiam itd.

Kółka według mnie mógł byś zostawić te Nawrotkowe, ale na Crossride'ach będzie też nieźle.

 

Zrobię jeszcze niestety trochę OT...

Lumac, czyli uważasz że jak coś się używa np. tylko na zawody to już nie można wpisać tego do rozpiski? np. koła które mam w rozpisce używam tylko na zawody, więc nie powinienem już ich wpisywać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tego w regulaminie dlatego nie jestem zmuszony takiego czegoś robić.

W najlżejszej konfiguracji mój rower jest nadal rowerem i nie boję się na niego wsiąść i pojechać gdzie mnie poniesie.

Koniec OT na temat lansu itd.

 

KosteQ - tak, jutro będą docinane przewody. No też właśnie się zdziwiłem pozytywnie bo dosyć dobrze wygląda XtC z tymi kołami :P

Co do opon to póki co nic nie napisze, bo czekam na swoje graty. Nawrotka koła tylko do zdjęć i do pierwszej przejażdżki na tarczach :)

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

I żadnych zmian w regulaminie w tej materii nie będzie bo jak tak dalej pójdzie to będzie kilka wag jednego roweru to raz, a dwa regulamin aby był skuteczny musi być możliwie krótki, a nie rozbudowany jak kodeks drogowy...

Co do opon i roweru ... Jaki lans o czym mowa nie pojmuje... Do swojego bika mam Racing Ralphy, Maxxisy 330, Furious Fredy i Hutchinsony Python na dokładkę i teraz pytanie czy z każdą zmianą gumy mam wskakiwać na forum i podmieniać rozpiskę... ? Co do krytykowania opon 300g ... Skoro są takowe produkowane to mają jakieś przeznaczenie, od dłuższego czasu ganiam na FF z dętkami XX i problemów nie ma... Obecnie gumy pewnie ważą sporo mniej, a jednak dają radę... mało tego mam zamiar na nich wystartować w Mazovii24h - też lans ;)

 

Wax jeśli nie będzie to problemem pochwalił byś się masą jedynek w naszej galerii jak już schudną po skracaniu :confused:

Btw na ostatniej fotce jakoś dziwnie prezentuje się bike tak jakby miał geo roweru FR ;) Albo to złudzenie ale wydaje mi się jakby ten amor miał nadmiar skoku względem możliwości ramy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lookas46 - jasne, cyknę fotkę R1 po skróceniu - żaden problem :confused: - niech się galeria rozbudowuje ;)

Tak na ostatniej fotce to złudzenie, bo przednie koło nie stoi jakby w jednym poziomie niż tylne. Swoją drogą rama sama w sobie ma geo jakiejś dirtówki:P

Jak już wszystko będzie moje to zrobię fotkę w idealnym poziomie i bajku ustawionym idealnie w pionie. Inna sprawa, że SiD jest wyciągnięty na 138mm - z czego używa 78mm ;) ;) - taka budowa, no i przyjemna waga - bez piwotów 1255g.

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie "WTF?" tylko tak xD :icon_question:

Golenie góre wyciągnięte są na 138mm z dolnych :confused: - z tego amortyzator używa katalogowe 80mm. Mierzone suwmiarką.

Wieczorem wrzucę zdjęcie :P

 

A tu fotka reklamowa - http://www.bikepartsplace.com/images/med/31943860.jpg

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadną Sowę, ja jutro jadę zrobić sobie jakieś 40km na pożyczonych kołach od Nawrotka, żeby klocki przepalić lekko. Chyba, że on chce to mu oddam koła i niech jedzie.

 

Fotki będą jutro jakieś, ale w sumie nie ma co robić, fotka jest 2 strony wcześniej, dzisiaj docięte zostały przewody i urwałem 15g.

 

Tu fotka SiD'a wyciągniętego na prawie ~139mm

 

- img6730vert.th.jpg

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Wrzucam fotkę na CrossRide'ach:

 

- img6756f.th.jpg

 

 

Z tarczami mam mały problem, ponieważ znajomy ze sklepu w którym je zamawiałem poinformował mnie, że nie mają na stanie w Velo 160mm i niestety na maraton będę musiał jechać na pożyczonej przedniej tarczy - 160mm.

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Nie, nie śpię, ale stoi koło łóżka :D

 

Wowo3003 - pewnie, że jest miejsce na krytykę. Fakt na v-kach był lżejszy wizualnie, ale niestety, tarcze wreszcie musiały przyjść.

Zaznacze tylko, że zdjęcie było robione na dość dużym kącie bo - 18mm, więc jest trochę beczkowate, przy okazji zrobię zdjęcie na zewnątrz i z lepszej perspektywy.

Długa sztyca ?! - 24,5cm wyciągnięcia, a co do geometrii to każda S-ka tak wygląda, czy o jest Trek, czy Scott, czy Spec, czy Merida i szczerze powiedziawszy jak widzę rower w rozmiarze większym niż 19, to mi się żaden nie podoba. Wolę swoją S-kę ;)

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swojego XtC też właśnie przerabiam z V-ek na Tarcze, i roboty przy tym jest trochę ;) bo jak sobie człowiek wymyśli co chce, to weź to potem kup :P

ale powoli zaczyna być z górki, tarcze musiały przyjść, bo V-ki fajne, ale jak się górka trafi to jest kiepsko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to na tyle gładko poszło, że moje poprzednie koła już miały trochę dość życia i nie chciałem już kupować nowych pod v-kę znowu, dlatego postanowiłem raz dwa kupić hamulce, potem koła i teraz tarcze na końcu.

Na v-ki nie narzekałem, ale czasami brakowało mocy i modulacji, odpadało jednak grzanie się i problemy z dzwoniącymi tarczami. Jedyny poważny minus v-ek to woda i błoto...klocki schodzą w oku mgnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Nowa rozpiska. Teraz już wszystkie części są poważone i zaktualizowane.

Po południu jadę odebrać kasetę - XTR 960 za 30zł :), nie wiem jeszcze czy to 34, czy 32, waga wskazuje na 34.

 

Bar Ends: (Rogi) - brak

Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - BOPlight cut 2

Brake (Front): (Hamulec przedni) - Formula R1 cut + adapter IS/PM + steel bolts 201

Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Formula R1 cut + adapter IS/PM + steel bolts 215

Cables: (Pancerze i linki) - Nokon Konkavex 84

Cassette: (Kaseta) - Shimano XTR CS-M960 11/34 240

Chain: (Łancuch) - Shimano CN-7701 259

Crankset: (Korby + Suport) - Shimano Deore XT FC-M770 44/32/22 + Ti bolts ProBolt 862

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano Deore XT FD-M770 Top Swing + Alu bolts 146

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Deore XT RD-M772 Shadow SGS + Alu bolts 221

Fork: (Widelec + gwiazdka) - Rock Shox SiD Race '07, rura 18cm, plastic caps 1255

Frame: (Rama + hak + 2 alu śrubki ) - Giant XtC S' 1449

Grips: (Gripy) - Bontrager XXX Lite cut 8

Handlebar: (Kierownica) - BOPlight Team XL 150

Headset: (Stery + miski w ramie + bieżnia) - Cane Creek VP-A45AC 93

Pedals: (Pedały) - Shimano SPD XTR PD-M970 326

Rotors: (Tarcze hamulcowe) - Dartmoor Nano 160/140mm 154

Seat: (Siodło) - Tune Speedneedle w/alcantara 90

Seatpost: (Sztyca) - Luxtech Light Carbon 30,9mm/350mm + Ti bolts 125

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - KCNC Road PRO SC-9 34,9mm 13

Shifters: (Manetki) - Microshift Nobu 100

Skewers: (Zaciski koł) - Dartmoor Bolt-On w/o springs 65

Spacers: (Podkładki pod mostek) - KCNC 5mm + no-name 10mm 15

Stem: (Mostek) - BOPlight Team XL tuning + 2 Ti bolts 90mm 104

Tire (Front): (Opona przednia) - Maxxis MaxxLite 285 2.0 286

Tire (Rear): (Opona tylna) - Maxxis MaxxLite 285 2.0 283

Top Cap: (Top cap) - Giant (tuned) + Alu bolt 3

Tubes: (Dętki) - Schwalbe XX Light Presta 199

Wheel Front: (Koło przednie) - Mavic Crossride 888

-Rim tape: (Opaska) 4

Wheel Rear: (Koło tylne) - Mavic Crossride 1035

-Rim tape: (Opaska) 4

Misc : (Inne)

Licznik Cateye Micro Wireless 50

Neopren BBB 15

Płytka aluminiowa chroniąca ramę + klej epoksydowy + taśma izolacyjna 5

 

8949g

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Nie ma opcji xD, to był jednostkowy przypadek i jest do 11-34.

Co dziwne, wczoraj ją założyłem, kulnąłem się i stwierdziłem, że nic nie skacze, XTR jest praktycznie tak samo zużyty jak mój były już XT. Przejechałem dzisiaj na niej maraton i 0 problemów, jestem super zadowolony bo okazja pierwsza klasa :D

 

Tym czasem wymieniłem śruby do zacisków na aluminiowe - co dało 16g zysku. 24g ważą oryginalne stalowe śruby z podkładkami, a alu 8g.

 

Całość - 8933g.

 

Na maratony najprawdopodobniej będę zakładał rogi, bo odczuwam ich brak :blink: no i kolejny raz przekonałem się, że Dancing Ralph to nie jest najlepsza opona do mojego stylu jazdy... i oczekiwań.

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...