Skocz do zawartości

[8466g] spec s-works by 1415chris


1415chris

Rekomendowane odpowiedzi

Z amorow do wyboru mialem jeszcze niebieski, ten to by dopiero ladnie sie komponowal hehe.

Zdecydowanie dobrze postąpiłeś <_<

Ale mimo wszystko sprzęcik, że mucha nie siada, jestem pod ogromnym wrażeniem. Jeden z moich ulubionych projektów :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze duzo brakuje zeby powiedziec ''bardzo lekki''

 

Zapewniam ze baaardzo wytrzymaly, rama nie do ruszenia, pozostale komponenty w 100% sprawdzone, jedyna rzecza ktora teraz testuje to sa kola. Jeszcze nie wiem co moga mi wybaczyc, po pierwszych km obiecujaco.

 

Dodam tylko ze 65kg wazylem jak mialem..hmm strzelam 14 lat??? Teraz jestem duuuzo starszy i duuzo ciezszy 85+

 

Aaa dla jasnosci to jest rower do XC, glownie :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ta deszczowa anglia to mity i zabobony. Nie mowie ze to beda jedyne i sluszne opony, bardziej martwi mnie ich odpornosc na przebicia. Czytalem na mtbr ze jest zblizona do roro, jak by to byla prawda to jest to do zaakceptowania.

Jestem confused.... B)

 

Moje roro 1000km 4 przebicia z ktorymi musialem sie troche pobawic + sporo tych ktore sie same pozaklejaly wliczajac 2 cm drut siedzacy w oponie.

 

Niestety piatemu nie dalem rady ok 5mm szerokie. Tzn trzyma cisnienie ale tylko do ok 20psi ja potrzebuje ok 35-38.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomysl nad FF w wersji tubelless wagi sa w granicach 420g czyli toroche ciezej niz z duza iloscia mleczka. tylko ani na mtbr ani nigdzie neizlalazlem jak przebijalosc tych opon w tej wersji. mimo iz roro sa przebijalne nawet mleko ma problemy i bele jaki kamien je rozcina to do nich powrocilem :icon_wink: genialnie trzymaja idelane na lesne drogi ale na kamienie i gory odpadaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FF tubless odpada, bo jesli mialbym zmieniac to na lzejsze rozwiazanie i nie mowie tu o kilkunastu g

RoRo pozostana moja bazowa guma ale korci mnie, specjalnie w tej czesci roku gdzie trasy sa bardzo suche, zeby sprobowac cos diametralnie innego tzn lzejszego.

RoRo sa swietne w warunkach jakich jezdze ale mysle ze FF dalyby tez rade, kurde chyba je zaraz zamowie i skoncze z tymi dywagacjami..... :icon_wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projekt chyba praktycznie ukonczony? Wsumie wszystko najwyzszej klasy, ja dodal bym jeszcze amortyzator z manetka blokady.

Co do tej deszczowej Angli to nawet w Top Gear pamietam jak mowili, ze w kabrio to kilka razy do roku z otwartym dachem mozna jezdzic :D

BTW, czujesz podczas jazdy lekkosc roweru wzgledem poczatkowych jak sie nie myle 10,2 kg? Bo ja jakos jadac na 700g a pozniej 450g oponach nie zauwazam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwieksze roznice to jak caly rower przyspiesza, szczegolnie gdy sie redukuje wage kol o ponad 800g, to naprawde czuc. Ja to robilem w etapach najpierw opony ok 500g i same kola 300g i za kazdym razem roznica wyraznie odczuwalna.

Jak sie zmotywuje to z ciekawosci zaloze stare kola i gumy zeby poczuc 800g roznicy.

 

dodal bym jeszcze amortyzator z manetka blokady

rower jezdzi 99.9% w terenie gdzie prawie wogole nie uzywam blokady (bardzo sporadycznie), wiec blokada nie jest mi tak bardzo potrzebna do szczescia, poza tym rlc 2009 nie sa dostepne z blokada za to maja wiecej regulacji od rl i sa lzejsze

 

Co do tej deszczowej Angli to nawet w Top Gear pamietam jak mowili, ze w kabrio to kilka razy do roku z otwartym dachem mozna jezdzic

W tym roku majac cabrio, w ciagu kilku ostatnich miesiecy, moznaby na palcach jednej reki policzyc dni w ktore jazda z otwartym dachem bylaby nierozsadna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę to co słyszałem ale tu widać potwierdza się reguła, że lepiej przekonać się osobiście o czymś a nie powielać to co usłyszało się od znajomego znajomego ...

 

Ale temat jest o rowerach a nie pogodzie ;) Co do tej blokady, jeżeli bierzesz udział w zawodach to naprawdę się przydaje. na pewno mniej męczy wspinaczka na zablokowanym amortyzatorze niż pompującym 100g lżejszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowimy o manetce blokady, a ta mi jest niepotrzebna, jak juz musze zablokowac amor to mam manetke na goleni, z ktorje czasami korzystam ale bardzo sporadycznie i to nie z powodu ze nie jest na kierze ale ze wzgledu na teren. Jak dla mnie manewr ten jest tak szybki i latwy ze...nie ma o czym mowic ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zielonego pojecia, skladane przez Tune (wyszlo mnie taniej niz gdybym kupowal wszystko osobno).

Z tego co mi mowili to sa to ''nowe'' obrecze Stana i ''nowe'' piasty. te niby bez problemow z bebenkiem... pojezdzimy zobaczymy.

Jak na razie jestem pozytywnie zaskoczony, myslalem ze te kolka beda malo sztywne ale wrazenia sa wrecz przeciwne i zaj...biscie sie tocza, spora rozniza z crossmax sl.

Ostatnio przelecialem je po dosyc wymagajacym zjezdzie, zero ocierania o klocki, aby tak dalej. Jak na razie tzymam sl, za malo km zeby byc pewnym tych kolek, jak zrobie 1k km dam znac co i jak.

 

Teraz wrzucam FF i boje sie ze juz nie bede musial pedalowac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe gumy

 

FF 2x 329g :( niestety bez mozliwosci selekcji i tak byly ostatnie + 2x 62g plyn, w sumie 782g.

 

Zysk na calej operacji 131g, a mialo byc min 180g,

 

Wyrzucilem sprezynki z zaciskow kol 2g w dol,

 

Poprawiona waga ti srub tylnego zacisku i adaptera 1g mniej

 

Total waga 8775

 

Jeszcze cos na dniach wykombinuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj pierwsz jazda na FF 60km sucho/bardzo mokro 50/50.

 

Jak ktos nie mial mozliwosci jezdzic na tych i podobnych pomykaczach, to warto sprobowac, fajne wrazenia.

Bardzo szybkie opony, na suchym luzno/twardym podlozu znakomicie daja rade i tu najbardziej czuc min opory.

Na mokrym trzeba uwazac, w blocie bardzo uwazac, przod lubi uciekac tyl tez nie lepiej. Na szczesie tam gdzie bylo mokro to prawie plasko. Byloby bardziej emocjonujaca jechac na nich po mokrym w dol :woot:

Bylem zaskoczony tym jak dobrze spisuja sie na kamieniach i korzeniach, tzn nie super ale wystarczajaco dobrze zeby o nich nie myslec.

 

Na moje trasy nadaja sie wysmienicie pod warunkiem ze nie jest za mokro. Chociaz niektorych bardzo stromych podjazdow nawet nie bede probowal :icon_wink:

 

Zobacze jak z trwaloscia. Po 16km zlapalem dziure, stan zalepil to w kilka sekund, zero problemu.

 

Dobry poczatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team
...

Total waga 8775

 

Jeszcze cos na dniach wykombinuje :icon_wink:

Kombinuj bo dziś update :woot:

 

Moje obie, nowe ważyły razem 615g opcja selekcji była :D faktycznie zaskakująco dobrze sprawują się na kamieniach. Przedwczoraj złapałem pierwszego kapcia na tych gumach jadąc po chodniku, może coś było ostrego :] Używam ich w połączeniu z dętkami Schwalbe XX Light 95g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...