Skocz do zawartości

[Hydraulik] Avid Juicy Three


Edivaren

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Od wczoraj jestem posiadaczem roweru z hydraulika, z ktora to stycznosc mam w zasadzie pierwszy raz. Co prawda maja przejechane dopiero ~30km, jednak nurtuje mnie pewna kwestia - skok jalowy klamki. Hamulec zaczyna brac dopiero odrobine ponizej polowy. Stad moje pytanie: czy ten typ tak ma? Zapowietrzenia raczej nie podejrzewam.

 

I drugie pytanie: czy klocki wraz z przebiegiem jeszcze sie dotra? Hamuje sie juz calkiem niezle, jednak wciaz wymaga to troche sily, no i klamka dochodzi prawie do samego gripa :icon_mrgreen:

 

 

Pozdrawiam.

Napisano

U mnie w J5 docieranie trwalo ok 200km w tym gory i wtedy sie dopiero dotarly a co do skoku to w J5 tez jest dosyc duzy ale gripow nie dotyka

Napisano

No to jeszcze trochę docierania przede mną. Ale skoro mówisz, że też masz duży skok to chyba tak ma być, więc będę musiał się przyzwyczaić. Z dotykaniem gripa oczywiście lekko przesadziłem, ale miejsca zostaje tak akurat na palce.

Napisano

Ja raz zjechałem z porządnej górki i moje Juicy 3 są jak brzytwy :thumbsup: Jak masz taki skok klamki to być może będziesz musiał odpowietrzyć - u mnie łapie wcześnie, jeden palec na klamce, reszta na gripie - na pełni ściśniętej klamce mam jeszcze sporo miejsca między klamką a palcami.

Napisano

Właśnie dlatego bylem zaniepokojony, bo nie bylem w stanie dojść do skrajnego punktu przed zablokowaniem koła, ponieważ klamka zatrzymywała mi się na kostkach ;) (w przypadku hamowania jednym palcem).

 

Przy okazji kupowania niezbędnych akcesoriów w jakimś sklepie rowerowym wspomniałem o moich Avidach i pan powiedział, że tak pracują wszystkie modele i nie da się z tym nic zrobić. No to cóż, przyszedłem do domu, jeszcze raz robię overview swojego sprzętu, aż tu przy klamce mym oczom ukazuje się malutka imbusowa śrubka. W takim razie po coś ona tam być musi, więc imbus w dłoń i dokręcam - bo przypomniałem sobie, że skoro to hydraulika to musi być i tłoczek :). Kilka obrotów i efekt taki jakiego oczekiwałem. Klamka bierze już od samej góry.

 

I teraz pytanie - czy pan z serwisu rowerowego okazał się być niekumaty (bo wyraźnie pytałem o możliwość regulacji), czy to ja popełniłem błąd dokręcając tłoczek?

 

Dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...