mathew1 Napisano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2007 Mam szosę Trek 1000 jeżdżę na niej przez jeden sezon i teraz chce, wymienic trochę części. Chce przeznaczyć na koła, kierownice i siodło koło 3000 zł powiedzcie proszę w jaki sprzęt warto zainwestować lub co jeszcze zmienić Tu jest opis mojego roweru http://download.bikeboard.pl/pdf/trek_1000_02.pdf Tu zdjecie mojego roweru http://img140.imageshack.us/my.php?image=g...2500x500dg0.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orfeuszsusel Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 no co jest pomóżcie chłopakowi drugi dzień już czeka.... a z tego co widzę za te pieniądze można wiele zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 Bo to dobry rower jest. Można ewentualnie ustawic poziomo siodło,popracowac nad ustawieniem kierownicy i manetek.Jakaś korba np.Ultegra+ zębatki Rotora+ carbonowe buty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Z ebatka http://www.bikechip.pl/rotor-bike-zĂŞbatka...7a9fdb32738a696 Druga zębatka http://www.bikechip.pl/rotor-bike-zĂŞbatka...3a84b9ba23c65e9 Jak chcesz robic za królika doświadczalnego to polecam bardzo lekką korbe http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=282929800 Do tego suport http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=281661255 .Ale korby są na dwa biegi. Nie wiem jakie masz buty ,ale te są warte zainteresowania http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=283172232. Wg. mnie kierownice i siodło chcesz zmienic tylko dlatego że masz je żle ustawione. Jeszcze koła http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=280730973 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amoniak Napisano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2007 Przede wszystkim wypierdzielił bym manetki Sora i kupił co najmniej 105 a co z tym związane kaseta łańcuch i tylna przerzutka Jeśli masz tak jak w opisie przód z grupy 2200 to też wymień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mathew1 Napisano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2007 :)dzieki bardzo, na pewno wezme wasze rady pod uwage. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2007 Przede wszystkim wypierdzielił bym manetki Sora i kupił co najmniej 105 a co z tym związane kaseta łańcuch i tylna przerzutka Jeśli masz tak jak w opisie przód z grupy 2200 to też wymień Ja tam bym manetki Sory zostawił ,jak dla mnie są wygodniejsze niż starsza tiagra-nie wiem jak te nowsze grupy?Przerzutke tył też bym zostawił , przecież tiagra da rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amoniak Napisano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2007 Ja tam bym manetki Sory zostawił ,jak dla mnie są wygodniejsze niż starsza tiagra-nie wiem jak te nowsze grupy?Przerzutke tył też bym zostawił , przecież tiagra da rade. Sora IMO jest pomyłką. W dotyku i w działaniu czuć tandetę z każdą setką kilometrów działa coraz gorzej Z dolnego chwytu biegu nie zrzucisz Nie ma siły by sięgnąć palcem Nowa tiagra jest całkiem do rzeczy ma jeden poważny minus jest na 9 biegów Jeśli człowiek zainwestuje w nowe manetki powiedzmy 105 czy ultegrę to one obsługują 10 biegów i kasetę koniecznie należy wymienić - Sprawdzić trzeba czy bębenek obsługuje kasety 10 biegowe bo to nie jest do końca pewne Może też człowiek zainwestować w Campę Jeśli masz duże dłonie jak ja to Campa jest nieporównywalnie wygodniejsza - MOJE ZDANIE Tu jest bardzo fajna oferta na osprzęt http://www.bikom.pl/product_info.php?cPath...products_id=118 Z Marcinem można negocjować i z tego co ci niepotrzebne odliczy np hample, pedały czy korbę Możesz też u niego zapleść fajne kółeczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muniek Napisano 7 Marca 2008 Udostępnij Napisano 7 Marca 2008 Z dolnego chwytu biegu nie zrzucisz unsure.gif Nie ma siły by sięgnąć palcem Sorki że odświeżam temat, ale to jest okrutna bzdura. Sam jeżdże na klamotach Sory, dłonie mam niezbyt duże i bez większego problemu można je przerzucać! Amoniak, ty miałeś kiedyś takie klamki, czy "tak słyszałeś"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikodem Napisano 8 Marca 2008 Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 żadne bzdury!!! sam jeżdżę na sorze i nie da się przerzucić w dół trzymając ręce na dolnym chwycie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muniek Napisano 8 Marca 2008 Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 żadne bzdury!!! sam jeżdżę na sorze i nie da się przerzucić w dół trzymając ręce na dolnym chwycie... A jak dla Ciebie wygląda dolny chwyt? Za którą część kierownicy trzymasz i czy masz klasyczna, czy ergonomiczna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikodem Napisano 9 Marca 2008 Udostępnij Napisano 9 Marca 2008 nie wiem która kiera to która ale jeździłem, na takiej, która ma prosty odcinek przy "gięciu" i takiej która jest gięta łukiem. Na obu nie dosięgałem "dynksa" a dolny chwyt dla mnie to nie taki, że trzymam na końcu kiery. tylko na tym "zakręcie" nie wiem jak to inaczej opisać ps. dzisiaj sprawdziłem, brakuje mi ok 2cm żeby dosięgnąć kciukiem ps2. dla porównania klamkę po lewej mam ultegrę z przed paru latek i mogę na dolnym swobodnie operować całym "wachlarzem" dwóch tarcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.