bartekgib Napisano 21 Września 2007 Udostępnij Napisano 21 Września 2007 Czyli wracając do samego tytułu tematu - ONE POINT FIVE jest stosowane głównie dla dwóch powodów : 1. Obniżenie masy w jednopółkach zachowując wysoką wytrzymałość na poziomie dwupółek 2. Otrzymanie sztywności w jednopółkach na poziomie sztywności dwupółek. Dobrze mówię ? Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szajbz Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 mówicie ze 1.5 niema przyszłości? to sie zdziwcie weźcie sobie nowego treka madone 08 i dolna miska sterów jest na 1.5 a górna na 1.18 bo rura zmienia średnice skoro już w szosie jest 1.5 to w xc to kwestia chwili poza tym: dlaczego nadal nie używa się standardu OS w rowerach do DH? podobnie jest z kierami - nadal stosuje się grubość 25.4mm. nie zgodze sie, idź do sklepu popatrz na rowerki dh i zmienisz zdanie, np. Scott ładuje 31.8, kona Stab flagowy model do DH tez ma OS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.