omen Napisano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2007 piękna lekka, droga. Do mtb nie założyłbym bo było by mi jej szkoda. jakiś kamień i po sprzęcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majster Napisano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2007 wypolerować i powiesić na ścianie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2007 za ramke żeby kumple przypadkiem nie popalcowali/porysowali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2007 A widzieliście nowe kółka Mavica? Karbonowe szprychy, pełny lans, komplet ma ważyć 1355 gram - z tym że to szosa. Ale pewnie za sezon czy dwa zrobią do MTB. Tak czy owak, ciekawie się to prezentuje, a koncept polega na tym, że szprychy są sporo szersze i puste w środku, są w związku z tym bardzo sztywne. Macałem już taką szprychę - dostaliśmy materiały promocyjne - i mogę to potwierdzić. Koło zbudowane na tych szprychach jest znacznie sztywniejsze, bo szprychy z jednej strony się naciągają, a z drugiej kompresują. Więcej można poczytać w linkach: http://www.rouesartisanales.com/article-6833227.html http://www.roadcyclinguk.com/news/article/...AN/2405/v/1/sp/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa156 Napisano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2007 http://bp3.blogger.com/_y9R0eRo9cqQ/Rr6Z2d...bonTeam_rep.jpg to najwyższy model, za $6499, ale już za $3999 ma być podobny, również cały w karbonie, z rozsądnym osprzętem. A mnie ten amortyzator jakos nie tak... Balbym ze sie zlamie. Luzów nie łapie? to nie jest rower rekreacyjny tylko do ostrej jazdy. Ten "widelec " to wytrzyma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2007 Co do karbonowych szprych to nie był bym pewien czy tak szybko pojawią się w MTB, mam wrażenie że zbyt kruchy materiał na szprychy. W szosie się może sprawdzić, bo te koła pewnie są bardzo sztywne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2007 Ten "widelec " to wytrzyma? Wytrzymuje bezproblemowo na trasach wyścigów od początku produkcji czyli 2001 roku A jak złamiesz to dostajesz nowy, "no questions asked" Luzów raczej nie łapie, nie znam takich przypadków. Ostatnio tylko była akcja naprawcza bo kartridż z olejem się gdzieś tam komuś poluzował, musiałem loctitem przesmarować gwint w paru egzemplarzach, teraz jest git Tu jest ciekawa propagandowa stronka: http://www.golefty.com/flash.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
funkad Napisano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2007 http://www.rotarr.com/produkty_amortyzatory.html od dłuższego czasu jest już w sprzedaży, ale czy ktoś zetknął sie z tym amorem? http://www.rotarr.com/gfx/images/gallery/bigimages/027.jpg http://www.rotarr.com/gfx/images/gallery/bigimages/032.jpg http://www.rotarr.com/gfx/images/gallery/bigimages/026.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAZUMI Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 Jak dla mnie ten amortyzator wygląda interesująco i może jak trochę być elementem wywrotowym w branży amortyzatorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
funkad Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 Cieszy fakt że jest na rurę sterową 1,1/8 cala, ja osobiście szykuję pazurki na ten amor na przyszły sezon, mimo ceny wart jest zakupu. http://www.rotarr.com/gfx/images/gallery/bigimages/018.jpg http://www.rotarr.com/gfx/images/gallery/bigimages/009.jpg skakać też na nim można:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 To taki jakby Lefty, ale bez technologii Lefty'ego. Ma ten element na dole który trzyma lagi w odpowiednim do siebie kierunku, no i jest upside-down, no i nie ma łożysk igiełkowych ale zwykłe lagi wchodzące jedna w drugą, jak w normalnych amortyzatorach. Ten system o którym piszą Tradycyjne amortyzatory podczas hamowania „nurkując” tracą cenny skok. Amortyzator S.U.B. (Stability Under Braking)– w 100% zaprojektowany w Wielkiej Brytanii, posiada system Anti Dive. to nic przełomowego, już FOX 100X coś takiego potrafi, bo ugina się tylko pod wpływem "ukształtowania terenu"... No ale prezentuje się ciekawie, i współczynnik lansu wysoki. Jeździł ktoś na tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rymo Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 Odnosnie 100X ciekawi mnie...jak to dziala w sytuacji..kiedy jedziemy po nierownym terenie...i ostro hamujemy. Amor dziala...i nie wiem czy zaskoczy usztywnienie... bo z tego co widze w 100X chodzi o aktywacje amora..poprzez nacisk od ziemi. W skrocie..czy na dolach 100X nie zanurkuje przy hamowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majster Napisano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2007 http://www.whytebikes.com/whyte-2007/index.html to powyżej to nie jest nowość, ale ciekawostka. fajna sprawa IMO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
funkad Napisano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2007 Tu nie chodzi o nurkowanie tego czy innego widelca, tylko o rozwiązanie techniczne, które zapobiega temu nurkowaniu. Nie sądzę żeby ten amor był dla lansu, tak samo jak i Lefty Cannondale-a, nie wydaje mi się, żeby tak prestiżowe firmy budowały sprzęt do lansowania, to są widelce przeznaczone dla perfekcyjnej współpracy z rowerem, jak i właścicielem tego roweru. Poza tym nie mam nic przeciwko nietypowym aczkolwiek sprawdzonym w boju konstrukcjom. To taki jakby Lefty, ale bez technologii Lefty'ego. Ma ten element na dole który trzyma lagi w odpowiednim do siebie kierunku, no i jest upside-down, no i nie ma łożysk igiełkowych ale zwykłe lagi wchodzące jedna w drugą, jak w normalnych amortyzatorach. Ten system o którym piszą Przeznaczeniem tego wahacza jest nie tylko utrzymanie lag w odpowiedniej pozycji, ale zapobiega nurkowaniu, nie wiadomo czy nie posiada w środku łożysk igiełkowych czy dodatkowych rozwiązań utrzymujących lagi we właściwy kierunku, to sie zresztą okażę jak ktoś rozbierze ten widelec na części, Pożyjemy, zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pedros Napisano 1 Września 2007 Udostępnij Napisano 1 Września 2007 http://www.ghost-bikes.com/2008/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majster Napisano 1 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2007 proponuję przenieść do tematu http://www.forumrowerowe.org/index.php?showtopic=30912 , który po to właśnie założyłem co do ghostów - ich rowery do FR mają dostać nową zawiechę, ale jak widać jeszcze nad nią pracują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 1 Września 2007 Udostępnij Napisano 1 Września 2007 Na stronie SRAM-a można obejrzeć już wszystkie zabawki na 2008 z tego koncernu http://www.sram.com kilka komponentów chętnie bym zobaczył w swoim rowerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pulse Napisano 1 Września 2007 Udostępnij Napisano 1 Września 2007 topowy HTX Lector Worldcup jeszcze ladniejszy. Dziwny amor mu wsadzili MAGURA Durin (1450 lub 1480g), ale zapewne wiedza co robia . Z niuansow to schwalbe wreszcie odswiezylo swoje logo co wizualnie wyraznie wyszlo na dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karnaś Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 Manitou 2008 http://www.bikeworld.pl/rower/artykul/2328/3/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 Coś bikeworld się nie śpieszy... Pisałem o tym już 1 sierpnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rymo Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 Sid 2008 http://www.bikemagic.com/news/article.asp?UAN=5732&v=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 z roku na rok coraz cieższy. szkoda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rymo Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 32mm rureczki... wiec moze bedzie..sztywniejszy...dluzej zyjacy...i z bita smietana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 koniec z mitami bedzie ze miekki. ale jakiś tak nie teges. inny niż wszystkie. nie podoba mi sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecia Napisano 3 Września 2007 Udostępnij Napisano 3 Września 2007 A mnie się właśnie podoba - nareszcie . Ciekawi mnie tylko, jak będzie z wysokością tych nowych R7. Jeśli wrócą do wymiarów Skareba - już wiem, na co będę wymieniać mój obecny amor, kiedy przyjdzie na niego czas emerytury . Bardzo mnie zniesmaczył fakt, że po wprowadzeniu na rynek R7 okazało się, że są one wyższe od poprzednika bodajże o całe 2 cm przy analogicznym skoku Pozdrówko w oczekiwaniu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.